SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

JAMESON sa na sv. Patrika opäť oblečie slávnostne

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše...

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše sprevádzanú komunikačnou kampaňou a marketingovými aktivitami. Vďaka nim sa Slováci môžu pridať k 70 miliónom ľudí po celom svete na štýlovej oslave írskej kultúry, tradícií, skvelej nálady a priateľstva.

 

Špeciálnu limitovanú edíciu Jameson St. Patrick 2013 navrhol dizajnér David Smith, ktorý sa pri jej tvorbe inšpiroval nielen pre tento sviatok typickou zelenou farbou, ale aj motívmi použitými v interiéroch tradičných dublinských barov a pubov. „Reprezentuje Íra v každom z nás. Som nesmierne pyšný, že som mal možnosť zanechať  moju stopu na tejto špeciálnej fľaške,“ hovorí o svojom diele Smith.

 

Limitovaná edícia je pre značku Jameson druhou v poradí a jej predaj je limitovaný na 24 krajín sveta, výlučne pre tento rok. „Na náš trh sa dostane v obmedzenom počte len 3000 kusov, slovenskí spotrebitelia ich nájdu v maloobchodných sieťach Tesco a Hypernova,“ hovorí Lenka Dzureková – Petránková,  brand manažérka Jameson.

 

V on trade segmente Jameson pri príležitosti írskeho národného sviatku pripravil v 80 vybraných barových prevádzkach po celom Slovensku aj 14-dňovú promo kampaň štartujúcu v pondelok 4. marca a vrcholiacu v nedeľu 17. marca, teda na samotný sviatok Sv. Patrika. Počas tejto doby môže každý, kto si objedná dva drinky Jameson, získať až štyri rôzne darčeky – tretí Jameson zdarma, originálny odznak, pohár alebo tričko Jameson. Kedy sa ktorý darček dá získať, prezradia v každom podniku špeciálne stojančekové Jameson kalendáre.

 

Od piatka do nedele počas svätopatrikovského víkednu budú v Bratislave, Nitre, Trnave, Banskej Bystrici, Poprade a Košiciach šíriť oslavnú náladu aj animačné tímy Jameson.  Spotrebitelia, ktorí sa nechajú odfotografovať v štýle sv. Patrika a obrázok pošlú na Facebook, sa tak môžu tešiť na drink zadarmo.

 

Kampaň podporia aj PR aktivity zamerané na ďalšie zvyšovanie znalosti značky, predstavenie sviatku Sv. Patrika Slovákom a zviditeľnenie limitovanej edície Jameson St.Patrick 2013. PR komunikáciu v relevantných médiách pre Jameson zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting.

 

Viac informácii o oslavách sviatku Sv. Patrika s Jamesonom nájdete na www.jameson.sk alebo na www.facebook.com/JamesonSlovensko.


Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 833
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 631
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 528
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 191
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 113
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 838
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 752
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 728
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 5 h

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu