SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

SodaStream na Slovensku predstavuje príchute nápojov od PEPSI

Spoločnosť SodaStream uvádza na slovenský trh obľúbené príchute ikonickej značky PepsiCo. Budete si ich môcť pripraviť aj doma.

Spoločnosť SodaStream International Ltd., popredná svetová značka perlivej vody, divízia spoločnosti PepsiCo (NASDAQ: PEP), začala minulý rok uvádzať príchute PepsiCo v Európe - v Nórsku, Švédsku, Nemecku a vo Francúzsku. Spoločnosť v tomto roku pokračuje v expanzii na nové trhy ako sú Rakúsko, Taliansko, Maďarsko, Česká republika, a, samozrejme, Slovensko.

Sortiment Pepsi by SodaStream pre Slovensko bude tvoriť klasická Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet. Produkty budú dostupné od 1.6.2021.

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

„Uvedenie ikonických príchutí od PepsiCo je hlavným míľnikom misie spoločnosti SodaStream, a to prinášať zákazníkom najlepší výber nápojov a zároveň dbať o našu planétu,“ povedal Eyal Shohat, výkonný riaditeľ spoločnosti SodaStream. „Týmto krokom budú môcť používatelia SodaStreamu pripravovať svoje obľúbené nápoje Pepsi v pohodlí domova pomocou svojho prístroja na sýtenú vodu SodaStream a opakovane použiteľných fliaš. “

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

„Sme nadšení, že v snahe zrýchliť rast spoločnosti SodaStream môžeme predstaviť ponuku, ktorá spája tieto silné značky,” uviedol Jim Andrew, výkonný viceprezident spoločnosti PepsiCo pre SodaStream, Beyond the Bottle a New Ventures. „Spoločne so SodaStreamom pracujeme na dosiahnutí spoločného cieľa, ktorým je znižovanie plastového odpadu a budovanie udržateľnejšej budúcnosti. Spolupráca predstavuje ďalší krok na tejto ceste.“

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

O spoločnosti SodaStream

SodaStream, súčasť spoločnosti PepsiCo, je poprednou svetovou značkou výroby perlivých vôd. SodaStream umožňuje spotrebiteľom vychutnať si nekonečne dobré bublinky doma a bez problémov tak pomôcť zachrániť planétu. Bublinky SodaStream sú pre spotrebiteľa lepšie – ľahko dostupné bez vláčenia fliaš a v neposlednom rade lepšie pre planétu. Jediná opakovane použiteľná fľaša SodaStream nahrádza tisícky jednorazových plastových fliaš. Výrobky SodaStream sú k dispozícii vo viac než osemdesiatich tisíckach predajní v 46 krajinách po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o SodaStreame, navštívte stránku www.sodastream.sk a sledujte SodaStream na Facebooku , Instagrame , Pintereste a Twitteri a YouTube .

O spoločnosti PepsiCo

Výrobky spoločnosti PepsiCo si spotrebitelia vychutnávajú pri viac ako miliarde príležitostí denne vo viac ako 200 krajinách a oblastiach na celom svete. Spoločnosť PepsiCo dosiahla v roku 2018 čistý zisk viac ako 64 miliárd dolárov, a to vďaka doplnkovému portfóliu potravín a nápojov, medzi ktoré patrí Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Portfólio produktov spoločnosti PepsiCo tvorí široká škála pochutín a nápojov od 22 značiek, z ktorých každá generuje odhadovaný maloobchodný obrat cez 1 miliardu USD ročne.

Vízia spoločnosti PepsiCo je byť globálny líder na trhu pochutín a nápojov. Motto “Víťazstvo s cieľom” odráža ambície PepsiCo udržateľne vyhrávať na trhu a vkladať ciele do všetkých aspektov podnikania. Viac informácií nájdete na www.pepsico.com .

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  2. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  4. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  5. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  6. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  1. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  2. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  3. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  4. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  5. Digitálne platby a poistenie pre bezstarostnú dovolenku
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  8. KVITOK® – prírodná kozmetika zo srdca východného Slovenska
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 670
  2. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 10 735
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 7 916
  4. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 5 387
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 851
  6. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 201
  7. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 052
  8. Známy šéfkuchár radí: Takto budú bezlepkové pagáče dlhšie mäkké 2 858
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Stret so zverou, zlé počasie či vlastná chyba? Generali ponúka jednoduché riešenie.


INZERCIA 16 h
Vajcomat v OC Nivy Bratislava.

Bratislava zažíva novinku v predaji potravín.


INZERCIA 10. jún

Kybernetické hrozby na Slovensku i v ostatných štátoch Európskej únie sú na vzostupe a stávajú sa čoraz sofistikovanejšími.


INZERCIA 10. jún

Podľa Richarda Lörincza je dôležité, aby zákazník cítil, že je v dobrých rukách.


INZERCIA 10. jún
SkryťZatvoriť reklamu