SME

Opäť štartuje súťaž Chlapi vedia prečo:„Tá naša je najkrajšia

V týchto dňoch štartuje druhý ročník obľúbenej súťaže o najkrajšiu barmanku a čašníčku, do ktorej v roku 2012 prišlo takmer 12 tisíc hlasov.

Počas letných mesiacov v roku 2012 prebiehala vo vybraných regiónoch Slovenska súťaž o najkrajšiu barmanku a čašníčku. Projekt s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“ spojil milovníkov najstaršieho nápoja ľudstva a ženskej krásy, ktorí počas niekoľkých týždňov najprv prihlasovali a neskôr intenzívne hlasovali za svoje favoritky. Z hlasovania vzišlo dvanásť dievčat s najvyšším počtom hlasov, ktoré na jeden deň opustili svoju pracovnú rutinu a zúčastnili sa profesionálneho fotenia Topvar kalendára na rok 2013. Dievčatá sa neskôr zúčastnili aj slávnostného krstu kalendára, ktorý hrdo zdobí steny prevádzok v mnohých kútoch západného Slovenska.  

V týchto dňoch štartuje druhý ročník obľúbenej súťaže o najkrajšiu barmanku a čašníčku, do ktorej v roku 2012 prišlo takmer 12 tisíc hlasov. V roku 2013 je preto veľmi pravdepodobné, že sa počet hlasov ešte zvýši a popularita súťaže bude naďalej rásť.

Absolútnou víťazkou prvého ročníka súťaže sa stala Miriama Petrášová z Pohostinstva v Dolnej Krupej, ktorej fanúšikovia poslali až 2011 hlasov. Sympatická Miriama sa víťazstvu úprimne potešila, keďže to neočakávala. Ako čašníčka v Pohostinstve v Dolnej Krupej pracuje niečo cez rok a okrem práce je vášnivou cestovateľkou a sníva o práci na výletnej lodi. Do súťaže ju prihlásili majitelia prevádzky, v ktorej pracuje a je im za to spätne vďačná. Najväčšiu podporu pociťovala počas súťaže od svojich rodičov, vedúcich, ako aj skvelých štamgastov.  O svojom víťazstve sa dozvedela, keď bola v práci: „Zavolali mi, keď som práve čapovala. Vôbec som to nečakala. Najviac sa potešila moja vedúca, ktorá v krčme pustila nahlas hudbu a začala od radosti tancovať, Neskôr mi „vo veľkom“ gratulovali aj naši zákazníci. Vôbec som nečakala, že by to tak so mnou všetci prežívali. Moji vedúci urobili na moju počesť veľkú guláš party, podnik praskal vo švíkoch no a samozrejme aj pivko tieklo prúdom. K tomu hrala perfektná Karpatská kapela z Dolnej Krupej, ktorá to dokázala tak rozprúdiť, že aj tí štamgasti, ktorí nikdy netancujú, ma vytáčali v kole do rytmu. Bolo to vážne super.“

Pohostinstvo Dolná Krupá dokázalo poraziť aj súťažiace z väčších miest. Ako sa im to podarilo? „Je to v našich štamgastov. Správame sa k nim, ako by to bola naša rodina. Prežívame ich príbehy, utrpenia, pocity, ako aj krásne chvíle. A naša Mirka sa im vždy snaží so svojou nefalšovanou milotou, úsmevom a dobrosrdečnosťou, ktorú má zakorenenú vo svojom srdiečku, vychádzať v ústrety a pomôcť aj nejakou tou radou. A preto ju má toľko ľudí rado a vo všetkom ju naplno aj podporí,“ prezradili manželia Sučanoví, vedúci pohostinstva, v ktorom Mirka pracuje.  ´

