INZERCIA

Letnú komunikáciu Becherovky opäť osvieži BETON

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky.

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky. Zo svojej sviežej stránky sa obľúbený bylinný likér spotrebiteľom už tradične predstaví aj v niekoľkých atraktívnych obmenách kultového drinku BETON.


Počas letnej sezóny sa Becherovka zameria na podporu značky najmä prostredníctvom PR, printovej a online komunikácie, ale tiež priamo v baroch a off-trade. Jej ústredný claim „Keď sme spolu“ tak bude aj v horúcich mesiacoch milovníkov príjemných chvíľ sprevádzať pri spoločnom relaxe s rodinou a priateľmi.

 

On-trade podpora Becherovky vo viac ako 500 slovenských podnikov poteší počas júna až augusta všetkých, ktorí si prázdniny radi užívajú s vyloženými nohami na slniečku. „Priaznivci Becherovky sa za každé dva objednané panáky môžu tešiť na originálny slamený klobúk, ako symbol letnej pohody a relaxu,“ hovorí Lenka Bačková, brand manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko. Podobná mechanika odmení praktickým letným klobúkom aj spotrebiteľov v off-trade, darček získajú za každý zakúpený liter – ľubovoľne vyskladaný z variánt obľúbeného karlovarského bylinného likéru. „Naše promo tímy, ktoré budú zákazníkov v hypermarketoch a supermarketoch odmeňovať, obliekla do špeciálnych kostýmov vytvorených pre Becherovku úspešná mladá slovenská návrhárka Andrea Paldan,“ dodáva L. Bačková.

 

Okrem koncových spotrebiteľov sa Becherovka zamerala aj na komunikáciu s vybranými novinármi, ktorí si v rámci malého workshopu mohli pod taktovkou brand ambasádora značky Luboša Rácza vyskúšať miešanie kultového drinku BETON. Pod heslom „BETON s chuťou leta“ sa tak obľúbený drink aj toto leto vracia vo viacerých moderných obmenách, aby osviežil momenty strávené s blízkymi.

 

„Ostatné dve sezóny sme sa zamerali najmä na znovuobjavenie BETONu a ukázali jeho nové tváre, ktoré si ľudia na baroch okamžite obľúbili. Tento rok by sme preto milovníkom osviežujúcich drinkov radi ukázali, ako si v lete BETON vychutnávať v pokoji domova a stráviť s ním príjemné chvíle v spoločnosti priateľov a rodiny,“ hovorí Lenka Bačková.

 

Paleta komunikačných aktivít public relations sa preto tiež zameria najmä na sprostredkovanie výnimočnej mixibility Becherovky a univerzálne možnosti servírovania kultového BETONu. Spotrebiteľom ponúkne recepty a perfect-serve tipy ako doma prekvapiť so šikovnosťou profesionálneho bartendra rodinu a priateľov osviežujúcim drinkom pri najrôznejších príležitostiach. PR aktivity v rámci kampane zastrešuje Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou bude aj oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Príbeh tradičného družstva - príbeh Iva Hlisnikovského

Seriál referencií radových členov Nášho finančného družstva, 5. vydanie.

Tlačové správy

Fasáda hotela Danube sa nekolauduje, investor predložil návrhy

Rekonštrukcia hotela Danube je ukončená, kolauduje sa však len interiér.

Tlačové správy

Európske univerzity a podnikatelia spoločne

Riešiť problémy s klesajúcou životnou úrovňou, nezamestnanosťou a migráciou vo vidieckych regiónoch EÚ je cieľom projektu ERDI.

Tlačové správy

Billa pomáha slabozrakým a nevidiacim s nákupmi už aj v Nitre

Pre človeka so zrakovým postihnutím je každý krok v predajni potravín krokom do neznáma.