SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Z detskej izby k titulu EY Začínajúci podnikateľ roka 2024

Martin Švenk, zakladateľ a CEO spoločnosti PUELLAvone s.r.o., sa stal držiteľom ocenenia EY Začínajúci podnikateľ roka 2024.

Filip Marjak, zakladateľ a CEO košickej e-commerce spoločnosti PUELLAvone s.r.o.Filip Marjak, zakladateľ a CEO košickej e-commerce spoločnosti PUELLAvone s.r.o.

Martin Švenk, zakladateľ a CEO košickej e-commerce spoločnosti PUELLAvone s.r.o., sa stal držiteľom prestížneho ocenenia EY Začínajúci podnikateľ roka 2024. Tento úspech je výsledkom vývoja produktov prémiovej kvality, ktoré si ľudia zamilovali. Zároveň je dôkazom odhodlania a inovatívneho prístupu, ktoré viedli k vybudovaniu jednej z najrýchlejšie rastúcich značiek na trhu s parfumami na pranie.

Prestížne ocenenie prevzal s hrdosťou a vyjadril poďakovanie svojej rodine a tímu, ktorý sa podieľal na budovaní úspešnej značky Puella. „Toto ocenenie patrí nielen mne, ale aj mojej rodine a celému tímu, bez ktorého by Puella nebola tam, kde je dnes,“ povedal Martin Švenk, ktorý dnes úspešnú spoločnosť vybudoval doslova z detskej izby.

Cesta od nápadu k úspechu

Za úspechom značky Puella stojí sen jej zakladateľa. Túžil vytvoriť parfum na pranie, ktorý by bol schopný dodať bielizni výnimočnú a dlhotrvajúcu vôňu. Problém, ktorý Martin identifikoval, bol, že aj keď sa na trhu nachádzali kvalitné aviváže, vôňa z oblečenia rýchlo zmizla alebo nebola taká intenzívna.

Inšpirácia prišla už v detstve, keď Martin trávil čas u svojej babky a bol obklopený intenzívnou a sviežou vôňou čerstvo vypranej bielizne. Babka totiž používala veľa aviváže. Tieto silné a svieže vône mu vŕtali v hlave, no v dospelosti pochopil, že veľké množstvo aviváže môže poškodiť nielen práčku, ale aj samotnú bielizeň. Preto sa rozhodol, že vytvorí niečo jedinečné, čo na trhu chýbalo.

Po mesiacoch intenzívneho vývoja a testovania Puella uviedla na trh svoj prvý produkt, parfum na pranie First Dream. Tak vznikla značka Puella a produkty, ktoré spájajú kvalitu, intenzitu a dlhotrvajúcu vôňu. V priebehu roka 2020 postupne pribúdali ďalšie parfumy na pranie pod značkou Puella.

Keď sa povinnosť zmení na voňavý rituál

Od prvého parfumu na pranie prešla spoločnosť PUELLAvone s.r.o. dlhú cestu. Jej produkty si neustále získavajú srdcia zákazníkov vďaka vysokej kvalite. Navyše, Puella neustále inovuje a prispôsobuje svoje produkty najnovším trendom a požiadavkám zákazníkov. Produkty sú dermatologicky testované a kvalitu produktov potvrdzujú certifikácie, ktoré zaručujú splnenie najvyšších štandardov v oblasti starostlivosti o bielizeň. Výrobky majú vegánske zloženie, neobsahujú živočíšne zložky a nie sú testované na zvieratách. Pracie pásiky Puella, ktoré sú jednou z noviniek v portfóliu produktov, sú balené v papierových obaloch, čo znižuje množstvo plastového odpadu a podporuje udržateľnosť.

Medzinárodné uznanie a dôvera zákazníkov

Značka Puella sa teší rastúcej popularite nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Expanzia do viacerých krajín potvrdzuje, že stále viac zákazníkov naprieč Európou dôveruje jedinečnosti a efektivite produktov Puella. Kombinácia vysokej kvality a krásnych vôní robí z produktov Puella symbol moderného prístupu k starostlivosti o bielizeň.

Prvotriedne produkty značky Puella si veľmi rýchlo obľúbili zákazníci naprieč celou Európou aj vďaka možnosti vyskúšať si skúšobný set vzoriek za pár eur. Tento set je stále dostupný v e-shope www.puellavone.sk.

Výroba, rast a expanzia

Martin Švenk svoje produkty vyvíja na Slovensku a samotná výroba prebieha najmä v Českej republike. Spoločnosť PUELLAvone s.r.o. postupne rozširuje svoje produktové portfólio aj v oblasti vôní, kozmetiky a starostlivosti o domácnosť. Aj keď sa značka zrodila v detskej izbe, v priebehu niekoľkých rokov oslovila vyše milión spokojných zákazníkov v krajinách EÚ a jej popularita neustále rastie. Produkty sa predávajú nielen na Slovensku, ale aj v Poľsku, Chorvátsku, Slovinsku, Česku, Nemecku a ďalších európskych krajinách.

V súčasnosti Puella zamestnáva viac ako 130 ľudí. Zákazníkom sa približuje aj prostredníctvom kamenných predajní, ktoré postupne vznikajú v obchodných centrách väčších slovenských miest. Sú medzi nimi Košice, Prešov, Poprad, dve predajne v Bratislave, Banská Bystrica a čoskoro pribudne predajňa aj v Nitre.

O súťaži EY Podnikateľ roka

EY Podnikateľ roka je prestížna svetová súťaž, ktorá vzdáva hold výnimočným podnikateľom a ich príbehom. Cieľom je inšpirovať verejnosť a mladých podnikateľov príkladmi úspešného podnikania. Súťaž prebieha v šesťdesiatich krajinách na šiestich kontinentoch, kde sa hodnotia rovnako stanovené kritériá.

Ocenenie Začínajúci podnikateľ roka 2024 prevzal Martin Švenk s vďakou a pre neho typickou pokorou. Na sociálnej sieti sa vyjadril slovami: „Dnes držím v rukách toto ocenenie a viem, že skvelý tím, tvrdá práca a vytrvalosť dokážu zmeniť víziu na realitu. O to viac si vážim, že ma vybrala porota zložená z uznávaných podnikateľov. Tento úspech je dôkazom, že ak sa človek nebojí ísť za svojím cieľom, dokáže veľké veci.“

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  8. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  1. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  3. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  4. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  5. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  6. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 834
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 633
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 529
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 196
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 100
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 840
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 749
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 723
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Knižná novinka Obyčajný hviezdny prach je dojímavý príbeh plný nádeje.


INZERCIA 5 h

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr
SkryťZatvoriť reklamu