SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Neviditeľní škodcovia, kvôli ktorým starnete: Sú aj u vás doma!

Večná mladosť je síce utópia, ale dnes už máme našťastie dosť vedomostí, ako sa starať o kožu tak, aby predčasne nezostarla.

Koža ako najväčší orgán ľudského tela nič neskryje. Jeden pohľad na ňu prezradí, ako sa o seba staráme. Jej mladistvý vzhľad sa od nepamäti spája s atraktivitou a keď o niekom hovoríme, že má „iskru“, je to len vzletnejšie adresovanie postrehu, že koža vyzerá vyživene a zdravo. Aby ste zachovali jej pôvab čo najdlhšie, posvieťte si na neviditeľných škodcov, ktorí na ňu útočia tam, kde by ste to čakali najmenej – u vás doma.

Za skoré vrásky môže genetika, ale aj vzduch

Vedeli ste, že znečistené ovzdušie je jedným z hlavných faktorov podieľajúcich sa na predčasnom starnutí? Hoci je pravda, že starneme všetci, rýchlosť tohto procesu je niečo, čo do značnej miery môžeme ovplyvniť. Pár percent pre kontext – fyziologické starnutie je z 30 % podmienené genetickou výbavou. Zvyšok riadia hormonálne zmeny, životný štýl a prostredie, v ktorom sa pohybujeme.

Keďže v interiéroch trávievame 85 až 90 % denného času, naša domácnosť je prvým miestom, na ktorého čistotu by sme sa mali zamerať. Nepíšeme o svedomitejšom sobotnom upratovaní, ale o komplexnejšej úprave, ktorú mnohí z nás podceňujú – dôkladnom prečistení vzduchu.

Pýtate sa, čo to má spoločné s predčasným starnutím? Veľa! Znečistené ovzdušie dokáže urýchliť proces starnutia o celých 10 %. Môže za to kombinácia pre oko neviditeľných prachových častíc a ďalších pevných nečistôt narúšajúcich prirodzenú bariéru kože a zároveň príliš suchý vzduch v domácnostiach. Kožným dôsledkom tejto nebezpečnej „dvojky“ sú skoršie vrásky, no aj zhoršená imunita, pretože len dobre hydratovaná koža je schopná naplno plniť svoju ochrannú funkciu.

Účinná metóda, ako zničiť viac ako 99 % neviditeľných škodcov

Počas vykurovacej sezóny je problém zdravého vzduchu v interiéroch ešte pálčivejší, pretože v čase intenzívneho kúrenia môže vlhkosť u vás doma klesnúť na 15 %, čo je hlboko pod optimálnou, pre človeka zdravotne neškodnou hodnotou 50 %.

Tradičné pomôcky ako extra mastné kozmetické prípravky či odparovače vody prevesené na radiátoroch sú síce nápomocné, ale nie všemocné. Pokiaľ netúžite starnúť rýchlejšie, než je nevyhnutné, investujte do riešenia, ktoré prináša merateľné výsledky.

Čističky značky Daikin, to je kvalita istená storočím neprestajných technologických inovácií japonského experta na čistý vzduch. Preto sa môžete spoľahnúť, že tvrdenie výrobcu o zabezpečení až trojnásobne čistejšieho, zdravšieho a čerstvejšieho vzduchu nie je iba prázdnou frázou.

Riešenia Daikin pre čistý vzduch nekompromisne zachytia a neutralizujú vyše 99 % prachových častíc poletujúcich v ovzduší, a zvládnu toho ešte viac. S rovnakou razantnosťou si poradia s vírusmi, baktériami, peľom, plesňami, pachmi, dymom, exhalátmi či chlpmi vašich zvieracích miláčikov.

V portfóliu Daikin nájdete aj čističky s funkciou zvlhčovania – s nimi budete mať istotu, že ste pre „ozdravenie“ ovzdušia u vás doma urobili naozaj maximum. Odmenou vám nebude len mladistvejší a sviežejší vzhľad kože, ale aj celkové posilnenie zdravia, pretože kvalita vzduchu má zásadný vplyv na budovanie obranyschopnosti tela.

Extra tip: Ak túžite vyzerať mlado, doprajte koži okrem čistejšieho vzduchu aj správnu výživu. Hydratácii popri dodržiavaní pitného režimu pomáhajú potraviny s vysokým podielom vody, rovnako ako zdravé tuky – omega-3 mastné kyseliny – bohato zastúpené v olivovom oleji, orechoch, ľanových semiačkach či rybách. Šikovným „žolíkom“ je tiež rozprašovač s minerálnou vodou. Dva-tri streky niekoľkokrát denne fungujú ako okamžitá vzpruha pre unavenú a vysušenú pleť.

Viac info na www.daikin.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 817
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 616
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 512
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 164
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 161
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 825
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 743
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 14m

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu