SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

HEJ.SK: ŠKOLENÍM ZAMESTNANCOV K SPOKOJNEJŠÍM ZÁKAZNÍKOM

Popredný internetový obchod HEJ.sk zaviedol špeciálny vzdelávací program pre zamestnancov. Cieľom je zvýšiť odbornosť celého personálu a zaistiť tak lepšiu starostlivosť o zákazníkov.

Internetový obchod už dávno neznamená predaj s pomocou neosobných internetových aplikácií. Vzhľadom k nákupným preferenciám zákazníkov je čím ďalej tým viac dôležitejší osobný kontakt a kvalitné služby. S rozmachom kamenných výdajní a rozšírením zákazníkov o skupiny, ktoré doteraz preferovali skôr tradičné spôsoby nakupovania v obchodných centrách, HEJ.sk rozširuje svoj tím o nových poradcov a predajcov. Tí musia dokonale poznať ponúkané produkty a zvládať odpovedať aj na odborné otázky, ktoré s nákupom techniky často súvisia.
„Sortiment, ktorý ponúkame je naozaj veľmi široký a je veľmi dôležité, aby kolegovia, ktorí sú v predajniach alebo v call centre, dokázali odpovedať na všetky otázky našich zákazníkov. Odbornosť a profesionalita patrí k našim hlavným krédam.”, uvádza Barbora Winterová, ktorá je v HEJ.sk zodpovedná za vzdelávanie a dodáva: „Nový vzdelávací program systematicky vyškolí všetkých nových aj budúcich zamestnancov, aby mohli poskytovať kvalitnejšie služby, či už v podobe poradenstva alebo v oblasti starostlivosti formou pridaných služieb. Cieľom je zjednotiť úroveň našich služieb na všetkých našich pracoviskách a zároveň zákazníkom ponúknuť také prostredie a prístup, aby boli motivovaní sa k nám vracať.”
Koncept je založený na princípe reálnej školy, kde „študent” - zamestnanec prejde procesom vzdelávania a po každom študijnom bloku je formou testu vyskúšaný zo získaných informácií. Testom však proces nekončí, s novými informáciami musí vedieť pracovať a hlavne ich nezabudnúť. Zamestnanci sú teda testovaní periodicky, aby si neustále zachovávali svoje know-how. „Samozrejme, nesmie chýbať motivácia, preto po úspešnom absolvovaní získa zamestnanec zodpovedajúci titul a tomu adekvátne finančné zaradenie.”, vysvetľuje Barbora Winterová. Školenia prebiehajú formou programov s lektorom alebo koučom, ale aj pomocou e-learningových nástrojov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 064
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 203
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 547
  4. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 258
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 203
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 569
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 458
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 362
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 20 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 20 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 20 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu