SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Letnú komunikáciu Becherovky opäť osvieži BETON

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky.

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky. Zo svojej sviežej stránky sa obľúbený bylinný likér spotrebiteľom už tradične predstaví aj v niekoľkých atraktívnych obmenách kultového drinku BETON.


Počas letnej sezóny sa Becherovka zameria na podporu značky najmä prostredníctvom PR, printovej a online komunikácie, ale tiež priamo v baroch a off-trade. Jej ústredný claim „Keď sme spolu“ tak bude aj v horúcich mesiacoch milovníkov príjemných chvíľ sprevádzať pri spoločnom relaxe s rodinou a priateľmi.

 

On-trade podpora Becherovky vo viac ako 500 slovenských podnikov poteší počas júna až augusta všetkých, ktorí si prázdniny radi užívajú s vyloženými nohami na slniečku. „Priaznivci Becherovky sa za každé dva objednané panáky môžu tešiť na originálny slamený klobúk, ako symbol letnej pohody a relaxu,“ hovorí Lenka Bačková, brand manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko. Podobná mechanika odmení praktickým letným klobúkom aj spotrebiteľov v off-trade, darček získajú za každý zakúpený liter – ľubovoľne vyskladaný z variánt obľúbeného karlovarského bylinného likéru. „Naše promo tímy, ktoré budú zákazníkov v hypermarketoch a supermarketoch odmeňovať, obliekla do špeciálnych kostýmov vytvorených pre Becherovku úspešná mladá slovenská návrhárka Andrea Paldan,“ dodáva L. Bačková.

 

Okrem koncových spotrebiteľov sa Becherovka zamerala aj na komunikáciu s vybranými novinármi, ktorí si v rámci malého workshopu mohli pod taktovkou brand ambasádora značky Luboša Rácza vyskúšať miešanie kultového drinku BETON. Pod heslom „BETON s chuťou leta“ sa tak obľúbený drink aj toto leto vracia vo viacerých moderných obmenách, aby osviežil momenty strávené s blízkymi.

 

„Ostatné dve sezóny sme sa zamerali najmä na znovuobjavenie BETONu a ukázali jeho nové tváre, ktoré si ľudia na baroch okamžite obľúbili. Tento rok by sme preto milovníkom osviežujúcich drinkov radi ukázali, ako si v lete BETON vychutnávať v pokoji domova a stráviť s ním príjemné chvíle v spoločnosti priateľov a rodiny,“ hovorí Lenka Bačková.

 

Paleta komunikačných aktivít public relations sa preto tiež zameria najmä na sprostredkovanie výnimočnej mixibility Becherovky a univerzálne možnosti servírovania kultového BETONu. Spotrebiteľom ponúkne recepty a perfect-serve tipy ako doma prekvapiť so šikovnosťou profesionálneho bartendra rodinu a priateľov osviežujúcim drinkom pri najrôznejších príležitostiach. PR aktivity v rámci kampane zastrešuje Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou bude aj oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 827
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 626
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 522
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 175
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 141
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 836
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 756
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 732
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 2 h

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu