SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Môjobchod odteraz aj na Hurbanovom námestí v Bratislave

Sieť predajní Môjobchod otvorila svoj nový dizajnový koncept obchodu v centre Bratislavy na Hurbanovom námestí 7.

Kvalitné potraviny, čerstvá káva so sebou a teplé pečivo pod jednou strechou. To všetko ponúka od 26. júla 2023 sieť predajní Môjobchod. Hlavným benefitom tejto predajne je blízkosť centra, dostupnosť električkového spojenia, bohatá ponuka potravín a široký sortiment. Predajná plocha o výmere 70 metrov štvorcových dáva zákazníkom možnosť vybrať si zo širokej ponuky produktov vrátane vlastných značiek, nechýba čerstvé ovocie a zelenina. Zákazníkom sú k dispozícii nápoje rôznych druhov, mliečnych a mrazených výrobkov až po drogériový tovar. Na svoje si prídu aj milovníci zdravých potravín. Môjobchod nezabúda ani na tieto špeciálne požiadavky a v sortimente ponúka vegánske, bezlepkové a aj bezlaktózové potraviny, ktoré vyhovujú individuálnym potrebám zákazníka.

Rýchly nákup, dizajnový priestor

Zákazníci si v novom obchode vychutnajú aj unikátny a pohostinný nákupný zážitok v príjemnej atmosfére. Môjobchod je svojím konceptom pripravený obslúžiť náročného zákazníka a to prostredníctvom vhodne a efektívne usporiadaného sortimentu, čím šetrí čas strávený v predajni. Prostredie Hurbanovho námestia zákazníci vnímajú príťažlivo z hľadiska dostupnosti a možnosti rýchleho nákupu počas prestávky v práci, návštevy iných obchodov, ale aj na nákup akejkoľvek drobnosti, alebo spomínanej kávy so sebou.„Chceme byť k našim zákazníkom čo najbližšie, neustále monitorovať ich náročné požiadavky a dopriať im skvelý nákupný zážitok. Aj napriek tomu, že je sieť predajní Môjobchod situovaná najčastejšie v dedinskom prostredí, naším cieľom je preniknúť ešte viac aj do centra mesta a demonštrovať tým kvalitu značky Môjobchod a služieb, ktoré ponúka. Veríme, že Môjobchod na Hurbanovom námestí naši zákazníci riadi navštívia, presvedčia sa sami o kvalitách ambassador konceptu a budú sa radi vracať nielen sem, ale aj do iných našich obchodov v Bratislave. Prehĺbenie dôvery zákazníkov v značku Môjobchod je pre nás kľúčový atribút,“ potvrdil Matej Varga, head of franchise Môjobchod zo spoločnosti METRO Cash and Carry SR.

Môjobchod je druhá najväčšia sieť franšízových obchodov patriaca pod silného partnera Metro Cash and Carry SR, ktorá bola na Slovensku založená v roku 2012. Súčasťou tejto aliancie je nespočetne veľa spokojných partnerov, no najmä koncových zákazníkov, ktorí prinášajú nakupujúcim to najlepšie v podobe kvalitných produktov a príjemného nákupného zážitku. Môjobchod pred časom predstavil ambassador formát predajne, ktorý je kombináciou moderného minimalistického dizajnu, inovatívnych interiérových riešení a efektívneho usporiadania sortimentu s cieľom vylepšovať spokojnosť zákazníkov a zvyšovať kvalitu nákupného zážitku. Kvalita a čerstvosť potravín je primárnym kľúčom pre zachovanie vysokého štandardu tohto formátu.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 213
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 12 067
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 555
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 161
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 923
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 412
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 319
  8. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 2 138
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu