INZERCIA

Slováci kopírujú Ameriku. Aj v nakupovaní.

Slováci prepadli hromadnému nakupovaniu, trendu, ktorý sa vďaka výhodným cenám a efektívnosti veľmi rýchlo udomácnil aj u nás.

Slováci prepadli hromadnému nakupovaniu, trendu, ktorý sa vďaka výhodným cenám a efektívnosti veľmi rýchlo udomácnil aj u nás. V USA nakupuje hromadne až 25 percent populácie a ušetria tak milióny dolárov ročne. Ukazuje sa, že aj Slováci radi šetria.

Popularita hromadných predvianočných e-nákupov rastie

Nákup vianočných darčekov cez internet neustále rastie a využíva ho väčšina slovenskej internetovej populácie. Najväčšie zľavy a atraktívne vychytávky ponúkajú čoraz úspešnejšie portály hromadného nakupovania. „V predvianočnom období sme zaznamenali 300%-ný nárast návštevnosti a rovnako vzrástol aj predaj, približne 7-násobne v porovnaní s predchádzajúcim mesiacom" uviedol Július Krištofík, konateľ a prevádzkovateľ portálu hromadného nakupovania ShopCity.sk.

Zľavy až 90% vďaka systému hromadných nákupov

Všetci, ktorí vyskúšajú výhody tejto formy nakupovania, si môžu dovoliť aj také darčeky, ktoré by boli pre nich obvykle nedostupné. ShopCity.sk ako jediný slovenský internetový portál pôsobiaci vo viac ako 8 mestách na Slovensku, ponúka denne v každom meste vychytávky lokálnych obchodníkov za najväčšie zľavy.

Najväčší záujem je o luxusné služby, romantiku, adrenalín a gurmánske zážitky.

Za uplynulé týždne sa cez portál ShopCity.sk najviac predávali luxusné kozmetické služby ako fotoepilácia a kavitácia, veľký záujem bol aj o romantické pobyty, adrenalínové zážitky a gastro služby. „Za 8 hodín sme predali vyše 1 100 CityKupónov na varené víno podávané na bratislavských vianočných trhoch" informoval J. Krištofík. „Na dračku" idú tiež romantické víkendy pre dvoch či špeciálne akcie v novootvorených reštauráciách. „ V Košiciach sme  predali už vyše 800 CityKupónov na čapované pivo za 10 centov. Našim zákazníkom sme tak za necelé 3 mesiace ušetrili spolu viac ako 110.000 eur a predali viac ako 8.000ks CityKupónov" dodáva J.Krištofík.

Existuje ešte vôbec originálny darček?

ShopCity.sk pred Vianocami ponúka každý deň široký výber super darčekov so zľavami  - romantický pobyt na zámku a kaštieli v Tatrách pre dvojicu na so zľavou až 50%, adrenalínový zážitok na americkej legende Ford Mustang so zľavou až 56%, revolúciu v chudnutí - neinvazívnu liposukciu so zľavou až 61% v Martine, tandemový let na paraglidingu so zľavou 46%, exkluzívne solárium s 50% zľavou v Košiciach, profesionálne bielenie zubov so 43% zľavou v Žiline, špeciálnu zoštíhľovaciu metódu Body Wrap so 40% zľavou v Nitre, zľavu na akýkoľvek nákup darčekov pre psov a mačky v Košiciach, trvalé odstránenie chĺpkov fotoepiláciou so zľavou až 60% v Bratislave a čarovný víkend pre dvojicu v Štiavnických vrchoch so zľavou až 51%. Nové vychytávky prichádzajú každý deň.

Slováci chcú byť originálni.

Práve preto ShopCity.sk ponúka aj špeciálnu službu - možnosť umiestnenia vlastného venovania na zakúpený CityKupón, ktorý oprávňuje k čerpaniu služby alebo produktu. Samozrejme bez uvedenia ceny a výšky zľavy. Túto možnosť doteraz využil každý piaty zákazník a zaslal vlastné venovanie. „Zákazníci majú záujem o originalitu, ale na využívanie tejto novej inovatívnej služby vo väčšej miere si musia ešte zvyknúť" dodáva na záver J. Krištofík.

Nezmeškajte žiadnu vychytávku

Ak nechcete zmeškať žiadnu vychytávku vo vašom meste, prihláste sa k odberu formou emailu alebo sa pridajte k fanúšikom ShopCity na facebooku.

fototext.jpg

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Slovákom na účtoch leží 17 miliárd. Ako ich zhodnotiť?

Investovať sa dá aj bez strachu.

Tlačové správy

S mobil bankingom nosíte banku vo vrecku

V súčasnej hektickej dobe je čas vzácnou komoditou, ktorej nemáme nazvyš.

Tlačové správy

Deti z Kľušova už vedia zachraňovať životy

Škola získala unikátny prístroj.

Tlačové správy

Vyberáme správny názov firmy

Výber vhodného a správneho názvu firmy patrí medzi prvé kroky, pred založením s.r.o.