SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

SodaStream na Slovensku predstavuje príchute nápojov od PEPSI

Spoločnosť SodaStream uvádza na slovenský trh obľúbené príchute ikonickej značky PepsiCo. Budete si ich môcť pripraviť aj doma.

Spoločnosť SodaStream International Ltd., popredná svetová značka perlivej vody, divízia spoločnosti PepsiCo (NASDAQ: PEP), začala minulý rok uvádzať príchute PepsiCo v Európe - v Nórsku, Švédsku, Nemecku a vo Francúzsku. Spoločnosť v tomto roku pokračuje v expanzii na nové trhy ako sú Rakúsko, Taliansko, Maďarsko, Česká republika, a, samozrejme, Slovensko.

Sortiment Pepsi by SodaStream pre Slovensko bude tvoriť klasická Pepsi, Pepsi Max, 7 up, 7 up Free, Mirinda a Mirinda Diet. Produkty budú dostupné od 1.6.2021.

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

„Uvedenie ikonických príchutí od PepsiCo je hlavným míľnikom misie spoločnosti SodaStream, a to prinášať zákazníkom najlepší výber nápojov a zároveň dbať o našu planétu,“ povedal Eyal Shohat, výkonný riaditeľ spoločnosti SodaStream. „Týmto krokom budú môcť používatelia SodaStreamu pripravovať svoje obľúbené nápoje Pepsi v pohodlí domova pomocou svojho prístroja na sýtenú vodu SodaStream a opakovane použiteľných fliaš. “

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

„Sme nadšení, že v snahe zrýchliť rast spoločnosti SodaStream môžeme predstaviť ponuku, ktorá spája tieto silné značky,” uviedol Jim Andrew, výkonný viceprezident spoločnosti PepsiCo pre SodaStream, Beyond the Bottle a New Ventures. „Spoločne so SodaStreamom pracujeme na dosiahnutí spoločného cieľa, ktorým je znižovanie plastového odpadu a budovanie udržateľnejšej budúcnosti. Spolupráca predstavuje ďalší krok na tejto ceste.“

 (zdroj: SodaStream) (zdroj: SodaStream)

O spoločnosti SodaStream

SodaStream, súčasť spoločnosti PepsiCo, je poprednou svetovou značkou výroby perlivých vôd. SodaStream umožňuje spotrebiteľom vychutnať si nekonečne dobré bublinky doma a bez problémov tak pomôcť zachrániť planétu. Bublinky SodaStream sú pre spotrebiteľa lepšie – ľahko dostupné bez vláčenia fliaš a v neposlednom rade lepšie pre planétu. Jediná opakovane použiteľná fľaša SodaStream nahrádza tisícky jednorazových plastových fliaš. Výrobky SodaStream sú k dispozícii vo viac než osemdesiatich tisíckach predajní v 46 krajinách po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o SodaStreame, navštívte stránku www.sodastream.sk a sledujte SodaStream na Facebooku , Instagrame , Pintereste a Twitteri a YouTube .

O spoločnosti PepsiCo

Výrobky spoločnosti PepsiCo si spotrebitelia vychutnávajú pri viac ako miliarde príležitostí denne vo viac ako 200 krajinách a oblastiach na celom svete. Spoločnosť PepsiCo dosiahla v roku 2018 čistý zisk viac ako 64 miliárd dolárov, a to vďaka doplnkovému portfóliu potravín a nápojov, medzi ktoré patrí Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker a Tropicana. Portfólio produktov spoločnosti PepsiCo tvorí široká škála pochutín a nápojov od 22 značiek, z ktorých každá generuje odhadovaný maloobchodný obrat cez 1 miliardu USD ročne.

Vízia spoločnosti PepsiCo je byť globálny líder na trhu pochutín a nápojov. Motto “Víťazstvo s cieľom” odráža ambície PepsiCo udržateľne vyhrávať na trhu a vkladať ciele do všetkých aspektov podnikania. Viac informácií nájdete na www.pepsico.com .

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 14 968
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 366
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 982
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 156
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 811
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 596
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 501
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 073
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu