Vďaka franchisingovému modelu môžete podnikať pod silnou značkou s viac ako 125-ročnou tradíciou.
Podnikanie je založené na dôvere, no jej vybudovanie trvá niekoľko rokov. Franchising však v sebe spája možnosť uplatniť svoje obchodné zručnosti a zároveň podnikať pod etablovanou značkou v zabehnutom business modeli. So vstupom do franchisingového partnerstva získavate aj širokú a kontinuálnu podporu v rôznych oblastiach, ako sú školenia a vzdelávanie, marketing, kontrola kvality, technické zázemie, logistika a podobne. Pre mnohých podnikateľov je tak franchising ideálnou voľbou.
Na trhu existuje množstvo franchisingových systémov, k tým najznámejším patria zrejme značky rýchleho občerstvenia. Franchisingový podnikateľský model však úspešne využívajú firmy tiež v mnohých iných odvetviach. Vďaka Raiffeisen banke možno po prvýkrát na Slovensku riadiť aj vlastnú pobočku banky.
Otvorte si vlastnú pobočku banky
Podobne, ako pri iných franchisingových modeloch, aj v Raiffeisen banke začína podnikanie zakúpením franchisingovej licencie. Tým sa obchodnému partnerovi banky, teda franchisistovi, otvárajú dvere k silnému bankovému know-how s viac ako 125-ročnou tradíciou a k unikátnemu konceptu bankovníctva založenému na jednoduchosti a ústretovosti. Hodnota franchisingovej licencie predstavuje vstupné náklady takéhoto podnikania. Rýchlosť ich navrátenia je v rukách každého franchisistu a závisí od jeho vlastných schopností zúročiť poskytnuté know-how.
„Franchisista dostáva kompletne zariadenú pobočku banky na kľúč, úvodné školenie a priebežné vzdelávanie pre seba aj svojich zamestnancov, marketingovú a technickú podporu, pomoc pri rozvoji podnikania prostredníctvom area manažéra a, samozrejme, prístup k bankovým produktom a vyspelej bankovej infraštruktúre,“ hovorí výkonná riaditeľka Raiffeisen banky Lucia Suďová. Zaujímavosťou je, že franchisista ani jeho zamestnanci vôbec nepracujú s hotovosťou. Súčasťou každej pobočky je totiž automatický trezor, ktorý slúži na výbery a vklady hotovosti. Takéto riešenie je na Slovensku unikátne.
Podpora miestnych komunít
Franchising je tradične viazaný na lokálne komunity. Výhodou je, ak má franchisista vo svojom okruhu veľa známych, je spoločensky uznávaný a aktívne sa angažuje v miestnej komunite. To mu, okrem iného, pomáha úspešne rozvíjať jeho podnikanie. Raiffeisen banka poskytuje svojim obchodným partnerom podporu aj v tejto oblasti: „Každý franchisista má možnosť aktívne prispievať k zlepšeniu života vo svojej komunite pomocou príspevkov miestnym organizáciám, ktoré hradí centrála banky.“ vysvetľuje Lucia Suďová a dodáva: „Raiffeisen banka takto v roku 2013 podporila až 107 projektov. Táto forma podpory má pomôcť franchisitom budovať si goodwill vlastnej pobočky a generovať nové obchodné príležitosti založené na dobrých vzťahoch a vzájomnej dôvere.“
Ako získať vlastnú pobočku Raiffeisen banky?
Banka v súčasnosti hľadá franchisingových partnerov, ktorí majú skúsenosti s obchodom a chcú podnikať v oblasti bankovníctva. Ak vás táto podnikateľská príležitosť zaujala, môžete kontaktovať banku prostredníctvom webovej stránky.