SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Orange poskytne návštevníkom Pohody najlepšiu sieť

Orange chce byť čo najbližšie svojim zákazníkom, a to aj cez zážitky a hudbu. Už jedenásty rok je hlavným partnerom Pohody.

Ročník 2022 je po dvoch rokoch poznačených pandémiou dlho očakávaným návratom k pôvodnému formátu v plnej kapacite. Po Pohode in the Air a Pohode on the Ground sa festival pre návštevníkov otvorí od 7. do 9. júla a trenčianske letisko opäť ožije jedinečnou hudobnou dramaturgiou s dôrazom na pestrosť hudobných scén doplnenou zaujímavým multižánrovým programom.

Najlepšia sieť a bezplatná Wi-Fi
Orange chce ako hlavný partner festivalu návštevníkom zabezpečiť maximálny zážitok v najlepšej sieti. Okrem najlepšej 4G siete si môžu zákazníci Orangeu na festivale prvýkrát vyskúšať aj komfort vysokorýchlostnej 5G siete, ktorú Orange pre tento účel špeciálne priniesol aj na Pohodu. V areáli bude k dispozícii aj kvalitné internetové Wi-Fi pripojenie pre všetkých návštevníkov, partnerov a samotného organizátora festivalu. Pre svojich zákazníkov má Orange pripravený darček v podobe festivalových 5GB dát zadarmo, o podmienkach ich získania budú informovaní návštevníci festivalu prostredníctvom SMS po vstupe do areálu.

Oddychová zóna Orangeu ponúkne nabíjačkárne, Orange expertov a atraktívne vychytávky, ako je napríklad možnosť vyskúšať si prácu so zaujímavými digitálnymi technológiami vďaka kreatívnej dielni – Lab powered by Nadácia Orange. Festivalové rána si návštevníci zóny môžu spríjemniť jógou, alebo posedením v kaviarni či prosseco bare.

REcyklujeme a dávame starým mobilom nový význam
Vedeli ste, že celosvetovo sa každý rok vyrobí približne 1,5 miliardy mobilov? Zrecyklovaných je však len 1 – 2%. Tisícky mobilov ležia nečinne v našich zásuvkách, pričom by sme ich mohli jednoducho zrecyklovať a dať materiálu druhý život.

Orange predstavuje nový komunikačný koncept RE. Iniciatíva prepája aktivity a možnosti, ako čo najlepšie a najekologickejšie využiť staré telefóny. A na Pohode sa budú REcyklovať. Každý kto prinesie do Orange zóny svoj starý, nepotrebný mobil, bude zaradený do súťaže o vstupenky na Pohoda festival 2023. Orange ho ekologicky zrecykluje a za každý odovzdaný kus daruje 0,50 centov neziskovej organizácii INCIEN – Inštitút cirkulárnej ekonomiky.
Zákazníci Orangeu za splnenie tejto misie v rámci lojalitného programu Orange Svojim môžu získať dodatočných 10 GB dát alebo poukážku 5 Eur na nákup na www.martinus.sk.

Vychytávky, na ktoré sa môžete tešiť
Vďaka mobilnej aplikácii, ktorú pripravila Pohoda v exkluzívnej spolupráci s Orangeom pre iOS a Android, už návštevníkom neunikne žiadna podstatná informácia. Okrem mapy, programu, dianí v Orange zóne či prepojenia na sociálne siete, môžu byť ľudia vďaka push notifikáciám okamžite v obraze, čo sa kde deje. Pre návštevníkov, ktorí nemajú smartfón je zabezpečený sms servis. Nikomu tak neujdú núdzové informácie, predpoveď počasia či zmeny v programe. A keďže najlepšie mobilná sieť je bezpečná, zriadená bude aj núdzová linka. Volať na ňu môžu nielen účastníci festivalu aj ich rodinní príslušníci nenachádzajúci sa v areáli. Na mieste budú k dispozícii aj experti, ktorí poradia s využívaním služieb, inštaláciou či nastaveniami smartfónov.

Optimistan Nadácie Orange pozýva na diskusie o aktuálnych spoločenských témach všetkých, ktorých zaujíma bezpečnosť detí na internete, ale aj rozvoj komunitného života v regiónoch Slovenska. S odborníkmi sa budeme rozprávať o hrozbách, ktoré číhajú na deti pri hraní online hier. Poskytneme aj tipy, ako deti ochrániť pred online predátormi, ktorí ich kontaktujú čoraz intenzívnejšie.
Spoločne s OZ Bystriny si predstavíme činnosti aktívnych komunitných centier, vďaka ktorým sa vracia život do rôznych regiónov po celom Slovensku.

Užite si Pohodu v najlepšej sieti.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 13 858
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 298
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 829
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 837
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 524
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 348
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 183
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu