SME
Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Po štvrtýkrát: Ďakujeme!

- Počas slávnostného odovzdávania prestížnych ocenení CIJ Awards Slovakia 2015 v bratislavskom hoteli Sheraton získala spoločnosť HERRYS už po štvrtý krát ocenenie BEST LOCAL REAL ESTATE AGENCY.

Bratislava 11.12.2015 - Počas slávnostného odovzdávania prestížnych ocenení CIJ Awards Slovakia 2015 v bratislavskom hoteli Sheraton získala spoločnosť HERRYS už po štvrtýkrát ocenenie BEST LOCAL REAL ESTATE AGENCY (Najlepšia miestna realitná agentúra). Ocenenia každoročne udeľuje odborný medzinárodný realitný magazín Construction & Investment Journal významným spoločnostiam, projektom a jednotlivcom na slovenskom realitnom trhu. 

375-r749_res.jpg

„Toto ocenenie pre nás predstavuje odmenu za vytrvalú prácu a starostlivosť, ktorú našej práci a našim klientom každodenne venujeme. Radi by sme sa poďakovali všetkým našim partnerom a klientom za dôveru, ktorú do nás vložili a ktorej vďačíme za všetky naše úspechy. Vybudovali sme skvelý tím, čoho dôkazom je i štvrté ocenenie počas štyroch rokov existencie našej spoločnosti, na čo som bol pri preberaní ocenenia spolu s mojimi partnermi a kolegami mimoriadne hrdý.“  – hovorí Filip Žoldák, partner spoločnosti HERRYS.

Spoločnosť HERRYS tvorí tím profesionálov s dlhoročnými skúsenosťami. Radí sa k skúseným lídrom bratislavského realitného trhu.  Dlhoročné skúsenosti využíva v prospech klientov v oblasti predaja a prenájmu rezidenčných nehnuteľností a developmentu.

Svojim partnerom v oblasti developmentu poskytuje komplexné riešenia zahŕňajúce okrem predaja i odborné právne, finančné a marketingové služby. „Synergia spolupráce predajného a marketingového tímu na dennej báze umožňuje rýchle a optimalizované riešenia, ktoré prinášajú vynikajúce výsledky. Rýchla spätná väzba z trhu zohľadňovaná pri realizácii marketingových kampaní umožňuje efektívnu reguláciu nákladov.“ – uviedla Monika Balgová, marketingový manažér spoločnosti HERRYS.

Efektívna voľba nástrojov a správny copywriting sú hlavným pilierom pre úspešnosť kampaní. Napríklad za prvých 10 pracovných dní predaja projektu Apollis na Prievozskej ulici v apríli tohto roku predala spoločnosť viac ako 84% projektu. „Tento úspech sme dosiahli s využitím cieleného direct marketingu v rámci interných databáz našej spoločnosti a efektívne riadenej online kampane.“ – vymenúva Katarína Kvasnicová, ktorá sa v spoločnosti zameriava na efektivitu online podpory predaja projektov.

--------------------------------------

Construction & Investment

Construction & Investment Journal je odborný magazín v anglickom jazyku, ktorý sa venuje komentárom a analýzam z oblasti developmentu a realitného trhu v krajinách strednej a východnej Európy. Je zároveň organizátorom odborných konferencií o realitách  a mnohých seminárov a podujatí venovaných realitnému trhu, vrátane prestížnych výročných ocenení Construction & Investment Journal Awards. Magazín CIJ starostlivo sleduje situáciu na realitnom trhu. O oceneniach v jednotlivých kategóriách CIJ Awards rozhodujú výkonní, generálni riaditelia a partneri spoločností pôsobiacich v oblasti developmentu a realít.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Kupujte originálne tonerové kazety HP

Lacné tonerové napodobeniny môžu byť riskantným rozhodnutím pre životné prostredie.

Tlačové správy

Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %

Slovenská investičná skupina pôsobí na trhu od roku 2009

Tlačové správy

Prebudili ste sa už v sude, sene alebo teepee? Je to zážitok!

Odštartujte svoje zážitky v sude, teepee a sene: Výlety (nie) len pre dobrodruhov.