SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nákupy cez internet Stredoslovákov bavia stále viac

Postupné stieranie rozdielu medzi internetovým a klasickým predajom je svetový trend, za ktorým nezaostáva ani Slovensko.

Vďaka kamennej predajni, ktorú náš najväčší internetový obchod HEJ.sk koncom minulého roka otvoril vo Zvolene, sa navyše nová moderná forma predaja netýka už iba hlavného mesta. Zvolenský HEJHOUSE tak po štyroch mesiacoch existencie privítal viac ako 28.000 návštevníkov a objem objednávok v okrese Banská Bystrica sa aj vďaka novej predajni medziročne viac ako strojnásobil.
Tlačová správa
Bratislava 20. februára 2013
Jeden z najsilnejších slovenských e-shopov, internetové obchodné centrum HEJ.sk, otvoril novú predajňu v novembri 2012 s cieľom posilniť región stredného Slovenska, ale aj odbremeniť rozvoz tovaru k zákazníkom v tomto uzle. „Naša stratégia sa zakladá aj na globálnom trende preferencie osobného odberu tovaru zakúpeného na internete. Zákazníci sami uprednostňujú možnosť využiť výhodné ceny e-shopov, tovar si pohodlne vybrať na internete a potom si ho ísť osobne bezplatne vyzdvihnúť,“ vysvetľuje Jitka Součková, marketingová riaditeľka HEJ.sk.

Okrem výdajne tovaru je však HEJHOUSE ZVOLEN zároveň moderným showroomom produktov z ponuky HEJ.sk aj klasickou predajňou, v ktorej zákazníci môžu priamo nakupovať zo sortimentu viac ako 4.000 najpopulárnejších položiek e-shopu. Samozrejmosťou je školený personál a ceny rovnako výhodné ako na internete – predajňa HEJHOUSE tak spája výhody klasického a internetového predaja v jedinom úspešnom koncepte.

„Podľa najnovších prieskumov dáva väčšina ľudí pri nákupe stále prednosť osobnému stretnutiu s predavačom. Niektorí sa tiež stále boja kupovať na internete „mačku vo vreci“. Na druhej strane, v tejto neľahkej dobe chceme ušetriť nielen za nákup, ale aj za dopravu,“ objasňuje Jitka Součková požiadavky zákazníkov, ktoré stoja aj za popularitou nového predajného riešenia. Úspech zvolenského HEJHOUSE potvrdzujú aj čísla: „Za obdobie prvých štyroch mesiacov od otvorenia predajne evidujeme prudký nárast počtu objednávok zo Zvolena a okolia.“ Tovar vydaný a predaný v HEJHOUSE ZVOLEN zároveň tvorí takmer 10% z celkového objemu objednávok zadaných na HEJ.sk.

Podľa slov Součkovej, aj medzinárodné skúsenosti jasne ukazujú, že multikanálová stratégia a schopnosť ponúknuť uspokojivé riešenia pre všetky skupiny zákazníkov – konzervatívnejších i progresívnych, orientovaných na pohodlie pri dodávke, na cenu, či na osobnú konzultáciu s predávajúcim – sú budúcnosťou obchodu. Je preto pravdepodobné, že tohto predajného konceptu 21. storočia sa po úspešnom uvedení v Bratislave a vo Zvolene už čoskoro dočkajú zákazníci aj v ďalších častiach Slovenska.



HEJHOUSE ZVOLEN v kocke:
- Spojenie výhod internetového predaja a klasickej kamennej predajne (príjemné ceny, komfort pri nakupovaní, šírka sortimentu, 30 dní na vrátenie tovaru, možnosť vidieť a chytiť si tovar pred kúpou, úspora času a peňazí za nákup a dopravu)
- Showroom s predajňou (350 m2), vlastný sklad
- 4.000 položiek skladom na okamžitý odber, 800 druhov vystaveného tovaru
- 3 zákazníckych terminály na zadávanie objednávok, 4 pokladne
- Vybavenie objednávky do 5 minút
- Kvalifikovaný a školený personál na poradenstvo
- Služba DRIVE (výdaj objednaného tovaru priamo do auta)
- Vynikajúca lokalita, bezproblémové parkovanie priamo pred predajňou
- Výhodná otváracia doba: Po-Ne: 9-20 hod.

HEJHOUSE Zvolen:
Obchodná 2
960 01 Zvolen

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 032
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 194
  3. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 547
  4. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 4 306
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 172
  6. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 582
  7. Plátené tašky a opakované použitie 3 450
  8. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 2 400
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 19 h

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 19 h

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 19 h
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu