SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

HERMES spúšťa hlasovanie verejnosti a predstavuje odbornú porotu

O najlepšej komunikácii medzi spoločnosťou a zákazníkmi rozhodne aj verejnosť.

Hlasovanie verejnosti

Hlasovanie laickej verejnosti bude prebiehať počas celého februára priamo na webstránke www.cenyhermes.sk. v kategóriách: Bankovníctvo, Telekomunikácie, Automobily, Poisťovníctvo, Obchodné reťazce a Sýtené nápoje a minerálne vody. Víťazom bude udelená CENA VEREJNOSTI.

Súčasťou hlasovania je aj možnosť získať zaujímavé ceny. Hlasujúci majú šancu vyhrať relaxačný wellness pobyt pre dve osoby v Grand hoteli Permon**** a automobil Hyundai na týždeň s plnou nádržou.

Prihlasovanie projektov

Popri online hlasovaní verejnosti bude o najlepšie komunikujúcich značkách rozhodovať aj odborná porota. V rámci kategórie CENA HERMES môžu spoločnosti prihlasovať svoje projekty do 29. februára v kategóriách: Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia & employer branding, Krízová komunikácia, Dizajn, Spoločenská zodpovednosť a Event.

Porota zložená z osobností v oblasti marketingu, komunikácie a stratégie, prináša do rozhodovacieho procesu svoje bohaté skúsenosti a odborné znalosti.

Kmeňovú porotu tvoria naši dlhoroční garanti:

  • Michal Mislovič, analytik MEDIAN SK
  • Jindřich Bardon, projektový manažér Slovenský rozhlas RTVS
  • Milan Banyár, vysokoškolský pedagóg, Katedra marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty UK v Bratislave a Ústav marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Tomáše Bati ve Zlíne

K nim sa tento rok pripojí odborná porota tvorená členmi občianskeho združenia Ľudia z marketingu:

  • Ronald Lupták, marketér na prenájom a strategický konzultant Linea 5
  • Martina Hrivnáková, riaditeľka marketingovej a korporátnej komunikácie VÚB banka
  • Marek Kopča, marketing & PR Director Hyundai Motor Slovakia
  • Milada Halová, Head of Brand Management Division Tatra banka a Raiffeisen banka
  • Daša Juríková, riaditeľka Brand HUB Slovenská sporiteľňa
  • Juraj Mičko, riaditeľ marketingu a komunikácie Kooperativa poisťovňa, a.s. VIG

V kategórii Spoločenská zodpovednosť doplní odbornú porotu:

  • Igor Šulík, Managing Partner and Global Practice Leader - Leadership Advisory Services, Amrop

V kategórii Interná komunikácia & employer branding:

  • Ladislava Molnárová, Partner/ Marketing, Communications & Public Affair Practice Leader, Amrop

Výsledky jubilejného 10. ročníka súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA budú slávnostne vyhlásené 21. marca 2024. Všetky ďalšie informácie o súťaži nájdete na http://www.cenyhermes.sk.

O projekte

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšiu inštitúciu v Slovenskej republike v komunikácii so zákazníkom.

Projekt organizuje Respect APP s.r.o. Autorom projektu, vlastníkom ochrannej známky a licencie je Sophos Solutions s.r.o. Odbornými partnermi projektu sú spoločnosť MEDIAN SK a občianske združenie Ľudia z marketingu. Partnerom galavečera je Profesia Days – najväčší festival príležitostí na Slovensku. Partnerom kategórií je spoločnosť Amrop. Hlavnými mediálnymi partnermi sú UNIMEDIA a Radio Group, media representative Fun rádia & Rádia Vlna. Partner súťaže - Podbanské Resort.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 850
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 666
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 569
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 282
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 918
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 877
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 738
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 677
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 8 h

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu