SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Jedna z prvých poisťovní prestáva podporovať vizuál

Wüstenrot sa pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely bilbordy

Wüstenrot sa pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely veľkoplošné reklamné tabule. Wüstenrot svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku. Investovať plánuje do online komunikácie a využívať inzertné možnosti štandardných médií.

„Predstavitelia miest a obcí plným právom poukazujú na znehodnocovanie verejného priestoru prostredníctvom neraz necitlivo osadených reklamných pútačov. Preto sme sa rozhodli bilbordovú komunikáciu ďalej nepodporovať,“ povedal Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu skupiny Wüstenrot.

V súčasnosti sa na Slovensku odhadujú desaťtisíce legálnych bilbordových plôch. Len v Bratislave je podľa poslednej pasportizácie viac ako 9000 vonkajších reklamných zariadení, pričom takmer tretina je sústredená do jednej mestskej časti.

„Veríme, že opustením bilbordovej komunikácie sa našim klientom priblížime. Pretože s nimi zdieľame spoločné nároky na kvalitu verejného priestoru,“ pokračuje Lukáš Bertok.

Skupina Wüstenrot plánuje priamoúmerne posilniť online komunikáciu, sústreďovať sa na zmysluplné cielenie, zachovať podporu v mieste predaja a využívať inzertné ponuky klasických médií.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

DOXX ako špecialista na stravné prináša stravovanie pre živnostníkov vo forme balíka s najžiadanejšími službami.

22. jan

Slovenská investičná skupina pôsobí na trhu od roku 2009.

22. jan

Tropické pláže, more, pamiatky, africké safari. Kde hľadať skvosty Zanzibaru?

22. jan