INZERCIA

JAMESON sa na sv. Patrika opäť oblečie slávnostne

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše...

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše sprevádzanú komunikačnou kampaňou a marketingovými aktivitami. Vďaka nim sa Slováci môžu pridať k 70 miliónom ľudí po celom svete na štýlovej oslave írskej kultúry, tradícií, skvelej nálady a priateľstva.

 

Špeciálnu limitovanú edíciu Jameson St. Patrick 2013 navrhol dizajnér David Smith, ktorý sa pri jej tvorbe inšpiroval nielen pre tento sviatok typickou zelenou farbou, ale aj motívmi použitými v interiéroch tradičných dublinských barov a pubov. „Reprezentuje Íra v každom z nás. Som nesmierne pyšný, že som mal možnosť zanechať  moju stopu na tejto špeciálnej fľaške,“ hovorí o svojom diele Smith.

 

Limitovaná edícia je pre značku Jameson druhou v poradí a jej predaj je limitovaný na 24 krajín sveta, výlučne pre tento rok. „Na náš trh sa dostane v obmedzenom počte len 3000 kusov, slovenskí spotrebitelia ich nájdu v maloobchodných sieťach Tesco a Hypernova,“ hovorí Lenka Dzureková – Petránková,  brand manažérka Jameson.

 

V on trade segmente Jameson pri príležitosti írskeho národného sviatku pripravil v 80 vybraných barových prevádzkach po celom Slovensku aj 14-dňovú promo kampaň štartujúcu v pondelok 4. marca a vrcholiacu v nedeľu 17. marca, teda na samotný sviatok Sv. Patrika. Počas tejto doby môže každý, kto si objedná dva drinky Jameson, získať až štyri rôzne darčeky – tretí Jameson zdarma, originálny odznak, pohár alebo tričko Jameson. Kedy sa ktorý darček dá získať, prezradia v každom podniku špeciálne stojančekové Jameson kalendáre.

 

Od piatka do nedele počas svätopatrikovského víkednu budú v Bratislave, Nitre, Trnave, Banskej Bystrici, Poprade a Košiciach šíriť oslavnú náladu aj animačné tímy Jameson.  Spotrebitelia, ktorí sa nechajú odfotografovať v štýle sv. Patrika a obrázok pošlú na Facebook, sa tak môžu tešiť na drink zadarmo.

 

Kampaň podporia aj PR aktivity zamerané na ďalšie zvyšovanie znalosti značky, predstavenie sviatku Sv. Patrika Slovákom a zviditeľnenie limitovanej edície Jameson St.Patrick 2013. PR komunikáciu v relevantných médiách pre Jameson zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting.

 

Viac informácii o oslavách sviatku Sv. Patrika s Jamesonom nájdete na www.jameson.sk alebo na www.facebook.com/JamesonSlovensko.


Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov

„Nikdy som to neoľutoval,“ povedal o svojej životnej dráhe Josef Schwarz, ktorý v roku 1930 založil predchodcu dnešného Kauflandu

Tlačové správy

Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností

Povinnosť má každý, kto v roku 2017 predal alebo nadobudol nehnuteľnosť.

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných

Ak neviete, či chcete štýlové alebo praktické auto, hatchback alebo SUV, či dokonca ktorú farbu si vybrať, skúste T-Roc.

Tlačové správy

Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie

Máte za sebou obdobie dojčenia, no vaše prsia na tie pôvodné vôbec nepodobajú? Našťastie to nemusí byť trvalá zmena.