SME

OKAY elektrospotrebiče prichádzajú s jedinečnou kampaňou

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčené prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče prišla s novou billboardovou kampaňou, ktorá je unikátna nielen na slovenskom, ale aj na českom trhu. V spolupráci so spoločnosťou BigMedia sa rozhodli využiť na billboardoch fluorescenčné prvky, ktoré ich billborardom zabezpečia vyššiu vizibilitu. Po možnosti spoločnosť siahla pred začínajúcou zimnou sezónou, kedy sú dni čoraz tmavšie, a tak vizibilita neosvetlených outdoorových nosičov klesá. Pri novej fluorescenčenej kampani sa tomu spoločnosť OKAY elektrospotrebiče rozhodla efektívne čeliť.

“Tešíme sa, že spoločnosť BigMedia ponúkla aj takúto alternatívu kampane, ktorá, veríme, bude v tmavých zimných dňoch efektívna a najmä v čo možno maximálnej miere vizibilná,” povedal riaditeľ reklamy a marketingu skupiny OKAY Holding, Milan Jansa, “Tešíme sa o to viac, že sme prví na Slovensku, ktorí sa rozhodli túto možnosť využiť  a zrealizovať na Slovensku pilotný projekt.”

Kampaň je aktuálna od pondelka, 4. 11. 2013, a zaznamenať ju môžu obyvatelia celého Slovenska. “Sme veľmi radi, že spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa ako prvá na Slovensku na kampaň s fluorescenčnými prvkami odhodlala,” povedal Ivan Akimov, zástupca obchodného riaditeľa spoločnosti BigMedia, “Doposiaľ sme robili iba jednotkové fluorescenčné pokusy, no tento náš spoločný krok je prvým v oblasti veľkej celoslovenskej kampane a verím, že billboardovej forme prezentácie otvorí nové dvere.”

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče vznikla v Českej republike v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila v roku 2002 a postupne budovala predajné miesta v mnohých mestách. V priebehu 18 rokov pôsobenia otvorila spolu 120 predajní na Slovensku aj v Českej republike a svoje pôsobenie stále rozširuje do ďalších miest. V snahe byť čo najbližšie k zákazníkom, sledovať ich potreby a počúvať priania, pripravuje otvorenie ďalších predajní po celej republike. Rast firmy OKAY potvrdzuje, že pohodlie, štandard služieb a cena hrajú u zákazníkov stále väčšiu rolu. Na jeseň roka 2012 sa navyše kamenné obchody rozšírili o svojho internetového brata a OKAY elektrospotrebiče spustili nový e-shop s ešte širšou ponukou sortimentu a výhodnejšími cenami. So sloganom "vrátili sme nízke ceny na internet" sa už v prvých mesiacoch veľmi úspešne adaptovala na slovenskom trhu a vďaka najväčšej sieti výdajných miest, ktorými sú všetky kamenné predajne, dokáže uspokojiť aj toho najnáročnejšieho zákazníka. www.okayelektro.sk

Kontakt: OKAY elektrospotrebiče Mgr. Ľuboš Žinčík Vedúci oddelenia marketingu a reklamy dm.ma@okaysk.eu

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. V Malackách vybudovali čajové impérium
  2. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  3. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  5. Od dnes len 3 dni – exotika s BUBO s 55% zľavou
  6. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  7. Bratislava Design Week 2025: Internát sa mení na kreatívny hub
  8. Objavuj, cestuj, zaži – tu a TEAZZ!
  1. Víťaz diváckej ceny MFF Cinematik Piešťany
  2. Gebrüder Weiss spúšťa novú linku priamo z Prahy do Španielska
  3. V Malackách vybudovali čajové impérium
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“
  5. Učebnica TATRA SCOOL priblíži deťom svet peňazí modernou formou
  6. LESY SR otvorili predajňu Lesnícke pochúťky
  7. Z akcie pre kolegov spravil známy moderátor úspešný biznis
  8. Mars dosiahol ďalšie zníženie emisií skleníkových plynov o 1,9 %
  1. Toto bude cestovateľský hit roka 2026 29 510
  2. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 12 144
  3. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 8 523
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 7 433
  5. Ľuboš Fellner otvorene 5 058
  6. Plaza View v Dúbravke štartuje predpredaj bytov s výhľadom 4 416
  7. Takáto Čína sa bude páčiť aj Slovákom 4 270
  8. Cestovateľský hit desaťročí leží v Ázii – s 55% zľavou 3 745
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Režisér filmu Robin Kvapil

Veľký vlastenecký výlet má za sebou slávnostnú premiéru a vstupuje do kín.


INZERCIA 19. sep

Rýchle doručenie / Sledovanie zásielok / Možnosť prepravy nebezpečného tovaru


INZERCIA 19. sep

Testovali sme letoviská El Gouna, Makadi Bay a Soma Bay blízko Hurghady.


INZERCIA 19. sep

Tatra banka prináša učebnicu TATRA SCOOL, ktorá rozvíja finančnú gramotnosť hravou formou


INZERCIA 19. sep
SkryťZatvoriť reklamu