SME

Kvapku nádeje do koktejlov opäť pridá aj Becherovka

Vo štvrtok 11. apríla sa známy pražský bar BUGSY’S na vyhlásenej Pařížské ulici premení na dejisko unikátnej barmanskej súťaže Cocktail Weekend Competition 2013.

Osmička barmanov si tu zmeria svoje sily v súboji, z ktorého vyjde oficiálna kolekcia koktejlov na nadchádzajúcu charitatívnu akciu Nadačného fondu Kvapka Nádeje. Najobľúbenejší bylinný likér Čechov a Slovákov pri tom, samozrejme, nebude chýbať.

 

Akcia Cocktail Weekend pre Nadačný font Kvapka nádeje už po tretí raz spojí bary, barmanov aj ich hostí v celej Českej aj Slovenskej republike pre spoločný cieľ – pomôcť deťom, ktoré to potrebujú. „Ešte predtým, než si v česko-slovenských podnikoch vychutnáme drink na báze Becherovky ‚s kvapkou nádeje‘ a poskytneme tak finančný dar deťom s poruchami krvotvorby či čakajúcim na transplantáciu kostnej drene, zasúperia si o miesto na bare viaceré drinky v kreatívnej barmanskej súťaži Cocktail Weekend Competition 2013,“ hovorí Lenka Bačková, brand manager Becherovky.

 

Vo štvrtok 11. apríla od 16.00 tak bude päťčlenná odborná porota v neopakovateľnej atmosfére pražského BUGSY‘S nielen vyberať tie najlepšie z pripravených drinkov, ale zhodnotí aj šikovnosť barmanov samotných. Prezident Českej barmanskej asociácie Aleš Svojanovský spolu so  slovenským koktejlovým expertom Lubošom Ráczom dohliadnu na plnenie pravidiel, úroveň pracovných postupov aj dodržanie najnovších trendov. Šéfredaktor českého Radiožurnálu Jan Pokorný a prezidentka NF Kvapka nádeje Vendula Svobodová sa zamerajú na celkové vystupovanie a showmanstvo barmanov, zatiaľ čo renomovaný dizajnér Jan Němeček bude posudzovať pripravené koktejly aj po umeleckej stránke.

 

Príďte sa pozrieť aj vy, ktorý koktejl si nakoniec vybojuje česť hájiť farby Becherovky a ako tajnú ingredienciu získa pomyselnú kvapku nádeje!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 299
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 549
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 12 498
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 016
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 693
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 533
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 041
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 265
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 13 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 13 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 23 h
SkryťZatvoriť reklamu