SME
Pondelok, 26. október, 2020 | Meniny má DemeterKrížovkyKrížovky
INZERCIA

OKAY elektrospotrebiče prichádzajú s jedinečnou kampaňou

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčené prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče prišla s novou billboardovou kampaňou, ktorá je unikátna nielen na slovenskom, ale aj na českom trhu. V spolupráci so spoločnosťou BigMedia sa rozhodli využiť na billboardoch fluorescenčné prvky, ktoré ich billborardom zabezpečia vyššiu vizibilitu. Po možnosti spoločnosť siahla pred začínajúcou zimnou sezónou, kedy sú dni čoraz tmavšie, a tak vizibilita neosvetlených outdoorových nosičov klesá. Pri novej fluorescenčenej kampani sa tomu spoločnosť OKAY elektrospotrebiče rozhodla efektívne čeliť.

“Tešíme sa, že spoločnosť BigMedia ponúkla aj takúto alternatívu kampane, ktorá, veríme, bude v tmavých zimných dňoch efektívna a najmä v čo možno maximálnej miere vizibilná,” povedal riaditeľ reklamy a marketingu skupiny OKAY Holding, Milan Jansa, “Tešíme sa o to viac, že sme prví na Slovensku, ktorí sa rozhodli túto možnosť využiť  a zrealizovať na Slovensku pilotný projekt.”

Kampaň je aktuálna od pondelka, 4. 11. 2013, a zaznamenať ju môžu obyvatelia celého Slovenska. “Sme veľmi radi, že spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa ako prvá na Slovensku na kampaň s fluorescenčnými prvkami odhodlala,” povedal Ivan Akimov, zástupca obchodného riaditeľa spoločnosti BigMedia, “Doposiaľ sme robili iba jednotkové fluorescenčné pokusy, no tento náš spoločný krok je prvým v oblasti veľkej celoslovenskej kampane a verím, že billboardovej forme prezentácie otvorí nové dvere.”

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče vznikla v Českej republike v roku 1994. Na slovenský trh vstúpila v roku 2002 a postupne budovala predajné miesta v mnohých mestách. V priebehu 18 rokov pôsobenia otvorila spolu 120 predajní na Slovensku aj v Českej republike a svoje pôsobenie stále rozširuje do ďalších miest. V snahe byť čo najbližšie k zákazníkom, sledovať ich potreby a počúvať priania, pripravuje otvorenie ďalších predajní po celej republike. Rast firmy OKAY potvrdzuje, že pohodlie, štandard služieb a cena hrajú u zákazníkov stále väčšiu rolu. Na jeseň roka 2012 sa navyše kamenné obchody rozšírili o svojho internetového brata a OKAY elektrospotrebiče spustili nový e-shop s ešte širšou ponukou sortimentu a výhodnejšími cenami. So sloganom "vrátili sme nízke ceny na internet" sa už v prvých mesiacoch veľmi úspešne adaptovala na slovenskom trhu a vďaka najväčšej sieti výdajných miest, ktorými sú všetky kamenné predajne, dokáže uspokojiť aj toho najnáročnejšieho zákazníka. www.okayelektro.sk

Kontakt: OKAY elektrospotrebiče Mgr. Ľuboš Žinčík Vedúci oddelenia marketingu a reklamy dm.ma@okaysk.eu

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia

Digitisation is bringing new opportunities to Slovakia, but is the country ready for these changes?

Tlačové správy

ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi

Rodinná firma ZAMIO v súčasnosti patrí na Slovensku k najväčším pestovateľom kráľovnej antioxidantov - arónie čiernoplodej.

Tlačové správy

Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť

Priemerný dôchodok na Slovensku je 486,29 €, pričom ženy ho majú v priemere o 100 € nižší ako muži.