INZERCIA

Zapojte sa do súťaže o stáž vo vydavateľstve Petit Press, a.s.

Vysokoškolskí študenti, ktorí pripravia marketingovú stratégiu pre zlavy.sme.sk, môžu získať stáž vo vydavateľstve Petit Press, a.s. a nahliadnuť do fungovania online aktivít.

Spoločnosť Petit Press, a.s. hľadá stážistu do svojho online tímu. Šancu má každý slovenský vysokoškolák, ktorý do 30. júna 2015 vypracuje projekt na základe zadania v rámci Študentskej súťaže IAB 2015 na tému „Podpora značky zlavy.sme.sk“. Autor najlepšieho projektu získa cenné skúsenosti počas stáže v spoločnosti Petit Press, a.s.

Hlavným cieľom pri tvorbe súťažného projektu je navrhnúť marketingovú stratégiu, ktorá zabezpečí dlhodobo udržateľný rast znalosti značky zlavy.sme.sk, výsledkom by mal byť nárast priamych návštev (direct visits) na stránke. Ideálny nárast návštev oproti súčasnému stavu je 20 %.

Zásadným kritériom pri posudzovaní projektu bude efektivita navrhovaného riešenia, teda pomer vložených nákladov vs. očakávaný výsledok.

Viac informácií, vrátane aktuálnych dát získajú záujemcovia e-mailom sutaz(zavináč)iabslovakia.sk.

Spoločnosť Petit Press, a.s. sa touto aktivitou zapojila do 6. ročníka Študentskej súťaže, organizovanej združením IAB Slovakia. Úlohou študentov je do konca júna 2015 vypracovať jedno zo zadaní navrhnutých top spoločnosťami zo slovenského online prostredia.

Ich témy sú zamerané na rôzne oblasti – od vytvorenia novej web stránky, analýzu vplyvu reklamy, návrh online edukačného projektu až po vypracovanie online marketingovej stratégie na vybraný produkt s cieľom preniknúť na zahraničný trh. A práve v týchto spoločnostiach majú možnosť víťazi súťaže získať cenné pracovné skúsenosti vo forme stáže.

Prihlásiť sa môže študent denného aj externého bakalárskeho, magisterského alebo inžinierskeho štúdia na vysokej škole alebo univerzite na Slovensku. Od začiatku júla do konca augusta bude projekty posudzovať odborná komisia, ktorá vyberie maximálne 10 najlepších prác (tzv. shortlist).

Ich autori prídu svoje projekty osobne prezentovať začiatkom septembra pred komisiu v tomto zložení:

Andrej Blanárik - zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti Sandig

Miroslav Majoroš - Head of Interaction, GroupM Slovakia s.r.o.

Marek Jakubovie - Managing Partner, Universal McCann Bratislava s.r.o.

Marián Pavel - CEO, Centrum holdings a.s./centrum.sk, atlas.sk

Filip Kuna - Head of Product Department, Zoznam s.r.o. /zoznam.sk

Ivana Molnárová - Executive Director, Profesia s.r.o./profesia.sk

Veronika Pizano - odborná asistentka Fakulty masmediálnej komunikácie (Univerzita sv. Cyrila a Metoda)

Daniela Holá - projektový manažér, Petit Press, a. s.

Komisia hodnotí práce na základe nasledujúcich kritérií:

1. Rozbor zadania

2. Pohľad na problematiku

3. Metodika

4. Kreatívny prístup k riešeniu

5. Naplnenie cieľov projektu

6. Konkrétny prínos riešenia pre prax - aplikovateľnosť v praxi

Viac informácií o súťaži, vrátane jej štatútu, znení zadaní ako aj prihlasovací formulár nájdete na www.iabslovakia.sk.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut

Oproti ostatným krajinám Vyšehradskej štvorky boli u nás vozidlá najmladšie, no aj raz tak drahé

Tlačové správy

V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov

„Nikdy som to neoľutoval,“ povedal o svojej životnej dráhe Josef Schwarz, ktorý v roku 1930 založil predchodcu dnešného Kauflandu

Tlačové správy

Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností

Povinnosť má každý, kto v roku 2017 predal alebo nadobudol nehnuteľnosť.

Tlačové správy

Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných

Ak neviete, či chcete štýlové alebo praktické auto, hatchback alebo SUV, či dokonca ktorú farbu si vybrať, skúste T-Roc.