SME

SPP je už osemnásobným TOP firemným filantropom roka

Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) sa už ôsmykrát stal najväčším firemným filantropom roka.

Slovenský plynárenský priemysel, a.s., (SPP) sa už ôsmykrát stal najväčším firemným filantropom roka. V roku 2012 venoval z vlastného rozpočtu na verejnoprospešné a filantropické aktivity takmer 2 milióny eur. Ocenenie „TOP firemný filantrop 2013“ získal predovšetkým vďaka aktivitám svojho EkoFondu a programu „Obnovme si svoj dom“ určený na záchranu kultúrneho dedičstva a pamiatok na Slovensku.

V roku 2012 SPP venoval z vlastného rozpočtu na verejnoprospešné a filantropické aktivity 1 933 200 eur. V rámci tejto sumy SPP podporil neinvestičný fond, EkoFond, ktorý využil venované finančné prostriedky na verejnoprospešné aktivity zamerané na úsporu energie a zlepšenie kvality životného prostredia, najmä na ťažiskové projekty – Zlepšenie energetickej hospodárnosti budov a vzdelávací projekt EkoFond pre školy. SPP zároveň podporil aj verejnoprospešný program Ministerstva kultúry SR „Obnovme si svoj dom“ s ďalším partnerom programu Nadáciou SPP. Cieľom tohto programu je zachovávať kultúrne dedičstvo na Slovensku. Už od roku 2004 systémovo rieši financovanie záchrany, ochrany, obnovy a využitia národných kultúrnych pamiatok na Slovensku. Vďaka programu „Obnovme si svoj dom“ boli v roku 2012 obnovené mnohé národné kultúrne pamiatky na Slovensku ako napríklad, Kostol sv. Jána Krstiteľa v Jasove, Kaštieľ a park v Pezinku, socha sv. Jána Nepomuckého na podstavci v Kráľovej pri Senci, Kláštor kartuziánov v Červenom Kláštore, ktoré tak získali nový reprezentatívny vzhľad.

Na slávnostnom vyhlásení najväčších firemných podporovateľov verejnoprospešných aktivít včera prevzal od zástupcov Fóra donorov cenu „TOP firemný filantrop 2013. Člen predstavenstva SPP, Marián Valko: „SPP je najväčší dodávateľ energií, ktorý pôsobí v každom kúte Slovenska. Naša spoločnosť si zároveň uvedomuje, aký dôležitý je zodpovedný prístup k prostrediu, v ktorom podniká. Aj preto sa našej spoločnosti podarilo už ôsmy krát obhájiť titul TOP firemný filantrop roka,“ dodal v rámci poďakovania za ocenenie.

Rebríček TOP firemný filantrop každoročne zostavuje Fórum donorov podľa medzinárodnej metodiky a je jediným rebríčkom svojho druhu na Slovensku, ktorý hodnotí firemných darcov podľa objemu rozdelených prostriedkov na verejnoprospešné aktivity. Do rebríčka TOP firemný filantrop sa môže zapojiť každý podnikateľský subjekt, ktorý podporuje všeobecne prospešné projekty, prostredníctvom finančných príspevkov, vecných darov, produktov či služieb a podobne, akými sú napríklad aktivity v oblasti ekológie, sociálne a humanitárne projekty, podpora kultúry, dodržiavanie ľudských práv, rozvoj vzdelávania, vedy a výskumu, obnova kultúrneho dedičstva či projekty zamerané na ochranu zdravia. Sumy darovaných prostriedkov nezahŕňajú sponzorské príspevky firiem či asignáciu 2 % podielu zaplatenej dane. Fórum donorov opäť vyhlasuje aj dve osobnostné kategórie – Zamestnanec roka a Filantrop roka. Tento titul patrí osobnostiam, ktoré svojim ľudským prístupom výrazne prispievajú k rozvoju filantropie vo firmách a zároveň motivujú svojich kolegov.

SPP je držiteľom ocenenia TOP firemný filantrop za roky 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012 a 2013.

Slovenský plynárenský priemysel, a.s. (SPP) (www.spp.sk) je nadnárodná energetická spoločnosť a spoľahlivý dodávateľ energií a služieb. SPP priamo nadväzuje na viac ako 150-ročnú tradíciu plynárenstva na Slovensku. Víziou spoločnosti je byť jednou z vedúcich energetických skupín v strednej a východnej Európe so silnou dôverou zákazníkov a obchodných partnerov. SPP poskytuje spoľahlivé a konkurencieschopné dodávky energií a s nimi spojené služby na Slovensku aj na medzinárodných trhoch. Spoločnosť ponúka riešenia pri úspore energií a podporuje iniciatívy zamerané na trvalo udržateľný rozvoj.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  5. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  6. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  7. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  8. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  1. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr
  2. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja
  3. Rady pre začínajúcich podnikateľov: na čo nezabudnúť pri štarte
  4. Filantropia slovenských milionárov s tichým vplyvom
  5. Špeciálna krížovkárska príloha v denníkoch SME a Korzár
  6. LESY SR otvorili novú predajňu Lesníckych pochúťok
  7. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri
  8. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 14 092
  2. Chcete dobrý chlieb? Nezačína pri pekárovi, ale ešte skôr 9 342
  3. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život 7 500
  4. Táto firma úspešne digitalizuje dopravné riešenia na Slovensku 4 864
  5. Hodnotenie profesionála: Maldivy sú mimo sezóny oázou pokoja 4 021
  6. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť 3 681
  7. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 3 169
  8. Problém s vlasmi či pokožkou? Krása začína vo vnútri 2 701
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Múka na domáce pečenie by v pekárni spôsobila chaos.


INZERCIA 16 h

Toto je obdobie, keď sa dá zažiť luxusnejšia dovolenka za priaznivejšiu cenu.


INZERCIA 24. okt

Začiatky podnikania bývajú plné nadšenia aj nástrah, preto sa oplatí poznať rady, ktoré vám pomôžu vykročiť správnym smerom.


23. okt

Za ich filantropiou nestojí sebaprezentácia, ale skutočná snaha pomôcť.


22. okt
SkryťZatvoriť reklamu