INZERCIA

Po štvrtýkrát: Ďakujeme!

- Počas slávnostného odovzdávania prestížnych ocenení CIJ Awards Slovakia 2015 v bratislavskom hoteli Sheraton získala spoločnosť HERRYS už po štvrtý krát ocenenie BEST LOCAL REAL ESTATE AGENCY.

Bratislava 11.12.2015 - Počas slávnostného odovzdávania prestížnych ocenení CIJ Awards Slovakia 2015 v bratislavskom hoteli Sheraton získala spoločnosť HERRYS už po štvrtýkrát ocenenie BEST LOCAL REAL ESTATE AGENCY (Najlepšia miestna realitná agentúra). Ocenenia každoročne udeľuje odborný medzinárodný realitný magazín Construction & Investment Journal významným spoločnostiam, projektom a jednotlivcom na slovenskom realitnom trhu. 

375-r749_res.jpg

„Toto ocenenie pre nás predstavuje odmenu za vytrvalú prácu a starostlivosť, ktorú našej práci a našim klientom každodenne venujeme. Radi by sme sa poďakovali všetkým našim partnerom a klientom za dôveru, ktorú do nás vložili a ktorej vďačíme za všetky naše úspechy. Vybudovali sme skvelý tím, čoho dôkazom je i štvrté ocenenie počas štyroch rokov existencie našej spoločnosti, na čo som bol pri preberaní ocenenia spolu s mojimi partnermi a kolegami mimoriadne hrdý.“  – hovorí Filip Žoldák, partner spoločnosti HERRYS.

Spoločnosť HERRYS tvorí tím profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami. Radí sa k skúseným lídrom bratislavského realitného trhu.  Dlhoročné skúsenosti využíva v prospech klientov v oblasti predaja a prenájmu rezidenčných nehnuteľností a developmentu.

Svojim partnerom v oblasti developmentu poskytuje komplexné riešenia zahŕňajúce okrem predaja i odborné právne, finančné a marketingové služby. „Synergia spolupráce predajného a marketingového tímu na dennej báze umožňuje rýchle a optimalizované riešenia, ktoré prinášajú vynikajúce výsledky. Rýchla spätná väzba z trhu zohľadňovaná pri realizácii marketingových kampaní umožňuje efektívnu reguláciu nákladov.“ – uviedla Monika Balgová, marketingový manažér spoločnosti HERRYS.

Efektívna voľba nástrojov a správny copywriting sú hlavným pilierom pre úspešnosť kampaní. Napríklad za prvých 10 pracovných dní predaja projektu Apollis na Prievozskej ulici v apríli tohto roku predala spoločnosť viac ako 84% projektu. „Tento úspech sme dosiahli s využitím cieleného direct marketingu v rámci interných databáz našej spoločnosti a efektívne riadenej online kampane.“ – vymenúva Katarína Kvasnicová, ktorá sa v spoločnosti zameriava na efektivitu online podpory predaja projektov.

--------------------------------------

Construction & Investment

Construction & Investment Journal je odborný magazín v anglickom jazyku, ktorý sa venuje komentárom a analýzam z oblasti developmentu a realitného trhu v krajinách strednej a východnej Európy. Je zároveň organizátorom odborných konferencií o realitách  a mnohých seminárov a podujatí venovaných realitnému trhu, vrátane prestížnych výročných ocenení Construction & Investment Journal Awards. Magazín CIJ starostlivo sleduje situáciu na realitnom trhu. O oceneniach v jednotlivých kategóriách CIJ Awards rozhodujú výkonní, generálni riaditelia a partneri spoločností pôsobiacich v oblasti developmentu a realít.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Alori: upratujte efektívne a bez námahy

Produkty Alori sľubujú čistý a bezpečný domov pre vás, vašich blízkych aj pre vašich domácich miláčikov.

Tlačové správy

Gansberg Koliba - Housing as a symbol of success

The apartments are designed to meet even the most demanding requirements.

Tlačové správy

Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka

A na faktoch vtedy záleží.

Tlačové správy

V Tescu vlani zákazníci nakúpili až 700 miliónov sl. potravín

Tesco patrí k maloobchodným reťazcom s najväčším počtom predaných slovenských výrobkov.