INZERCIA

Prelovská: Každá novostavba si vopred vyberá svojich obyvateľov

Skladba bytov, lokalita, architektúra stavby aj jej prevedenie predurčujú, pre akú cieľovú skupinu je konkrétny projekt určený.

Linda Prelovská je vyštudovaná psychologička, ktorá sa však svojej profesii nikdy nevenovala. Zlákali ju totiž reality. Celý život sa pohybuje v prostredí novostavieb, pracovala pre najväčších developerov a dnes sa venuje manažmentu rezidenčných projektov v realitnej kancelárii HERRYS.

Ako sa psychológ dostane k predaju novostavieb?

Už popri štúdiu na vysokej škole som začala pracovať u developera a po ukončení štúdia som tam zostala na pozícii manažéra predaja. Po nejakom čase som síce odišla do úplne iného odvetvia, ale veľmi rýchlo som zistila, že sú to práve reality, čo ma baví a čo chcem robiť. Tak som sa opäť vrátila k predaju novostavieb.

Štúdium psychológie s tvojou prácou zdanlivo vôbec nesúvisí. Využívaš niektoré poznatky zo štúdia pri tvojej súčasnej práci?

Nejaký ten prienik sa určite nájde. Počas štúdia sme sa napríklad učili zásady efektívnej komunikácie a tieto poznatky sa mi stále zídu pri každodennej komunikácii s klientom, ktorá je niekedy skutočne náročná. Momentálne ale najviac ťažím zo skúseností, ktoré som za desať rokov práce pri predaji novostavieb získala.

Z developerského prostredia si pred pár mesiacmi prešla do realitnej kancelárie. Prečo?

Keď som u developera začínala, boli sme malý team a úzko sme spolupracovali. Dnes má táto spoločnosť 80 ľudí, čo mi prestalo vyhovovať. Mám radšej prostredie menšej firmy a užšie vzťahy ako pevné korporátne štruktúry. Nechcela som byť už viazaná konkrétnym developerom a jeho projektmi. Práca na viacerých projektoch od rôznych developerov je rôznorodejšia a to mi vyhovuje viac.

Ako projektová manažérka máš v HERRYSe na starosti viaceré rezidenčné projekty. Vyžaduje každý z nich odlišný prístup?

Jednoznačne. Skladba bytov, lokalita, architektúra stavby aj jej prevedenie, ale napríklad aj občianska vybavenosť v okolí predurčujú, pre akú cieľovú skupinu je konkrétny projekt určený. Dalo by sa povedať, že každý projekt si už vopred vyberá svojich obyvateľov.

Môžeš byť viac konkrétna? Ako tá „selekcia“ prebieha?

Napríklad projekt Seberíniho, ktorý momentálne predávame, je jednoznačne projekt určený na rodinné, resp. trvalé bývanie. Je zasadený do vybudovanej lokality s výbornou občianskou vybavenosťou a má širokú skladbu bytov – od malých, jednoizbových až po veľkometrážne, štvorizbové byty. Väčšina klientov v tomto projekte sú ľudia, ktorí aj dnes bývajú v danej lokalite a byty si kupujú pre seba a svoju rodinu.

Okrem Seberíniho predávate v Ružinove ešte jeden projekt. Ktorý?

Nový Ružinov. Je to projekt, ktorý vyrastá v novovznikajúcej časti Ružinova s vynikajúcou perspektívou. Ambíciou developera tu nie je vybudovať iba jeden či dva bytové domy, ale komplexnú mestskú štvrť s občianskou vybavenosťou a unikátnym rezidenčným parkom s množstvom zaujímavých funkčných a herných prvkov. V týchto dňoch spúšťame predpredaj už štvrtej fázy projektu a doterajšie skúsenosti hovoria, že tento projekt oslovuje predovšetkým mladé rodiny, pre ktoré predstavuje tzv. štartovacie bývanie.

Ako projektová manažérka máš na starosti aj PROXENTA Residence na Mýtnej ulici v centre mesta. Aká je cieľová skupina tohto projektu?

Sú to buď mladí ľudia, ktorí uprednostňujú mestský životný štýl, alebo investori, ktorí kupujú nehnuteľnosť s cieľom zarobiť na prenájme alebo jej budúcom predaji. Všetky byty v tomto projekte sú dvojizbové, čo vyhovuje práve týmto typom klientov. Najväčšie benefity projektu PROXENTA Residence sú v tom, že je to kvalitná novostavba v centre mesta, vo vyššom štandarde a za dobrú cenu.

Pohybuješ sa stále v prostredí novostavieb. Ako táto práca ovplyvnila tvoju cestu k vlastnému bývaniu?

Paradoxne, cesta k vlastnému bývaniu bola poriadku kľukatá a tŕnistá. Nie nadarmo sa hovorí, že „Obuvníkove deti chodia bosé.“ V mojom prípade platí toto porekadlo na sto percent. Dnes ale môžem konečne povedať, že som si vybrala správne a svoje bývanie v širšom centre mesta si naplno užívam.

Máš nejaké koníčky? Čomu sa venuješ vo voľnom čase?

Rada športujem. V minulosti som závodne hrala tenis, dnes je to skôr posilňovňa a v zime lyže. Tiež veľmi rada cestujem. Dala som si záväzok, že navštívim všetky európske hlavné mestá. To sa mi zatiaľ celkom nepodarilo, ale pracujem na tom:) V posledných rokoch mi však učarovala Ázia. Navštívila som Bali, Vietnam, Thajsko a už teraz s priateľom plánujeme, kde strávime najbližšiu dovolenku.

Kde bude Linda Prelovská o desať rokov. Vidíš samu seba stále pri realitách?

Asi áno. Už to krátke obdobie, kedy som pracovala v inom odvetví, mi ukázalo, že sú to práve nehnuteľnosti, čo ma baví a čo chcem robiť. Možno o desať rokov nebudem sedieť na tej istej stoličke ako dnes, ale určite bude moja práca s realitami nejakým spôsobom súvisieť.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Prihláste sa a vložte PR článok

Najčítanejšie tlačové správy


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Moskva alebo Petrohrad?

Nezameniteľná atmosféra a lákavé atrakcie. Ktoré mesto zláka na spoznávanie vás?

Tlačové správy

Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?

Väčšina motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre lacnejšie, už jazdené vozidlá

Tlačové správy

Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni

Krátko po otvorení formátu KOCKA mini v Prešove otvára slovenská investičná skupina M-MARKET obchodné centrum aj v Starej Ľubovni.

Tlačové správy

Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu

HB Reavis, medzinárodný developer slovenského pôvodu, predstavuje svoj najnovší viacúčelový komplex Stanica Nivy na veľtrhu MAPIC.