INZERCIA

JAMESON sa na sv. Patrika opäť oblečie slávnostne

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše...

Pri príležitosti sviatku sv. Patrika írska whiskey Jameson z portfólia koncernu Pernod Ricard aj tento rok prináša špeciálnu limitovanú edíciu svojej fľaše sprevádzanú komunikačnou kampaňou a marketingovými aktivitami. Vďaka nim sa Slováci môžu pridať k 70 miliónom ľudí po celom svete na štýlovej oslave írskej kultúry, tradícií, skvelej nálady a priateľstva.

 

Špeciálnu limitovanú edíciu Jameson St. Patrick 2013 navrhol dizajnér David Smith, ktorý sa pri jej tvorbe inšpiroval nielen pre tento sviatok typickou zelenou farbou, ale aj motívmi použitými v interiéroch tradičných dublinských barov a pubov. „Reprezentuje Íra v každom z nás. Som nesmierne pyšný, že som mal možnosť zanechať  moju stopu na tejto špeciálnej fľaške,“ hovorí o svojom diele Smith.

 

Limitovaná edícia je pre značku Jameson druhou v poradí a jej predaj je limitovaný na 24 krajín sveta, výlučne pre tento rok. „Na náš trh sa dostane v obmedzenom počte len 3000 kusov, slovenskí spotrebitelia ich nájdu v maloobchodných sieťach Tesco a Hypernova,“ hovorí Lenka Dzureková – Petránková,  brand manažérka Jameson.

 

V on trade segmente Jameson pri príležitosti írskeho národného sviatku pripravil v 80 vybraných barových prevádzkach po celom Slovensku aj 14-dňovú promo kampaň štartujúcu v pondelok 4. marca a vrcholiacu v nedeľu 17. marca, teda na samotný sviatok Sv. Patrika. Počas tejto doby môže každý, kto si objedná dva drinky Jameson, získať až štyri rôzne darčeky – tretí Jameson zdarma, originálny odznak, pohár alebo tričko Jameson. Kedy sa ktorý darček dá získať, prezradia v každom podniku špeciálne stojančekové Jameson kalendáre.

 

Od piatka do nedele počas svätopatrikovského víkednu budú v Bratislave, Nitre, Trnave, Banskej Bystrici, Poprade a Košiciach šíriť oslavnú náladu aj animačné tímy Jameson.  Spotrebitelia, ktorí sa nechajú odfotografovať v štýle sv. Patrika a obrázok pošlú na Facebook, sa tak môžu tešiť na drink zadarmo.

 

Kampaň podporia aj PR aktivity zamerané na ďalšie zvyšovanie znalosti značky, predstavenie sviatku Sv. Patrika Slovákom a zviditeľnenie limitovanej edície Jameson St.Patrick 2013. PR komunikáciu v relevantných médiách pre Jameson zabezpečuje agentúra Media & Communication Consulting.

 

Viac informácii o oslavách sviatku Sv. Patrika s Jamesonom nájdete na www.jameson.sk alebo na www.facebook.com/JamesonSlovensko.


Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Predaj poistenia motorových vozidiel cez web rastie a bude rásť

Myslí si to Peter Gál, zakladateľ stránky poistnamyska.sk, ktorý má vyše 20-ročné skúsenosti v poisťovníctve.

Tlačové správy

Slováci sa pripravujú o stovky až tisícky eur

Ako tomu predísť?

Tlačové správy

Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre

Ak ide o turizmus, môžeme sa od Maďarska učiť.

Tlačové správy

Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád

Zhrnuli sme niekoľko kritérií, ktoré Vám pomôžu urobiť si názor o ponukách.