SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

media and communication consulting

media and communication consulting


Zoznam tlačových správ

Postupné stieranie rozdielu medzi internetovým a klasickým predajom je svetový trend, za ktorým nezaostáva ani Slovensko.
V internetových obchodoch sa tento rok začnú v širšej miere používať možnosti mobilného nakupovania, väčší význam budú mať aj sociálne médiá a kľúčom k úspechu bude kvalitný vzťah so zákazníkmi
valentínske tipy od hej.sk
Zákazníci internetového obchodu HEJ.sk nakupujú častejšie domáce čističky vzduchu Ionic-CARE.
Popredný internetový obchod HEJ.sk zaviedol špeciálny vzdelávací program pre zamestnancov. Cieľom je zvýšiť odbornosť celého personálu a zaistiť tak lepšiu starostlivosť o zákazníkov.
V súčasnej pretechnizovanej dobe sa len ťažko človek zmieruje s vedomím, že nemá niečo pod kontrolou, prípadne sa dopredu nemôže na istú situáciu pripraviť.
Podľa aktuálneho prieskumu najväčšieho slovenského internetového obchodu HEJ.sk začínajú na internete nakupovať aj zákazníci, ktorí predtým preferovali tradičný spôsob nákupu v kamenných obchodoch
Inteligentné mobilné telefóny, sociálne siete a ďalšie moderné technológie prinášajú veľké zmeny v správaní a nákupných zvykoch zákazníkov, rovnako ako v spôsobe online predaja.
Záujem zákazníkov o tovar z internetového obchodu HEJ.sk tento rok úplne kopíruje zimné počasie.
Na Slovensku, ale tiež v Českej republike a Maďarsku sú ceny v internetových obchodoch nižšie a v kamenných obchodoch zasa vyššie, ako je priemer Európskej únie.
Zrušiť rozdiel medzi internetovým a klasickým predajom sa rozhodol náš najväčší internetový obchod HEJ.sk.

Najčítanejšie články autora

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  6. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  1. Zlatý sen vo vzduchu
  2. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  3. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  4. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  6. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 379
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 719
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 726
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 281
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 048
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 729
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 131
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 981
SkryťZatvoriť reklamu