SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Letnú komunikáciu Becherovky opäť osvieži BETON

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky.

Prázdninová pohoda v slamenom klobúku a príjemnej spoločnosti - tak chutí tohtoročné leto podľa Becherovky. Zo svojej sviežej stránky sa obľúbený bylinný likér spotrebiteľom už tradične predstaví aj v niekoľkých atraktívnych obmenách kultového drinku BETON.


Počas letnej sezóny sa Becherovka zameria na podporu značky najmä prostredníctvom PR, printovej a online komunikácie, ale tiež priamo v baroch a off-trade. Jej ústredný claim „Keď sme spolu“ tak bude aj v horúcich mesiacoch milovníkov príjemných chvíľ sprevádzať pri spoločnom relaxe s rodinou a priateľmi.

 

On-trade podpora Becherovky vo viac ako 500 slovenských podnikov poteší počas júna až augusta všetkých, ktorí si prázdniny radi užívajú s vyloženými nohami na slniečku. „Priaznivci Becherovky sa za každé dva objednané panáky môžu tešiť na originálny slamený klobúk, ako symbol letnej pohody a relaxu,“ hovorí Lenka Bačková, brand manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko. Podobná mechanika odmení praktickým letným klobúkom aj spotrebiteľov v off-trade, darček získajú za každý zakúpený liter – ľubovoľne vyskladaný z variánt obľúbeného karlovarského bylinného likéru. „Naše promo tímy, ktoré budú zákazníkov v hypermarketoch a supermarketoch odmeňovať, obliekla do špeciálnych kostýmov vytvorených pre Becherovku úspešná mladá slovenská návrhárka Andrea Paldan,“ dodáva L. Bačková.

 

Okrem koncových spotrebiteľov sa Becherovka zamerala aj na komunikáciu s vybranými novinármi, ktorí si v rámci malého workshopu mohli pod taktovkou brand ambasádora značky Luboša Rácza vyskúšať miešanie kultového drinku BETON. Pod heslom „BETON s chuťou leta“ sa tak obľúbený drink aj toto leto vracia vo viacerých moderných obmenách, aby osviežil momenty strávené s blízkymi.

 

„Ostatné dve sezóny sme sa zamerali najmä na znovuobjavenie BETONu a ukázali jeho nové tváre, ktoré si ľudia na baroch okamžite obľúbili. Tento rok by sme preto milovníkom osviežujúcich drinkov radi ukázali, ako si v lete BETON vychutnávať v pokoji domova a stráviť s ním príjemné chvíle v spoločnosti priateľov a rodiny,“ hovorí Lenka Bačková.

 

Paleta komunikačných aktivít public relations sa preto tiež zameria najmä na sprostredkovanie výnimočnej mixibility Becherovky a univerzálne možnosti servírovania kultového BETONu. Spotrebiteľom ponúkne recepty a perfect-serve tipy ako doma prekvapiť so šikovnosťou profesionálneho bartendra rodinu a priateľov osviežujúcim drinkom pri najrôznejších príležitostiach. PR aktivity v rámci kampane zastrešuje Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou bude aj oslovenie fanúšikov drinku prostredníctvom sociálnej siete na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Ako vybrať AKU reťazovú pílu

Tento sprievodca Vám pomôže zvážiť kľúčové prvky a faktory pri výbere akumulátorovej reťazovej píly podľa Vašich potrieb.

Tlačové správy

Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť

Hybridné GLE a GLC sú pripravené ovládnuť segment luxusných SUV.

Tlačové správy

Budúcnosť M&A v Európe

Čo si myslia investori?