INZERCIA

JAMESON sa na sv. Patrika opäť oblečie slávnostne

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše...

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše sprevádzanú komunikačnou kampaňou a marketingovými aktivitami. Vďaka nim sa Slováci môžu pridať k 70 miliónom ľudí po celom svete na štýlovej oslave írskej kultúry, tradícií, skvelej nálady a priateľstva.

 

Špeciálnu limitovanú edíciu Jameson St. Patrick 2013 navrhol dizajnér David Smith, ktorý sa pri jej tvorbe inšpiroval nielen pre tento sviatok typickou zelenou farbou, ale aj motívmi použitými v interiéroch tradičných dublinských barov a pubov. „Reprezentuje Íra v každom z nás. Som nesmierne pyšný, že som mal možnosť zanechať  moju stopu na tejto špeciálnej fľaške,“ hovorí o svojom diele Smith.

 

Limitovaná edícia je pre značku Jameson druhou v poradí a jej predaj je limitovaný na 24 krajín sveta, výlučne pre tento rok. „Na náš trh sa dostane v obmedzenom počte len 3000 kusov, slovenskí spotrebitelia ich nájdu v maloobchodných sieťach Tesco a Hypernova,“ hovorí Lenka Dzureková – Petránková,  brand manažérka Jameson.

 

V on trade segmente Jameson pri príležitosti írskeho národného sviatku pripravil v 80 vybraných barových prevádzkach po celom Slovensku aj 14-dňovú promo kampaň štartujúcu v pondelok 4. marca a vrcholiacu v nedeľu 17. marca, teda na samotný sviatok Sv. Patrika. Počas tejto doby môže každý, kto si objedná dva drinky Jameson, získať až štyri rôzne darčeky – tretí Jameson zdarma, originálny odznak, pohár alebo tričko Jameson. Kedy sa ktorý darček dá získať, prezradia v každom podniku špeciálne stojančekové Jameson kalendáre.

 

Od piatka do nedele počas svätopatrikovského víkednu budú v Bratislave, Nitre, Trnave, Banskej Bystrici, Poprade a Košiciach šíriť oslavnú náladu aj animačné tímy Jameson.  Spotrebitelia, ktorí sa nechajú odfotografovať v štýle sv. Patrika a obrázok pošlú na Facebook, sa tak môžu tešiť na drink zadarmo.

 

Kampaň podporia aj PR aktivity zamerané na ďalšie zvyšovanie znalosti značky, predstavenie sviatku Sv. Patrika Slovákom a zviditeľnenie limitovanej edície Jameson St.Patrick 2013. PR komunikáciu v relevantných médiách pre Jameson zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting.

 

Viac informácii o oslavách sviatku Sv. Patrika s Jamesonom nájdete na www.jameson.sk alebo na www.facebook.com/JamesonSlovensko.


Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Konajte čo najskôr. Pri inkontinencii pomáha tento postup

Aj intímne problémy majú riešenia.

Tlačové správy

Vaše šatstvo poputuje pre dobrú vec

Začali ste s jarným upratovaním,vyprázdnili ste šatník a zistili ste, že máte viac nepotrebného oblečenia, ako naozaj potrebujete?

Tlačové správy

Ako ďalej s obnovou Balassovho paláca

Dňa 19.2. sa o 16.00 hod v Balassovom paláci na Panskej ulici konala vernisáž „Ako ďalej s obnovou Balassovho paláca“.