SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Hlasovanie verejnosti Zlatá minca 2011

Rovnako ako minulý rok sa môžete zapojiť do hlasovania verejnosti o najlepší slovenský finančný produkt Zlatá minca.

Rovnako ako minulý rok sa môžete zapojiť do hlasovania verejnosti o najlepší slovenský finančný produkt Zlatá minca. Z hlasujúcich vyžrebujeme výhercov zájazdu pre dve osoby na Srí Lanku, letenky kamkoľvek (podľa vlastného výberu v rámci štandardne lietaných destinácií) alebo predplatného Sme.

Formulár nájdete na zlataminca.sme.sk.

Zlatá minca je súťaž finančných produktov, v ktorej nezávisle prebieha hlasovanie verejnosti a hlasovanie odbornej poroty.

Okrem hlasovania o najlepší finančný produkt rozhoduje tento rok verejnosť po prvýkrát v kategóriach "ústretová banka" a "ústretová poisťovňa". Toto premiérové hlasovanie považujeme za veľmi dôležité.

Verejnosť zástupcov finančných inštitúcií osobne stretáva a je tým najpovolanejším, kto by mal ich služby, komunikáciu a ústretovosť hodnotiť. Výsledky budú zverejnené na www.zlataminca.sk 23. novembra 2011. Aktuálne sa na stránke nachádzajú výsledky hlasovania verejnosti z minulého roka.

Odborná porota rozhoduje o poradí v jednotlivých kategóriach. Ekonomickí novinári, zástupcovia vysokých škôl, finančných sprostredkovateľských spoločností alebo profesijných asociácií hlasujú v kategóriách, ktoré dlhodobo poznajú. Za prvé miesto získava finančný produkt tri body, za druhé dva, za tretie jeden bod. Výsledky hlasovania odbornej poroty za aktuálny ročník budú zverejnené na www.zlataminca.sk 23. novembra 2011.

 

Jiří Ščobák, Media Project Agency, organizátor Zlatej mince

Generálnym partnerom je spoločnosť OVB Allfinanz Slovensko.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020

Celkový trh s uvedenými vozidlami tak poklesol o takmer 25% oproti roku 2019.

Tlačové správy

Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách

Digitalizácia má byť o moderných riešeniach, ktoré slúžia ľuďom. Ich zavádzanie do každodenného života je prioritou aj pre DATALAN

Tlačové správy

Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru

Trend podčiarkujú čísla návštevnosti webstránky poisťovne a stavebnej sporiteľne Wüstenrot