SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

NIKÉ: Výhru 33 333 eur „vytipovala“ žena!

Pokorila mužov v ich tradične silnej disciplíne!

Pokorila mužov v ich tradične silnej disciplíne!

Aj to by sme mohli povedať o ostatnom  cykle hry Miliónový Nikár, ktorú pre svojich priaznivcov pravidelne organizuje Prvá slovenská stávková spoločnosť Niké. Od januára 2006 , kedy tiež vyhrala žena, tvorili skupinu výhercov a čerstvých (korunových) milionárov výhradne muži. Dokázal by si niekto staviť na to, že v poradí už 77. cyklus tejto hry napokon spraví šťastnou a bohatou po siedmich rokoch opäť ženu?

Tipujúca Bratislavčanka si svoju odmenu 33 333 eur prevzala na Generálnom riaditeľstve začiatkom tohto týždňa. „V Niké tipujem ešte len rok a toto bola moja prvá vyššia výhra,“  uviedla.

Prilepšiť si sumou 33 333 eur môžete aj vy. Prvým krokom je registrácia v Klube Niké. Potom počas štyroch týždňov zbierate Niky za uhádnuté výsledky natipovaných stávkových podujatí, ktoré v piatom týždni – miliónovom, vložíte do hry s cieľom mať na konci čo najvyšší počet. Ten, komu sa to podarí, získava výhru 33 333 eur. Peknú finančnú odmenu dostanú aj ďalší deviati v poradí.

Registráciou v Klube Niké sa dostávate aj k množstvu iných výhod. Aktuálne napríklad môžete prostredníctvom akcie €urodoping  získať voľné tikety v hodnote až 155 eur mesačne!

Všetko o ostatných výhodách Klubu Niké sa dozviete na www.nike.sk, na všetkých pobočkách po celom Slovensku, v Kurzovom liste Niké, v prílohe denníkov Šport a SME a na teletexte RTVS a JOJ.

 

 

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.