SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nákupy cez internet Stredoslovákov bavia stále viac

Postupné stieranie rozdielu medzi internetovým a klasickým predajom je svetový trend, za ktorým nezaostáva ani Slovensko.

Vďaka kamennej predajni, ktorú náš najväčší internetový obchod HEJ.sk koncom minulého roka otvoril vo Zvolene, sa navyše nová moderná forma predaja netýka už iba hlavného mesta. Zvolenský HEJHOUSE tak po štyroch mesiacoch existencie privítal viac ako 28.000 návštevníkov a objem objednávok v okrese Banská Bystrica sa aj vďaka novej predajni medziročne viac ako strojnásobil.
Tlačová správa
Bratislava 20. februára 2013
Jeden z najsilnejších slovenských e-shopov, internetové obchodné centrum HEJ.sk, otvoril novú predajňu v novembri 2012 s cieľom posilniť región stredného Slovenska, ale aj odbremeniť rozvoz tovaru k zákazníkom v tomto uzle. „Naša stratégia sa zakladá aj na globálnom trende preferencie osobného odberu tovaru zakúpeného na internete. Zákazníci sami uprednostňujú možnosť využiť výhodné ceny e-shopov, tovar si pohodlne vybrať na internete a potom si ho ísť osobne bezplatne vyzdvihnúť,“ vysvetľuje Jitka Součková, marketingová riaditeľka HEJ.sk.

Okrem výdajne tovaru je však HEJHOUSE ZVOLEN zároveň moderným showroomom produktov z ponuky HEJ.sk aj klasickou predajňou, v ktorej zákazníci môžu priamo nakupovať zo sortimentu viac ako 4.000 najpopulárnejších položiek e-shopu. Samozrejmosťou je školený personál a ceny rovnako výhodné ako na internete – predajňa HEJHOUSE tak spája výhody klasického a internetového predaja v jedinom úspešnom koncepte.

„Podľa najnovších prieskumov dáva väčšina ľudí pri nákupe stále prednosť osobnému stretnutiu s predavačom. Niektorí sa tiež stále boja kupovať na internete „mačku vo vreci“. Na druhej strane, v tejto neľahkej dobe chceme ušetriť nielen za nákup, ale aj za dopravu,“ objasňuje Jitka Součková požiadavky zákazníkov, ktoré stoja aj za popularitou nového predajného riešenia. Úspech zvolenského HEJHOUSE potvrdzujú aj čísla: „Za obdobie prvých štyroch mesiacov od otvorenia predajne evidujeme prudký nárast počtu objednávok zo Zvolena a okolia.“ Tovar vydaný a predaný v HEJHOUSE ZVOLEN zároveň tvorí takmer 10% z celkového objemu objednávok zadaných na HEJ.sk.

Podľa slov Součkovej, aj medzinárodné skúsenosti jasne ukazujú, že multikanálová stratégia a schopnosť ponúknuť uspokojivé riešenia pre všetky skupiny zákazníkov – konzervatívnejších i progresívnych, orientovaných na pohodlie pri dodávke, na cenu, či na osobnú konzultáciu s predávajúcim – sú budúcnosťou obchodu. Je preto pravdepodobné, že tohto predajného konceptu 21. storočia sa po úspešnom uvedení v Bratislave a vo Zvolene už čoskoro dočkajú zákazníci aj v ďalších častiach Slovenska.



HEJHOUSE ZVOLEN v kocke:
- Spojenie výhod internetového predaja a klasickej kamennej predajne (príjemné ceny, komfort pri nakupovaní, šírka sortimentu, 30 dní na vrátenie tovaru, možnosť vidieť a chytiť si tovar pred kúpou, úspora času a peňazí za nákup a dopravu)
- Showroom s predajňou (350 m2), vlastný sklad
- 4.000 položiek skladom na okamžitý odber, 800 druhov vystaveného tovaru
- 3 zákazníckych terminály na zadávanie objednávok, 4 pokladne
- Vybavenie objednávky do 5 minút
- Kvalifikovaný a školený personál na poradenstvo
- Služba DRIVE (výdaj objednaného tovaru priamo do auta)
- Vynikajúca lokalita, bezproblémové parkovanie priamo pred predajňou
- Výhodná otváracia doba: Po-Ne: 9-20 hod.

HEJHOUSE Zvolen:
Obchodná 2
960 01 Zvolen

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  2. Zlatý sen vo vzduchu
  3. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  4. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  5. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  6. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  8. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 7 930
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 250
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 056
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 770
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 638
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 824
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 178
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 601
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 7 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Kultúrna a eventová scéna Bratislavy sa dočká skutočne multifunkčného priestoru.


INZERCIA 7. máj
SkryťZatvoriť reklamu