Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky. Zo svojej sviežej stránky sa obľúbený bylinný likér spotrebiteľom už tradične predstaví aj v niekoľkých atraktívnych obmenách kultového drinku BETON.
Počas letnej sezóny sa Becherovka zameria na podporu značky najmä prostredníctvom PR, printovej a online komunikácie, ale tiež priamo v baroch a off-trade. Jej ústredný claim „Keď sme spolu“ tak bude aj v horúcich mesiacoch milovníkov príjemných chvíľ sprevádzať pri spoločnom relaxe s rodinou a priateľmi.
On-trade podpora Becherovky vo viac ako 500 slovenských podnikov poteší počas júna až augusta všetkých, ktorí si prázdniny radi užívajú s vyloženými nohami na slniečku. „Priaznivci Becherovky sa za každé dva objednané panáky môžu tešiť na originálny slamený klobúk, ako symbol letnej pohody a relaxu,“ hovorí Lenka Bačková, brand manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko. Podobná mechanika odmení praktickým letným klobúkom aj spotrebiteľov v off-trade, darček získajú za každý zakúpený liter – ľubovoľne vyskladaný z variánt obľúbeného karlovarského bylinného likéru. „Naše promo tímy, ktoré budú zákazníkov v hypermarketoch a supermarketoch odmeňovať, obliekla do špeciálnych kostýmov vytvorených pre Becherovku úspešná mladá slovenská návrhárka Andrea Paldan,“ dodáva L. Bačková.
Okrem koncových spotrebiteľov sa Becherovka zamerala aj na komunikáciu s vybranými novinármi, ktorí si v rámci malého workshopu mohli pod taktovkou brand ambasádora značky Luboša Rácza vyskúšať miešanie kultového drinku BETON. Pod heslom „BETON s chuťou leta“ sa tak obľúbený drink aj toto leto vracia vo viacerých moderných obmenách, aby osviežil momenty strávené s blízkymi.
„Ostatné dve sezóny sme sa zamerali najmä na znovuobjavenie BETONu a ukázali jeho nové tváre, ktoré si ľudia na baroch okamžite obľúbili. Tento rok by sme preto milovníkom osviežujúcich drinkov radi ukázali, ako si v lete BETON vychutnávať v pokoji domova a stráviť s ním príjemné chvíle v spoločnosti priateľov a rodiny,“ hovorí Lenka Bačková.
Paleta komunikačných aktivít public relations sa preto tiež zameria najmä na sprostredkovanie výnimočnej mixibility Becherovky a univerzálne možnosti servírovania kultového BETONu. Spotrebiteľom ponúkne recepty a perfect-serve tipy ako doma prekvapiť so šikovnosťou profesionálneho bartendra rodinu a priateľov osviežujúcim drinkom pri najrôznejších príležitostiach. PR aktivity v rámci kampane zastrešuje Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou bude aj oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.