Samotný projekt bližšie predstavila brand manažérka značky Topvar, Mgr. Naďa Kasalová: „Prostredníctvom súťaže s názvom Chlapi vedia prečo: „Tá naša je najkrajšia“ sme hľadali ženy, osobnosti, ktoré tvoria srdce prevádzok s čapovaným pivom Topvar. Do jeho výroby vkladáme srdce a vášeň, aby si naši zákazníci mohli vychutnať ich obľúbené pivo vždy v čo najlepšej kvalite. Rovnaké hodnoty stelesňuje aj našich 12 minuloročných finalistiek, ktoré sa svojim srdečným, príjemným a obetavým prístupom snažia spríjemniť deň svojim štamgastom.  Vytvárajú tak silnú lojalitu ľudí k danej prevádzke, ako aj komunite a budujú hrdosť ľudí na svoj mikro-región. Podarilo sa nám tak nájsť veľa pekných príbehov, jednotlivé čašníčky a barmanky získali uznanie a dostali sa do povedomia verejnosti. V očiach svojich štamgastov sa stali „hviezdami“ – a počas fotenia kalendára  sa premenili na kráľovné, o ktoré sa starali tí najlepší profesionáli v oblasti krásy. Spätná väzba v podobe spokojnosti dievčat s výsledkom i pozitívne emócie a angažovanosť  jednotlivých prevádzok na západnom Slovensku počas celého priebehu súťaže nás utvrdzuje v tom, že sme začali niečo zmysluplné a preto sa už veľmi teším na nový ročník súťaže, ktorá určite prinesie množstvo nových a pekných príbehov. Pokračujeme tak v projekte, ktorý verím že bude mať dlhú tradíciu a rastúcu popularitu.“   

Za svoju favoritku môžete hlasovať od 17.6. do 25.7. 2013.

Hlasovať je možné prostredníctvom hlasovacieho kupónu, ktorý nájdete v týždenníkoch MY v termínoch:

17.6. 2013, 24.6. 2013, 1.7. 2013, 8.7. 2013, 15.7. 2013 a 22.7. 2013

V rovnakých termínoch budú súťažiace v týždenníkoch MY aj predstavené formou fotografie s vyobrazením tváre.

Z hlasovania vzíde 11 dievčat s najvyšším počtom hlasov, ktoré automaticky získajú atraktívne ceny.

Špeciálne hlasovanie o víťazku divokej karty bude prebiehať  online na nižšie uvedenom linku – súťažiaca s najvyšším počtom hlasov (mimo finálovej jedenástky týždenníka MY) tak doplní víťaznú dvanástku.

Hlasovanie bude prebiehať tu:   http://www.topvar.sk/aktualne-akcie/sutaz-o-najkrajsiu-barmanku/hlasovanie-fotogaleria/

, kde nájdete jednotlivé súťažiace.

Výsledky hlasovania budú zverejnené dňa 2.8. 2013 na www.topvar.sk v sekcii víťazky.

Tu nájdete od 17.6. 2013 fotografie jednotlivých súťažiacich  - Topvar najkrajších barmaniek a čašníčok, za ktoré budete môcť hlasovať v rámci divokej karty.

Súťažiaca s najvyšším počtom online hlasov sa však automaticky nestáva víťazkou divokej karty – vyhráva tá súťažiaca, ktorá nepatrí medzi 11 dievčat s najvyšším počtom hlasov týždenníka MY.

Viac sa o projekte dozviete na www.topvar.sk

LEN PRE OSOBY STARŠIE AKO 18 ROKOV

www.promileinfo.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  4. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  5. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  6. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  7. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Ak chcete byť bohatší, musíte nad peniazmi rozmýšľať
  2. Exportujete do zahraničia? Poistite si svoje pohľadávky
  3. Vyhnúť sa plateniu daní? Drzý gróf v Apúlii to vyriešil svojsky
  4. Práca snov? Prihlás sa na prácu sprievodcu v BUBO
  5. Daň z cukru zasiahne sociálne slabších a ohrozí výrobu sirupov
  6. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  7. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  8. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 674
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 669
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 5 211
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 4 106
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 109
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 917
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 387
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 2 269
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Hľadáme ľudí, ktorí pocestujú od Himalájí po Amazóniu a budeme ich za to platiť.


INZERCIA 4 h

Podnikateľov môžu zaskočiť neuhradené faktúry zo silných exportných trhov.


INZERCIA 4 h

Architektonický unikát v dedine Alberobello navštevujú turisti z celého sveta.


INZERCIA 4 h
SkryťZatvoriť reklamu