INZERCIA

Zapojte sa do súťaže o stáž vo vydavateľstve Petit Press, a.s.

Vysokoškolskí študenti, ktorí pripravia marketingovú stratégiu pre zlavy.sme.sk, môžu získať stáž vo vydavateľstve Petit Press, a.s. a nahliadnuť do fungovania online aktivít.

Spoločnosť Petit Press, a.s. hľadá stážistu do svojho online tímu. Šancu má každý slovenský vysokoškolák, ktorý do 30. júna 2015 vypracuje projekt na základe zadania v rámci Študentskej súťaže IAB 2015 na tému „Podpora značky zlavy.sme.sk“. Autor najlepšieho projektu získa cenné skúsenosti počas stáže v spoločnosti Petit Press, a.s.

Hlavným cieľom pri tvorbe súťažného projektu je navrhnúť marketingovú stratégiu, ktorá zabezpečí dlhodobo udržateľný rast znalosti značky zlavy.sme.sk, výsledkom by mal byť nárast priamych návštev (direct visits) na stránke. Ideálny nárast návštev oproti súčasnému stavu je 20 %.

Zásadným kritériom pri posudzovaní projektu bude efektivita navrhovaného riešenia, teda pomer vložených nákladov vs. očakávaný výsledok.

Viac informácií, vrátane aktuálnych dát získajú záujemcovia e-mailom sutaz(zavináč)iabslovakia.sk.

Spoločnosť Petit Press, a.s. sa touto aktivitou zapojila do 6. ročníka Študentskej súťaže, organizovanej združením IAB Slovakia. Úlohou študentov je do konca júna 2015 vypracovať jedno zo zadaní navrhnutých top spoločnosťami zo slovenského online prostredia.

Ich témy sú zamerané na rôzne oblasti – od vytvorenia novej web stránky, analýzu vplyvu reklamy, návrh online edukačného projektu až po vypracovanie online marketingovej stratégie na vybraný produkt s cieľom preniknúť na zahraničný trh. A práve v týchto spoločnostiach majú možnosť víťazi súťaže získať cenné pracovné skúsenosti vo forme stáže.

Prihlásiť sa môže študent denného aj externého bakalárskeho, magisterského alebo inžinierskeho štúdia na vysokej škole alebo univerzite na Slovensku. Od začiatku júla do konca augusta bude projekty posudzovať odborná komisia, ktorá vyberie maximálne 10 najlepších prác (tzv. shortlist).

Ich autori prídu svoje projekty osobne prezentovať začiatkom septembra pred komisiu v tomto zložení:

Andrej Blanárik - zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti Sandig

Miroslav Majoroš - Head of Interaction, GroupM Slovakia s.r.o.

Marek Jakubovie - Managing Partner, Universal McCann Bratislava s.r.o.

Marián Pavel - CEO, Centrum holdings a.s./centrum.sk, atlas.sk

Filip Kuna - Head of Product Department, Zoznam s.r.o. /zoznam.sk

Ivana Molnárová - Executive Director, Profesia s.r.o./profesia.sk

Veronika Pizano - odborná asistentka Fakulty masmediálnej komunikácie (Univerzita sv. Cyrila a Metoda)

Daniela Holá - projektový manažér, Petit Press, a. s.

Komisia hodnotí práce na základe nasledujúcich kritérií:

1. Rozbor zadania

2. Pohľad na problematiku

3. Metodika

4. Kreatívny prístup k riešeniu

5. Naplnenie cieľov projektu

6. Konkrétny prínos riešenia pre prax - aplikovateľnosť v praxi

Viac informácií o súťaži, vrátane jej štatútu, znení zadaní ako aj prihlasovací formulár nájdete na www.iabslovakia.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tip na výlet: Prechádzka tokajskými vinicami a biele tigre

Ak ide o turizmus, môžeme sa od Maďarska učiť.

Tlačové správy

Na čo dbať pri výbere nehnuteľnosti? Tu je niekoľko rád

Zhrnuli sme niekoľko kritérií, ktoré Vám pomôžu urobiť si názor o ponukách.

Tlačové správy

Mobil banking VÚB opäť bližšie k najlepšej bankovej aplikácii

Viete si predstaviť banku otvorenú 24 hodín denne a 7 dní v týždni?

Tlačové správy

Objavte novinku s duálnym účinkom proti starnutiu pleti

Podarovať na Vianoce kozmetiku nemusí byť klišé, ak sa rozhodnete pre kvalitnú značku.