V internetových obchodoch sa tento rok začnú v širšej miere používať možnosti mobilného nakupovania, väčší význam budú mať aj sociálne médiá a kľúčom k úspechu bude kvalitný vzťah so zákazníkmi
8. feb8. feb 2013, o 0:00
Popredný internetový obchod HEJ.sk zaviedol špeciálny vzdelávací program pre zamestnancov. Cieľom je zvýšiť odbornosť celého personálu a zaistiť tak lepšiu starostlivosť o zákazníkov.
26. apr26. apr 2012, o 9:31
V súčasnej pretechnizovanej dobe sa len ťažko človek zmieruje s vedomím, že nemá niečo pod kontrolou, prípadne sa dopredu nemôže na istú situáciu pripraviť.
23. apr23. apr 2012, o 11:38
Podľa aktuálneho prieskumu najväčšieho slovenského internetového obchodu HEJ.sk začínajú na internete nakupovať aj zákazníci, ktorí predtým preferovali tradičný spôsob nákupu v kamenných obchodoch
16. apr16. apr 2012, o 9:44
Inteligentné mobilné telefóny, sociálne siete a ďalšie moderné technológie prinášajú veľké zmeny v správaní a nákupných zvykoch zákazníkov, rovnako ako v spôsobe online predaja.
27. mar27. mar 2012, o 10:07
Na Slovensku, ale tiež v Českej republike a Maďarsku sú ceny v internetových obchodoch nižšie a v kamenných obchodoch zasa vyššie, ako je priemer Európskej únie.
5. mar5. mar 2012, o 17:27