SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Slafkovský má v Kanade povolený takýto slovenský doping

Desiatky fliaš obľúbenej slovenskej minerálky robia spoločnosť útočníkovi Jurajovi Slafkovskému v kanadskom Montreale.

Talentovaný mladý Košičan a najväčší slovenský producent minerálnych vôd BUDIŠ, a.s. uzavreli spoluprácu. Hokejista, ktorý je najmladšou hokejovou legendou, sa stal novou tvárou minerálky s božskou chuťou. Jej výrobca sa po 17 rokoch rozhodol inovovať a osviežiť dizajn sklenených fliaš značky Budiš a zvýšiť tak ich prémiovosť.

Slovenská jednotka medzi minerálkami a draftová jednotka

Účinkovanie vo vtipnom spote zobral mladík rovnako profesionálne ako svoje hokejové aktivity. „Juraj prišiel na natáčanie perfektne pripravený, a navyše bol aj nesmierne ústretový k štábu a fanúšikom, ktorí ho na letisku spoznávali a chceli sa s ním odfotiť. Sme naozaj radi, že táto spolupráca posunie latku prémiovosti našej minerálky ešte o stupeň vyššie,“ poznamenal Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Spoluprácu si pochvaľuje aj vlaňajšia draftová jednotka NHL. Mladý hráč zapojil svoj zmysel pre humor, o čom sa budú môcť presvedčiť aj fanúšikovia v kampani na sociálnych sieťach. „Celé natáčanie bolo veľmi príjemné a dobre zorganizované. Prepojenie s najobľúbenejšou slovenskou minerálkou je pre mňa prirodzené, nakoľko ako aktívny športovec si musím dopĺňať minerály, ktoré počas tréningov stratím. Budiška je v tomto ideálna,“ vysvetľuje Juraj Slafkovský.

Zmeny v dizajne sklenenej fľaše

Novú tvár dostala nielen kampaň, ale aj sklenená fľaša božskej minerálky. Zástupcovia Budišu sa s dôverou obrátili na Olgoj Chorchoj, renomované české výtvarné štúdio. Pri tvorbe sa inšpirovali víziou fľaše chránenej drôtenou sieťkou, akú kedysi okolo vzácnych nádob vytvárali slovenskí drotári. Zmenou prešla aj etiketa, na jej dizajne pracovali grafickí dizajnéri rovnako úspešného a oceňovaného slovenského grafického štúdia Pergamen. Logo výrazne zjednodušili a písmo prekreslili, aby vyzdvihli typografické detaily. Nie náhodou sa značka Budiš stala aj produktovým partnerom prestížnej súťaže Národná cena za dizajn. Spoluprácou so Slovenským centrom dizajnu podporila lokálnu scénu talentovaných dizajnérov a tiež sa predstaví so sklenenou fľašou v novom šate ako súčasť ich galavečera a sprievodných podujatí.

Svieža novinka pre všetkých zábavy chtivých

V talóne má značka ďalšiu skvelú a osviežujúcu novinku, ktorá boduje najmä v horúcich dňoch. Výzva „Máš chuť baviť sa?“ a charakteristické gesto je hlavným mottom kampane novinky z portfólia Budiš. Limonáda s prírodnou šťavou citrónov či pomarančov je v ich portfóliu historicky prvým nealko nápojom v plechovke a vďaka osviežujúcim príchutiam nemôže chýbať na žiadnej párty.„Predstaveniu produktu predchádzal takmer dvojročný proces vývoja vlastných receptúr, testovania viac ako 50 rôznych vzoriek chutí a opäť sme nepodcenili ani samotný dizajn obalu,“ hovorí Juraj Slaninka, šéf nealko segmentu spoločnosti Budiš, a.s.. Tradičná slovenská značka tak prináša netradičnú sviežu chuť nealkoholického sýteného nápoja bez konzervantov a sladidiel, ktorú si zákazníci môžu vychutnať v 0,33 l praktických a ekologických plechovkách.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 332
  2. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 6 747
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 099
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 857
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 725
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 829
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 185
  8. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva 1 526
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Nové číslo Ona Vie plné praktických návodov je v predaji.


INZERCIA 4 h

Niektoré stoja priamo pri mori, iné sú ukryté v zeleni s výhľadom na pobrežie.


INZERCIA 11 h

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj
SkryťZatvoriť reklamu