Papier nám po stáročia dobre slúžil, jeho používanie však začalo byť príliš veľkou ekologickou záťažou. Preto nastal čas rozlúčiť sa s touto neefektívnou formou komunikácie.
Bratislavská vodárenská spoločnosť sa rozhodla zaujímavým spôsobom motivovať svojich zákazníkov, aby začali používať ekologickejší spôsob komunikácie. V rámci svojej novej kampane začala zákazníkom rozosielať rozlúčkový list, ktorým sa lúči s papierovou faktúrou. Tento list vyniká jednou zaujímavosťou – je vytlačený na papieri, ktorý obsahuje semienka jahôd. Zákazníci si ho budú môcť zasadiť a vypestovať si tak vlastné ovocie – čo pekne podčiarkuje ekologický rozmer celej kampane. Tá je zameraná na ekológiu a jej cieľom je vďaka prechodu na online faktúru ušetriť ročne až 12 ton papiera, stovky stromov a vyše milión litrov vody.
Aby kampaň priniesla hmatateľné výsledky pre životné prostredie, je dôležité, aby na online faktúru prešlo čo najviac ľudí. Bratislavská vodárenská spoločnosť si preto pre svojich zákazníkov pripravila aj súťaž o zaujímavé ceny – napríklad vodu na rok zdarma, či zariadenia na výrobu sódovky. Súťaž prebieha do 5. októbra 2021 a automaticky sa do nej zaradia všetci zákazníci, ktorí k tomuto dátumu budú mať aktivovanú online faktúru. Spoločnosť tak spravila sympatický krok a bude odmeňovať nielen nových záujemcov o online faktúru, ale aj zákazníkov, ktorí ju už aktívne využívajú a dlhší čas tak prispievajú k ochrane životného prostredia.
Veríme, že na online faktúru prejde čo najviac zákazníkov a podarí sa naplniť ambiciózny plán na záchranu stoviek stromov ročne a úspory vyše milión litrov pitnej vody.
Ak vás táto kampaň zaujala a chceli by ste sa dozvedieť viac, navštívte stránku setrimpapier.sk, kde sa dozviete všetky informácie.
