INZERCIA

ADLO má už pol milióna spokojných zákazníkov

Pobočka v Trenčíne oslávila v novembri už dvadsiate výročie svojej existencie. Dôvod na oslavu má ale celá spoločnosť ADLO - tento rok získali svojho jubilejného 500-tísíceho zákazníka. V Trenčíne.

Spoločnosť ADLO má dvadsaťpäťročnú tradíciu. Dnes predáva svoje výrobky v šiestich krajinách Európy. Okrem Slovenska ich poznajú v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Dánsku a Česku.

Pobočka v Trenčíne oslávila v novembri už dvadsiate výročie svojej existencie. Okrem trenčianskej pobočky má ale dôvod na oslavu celá spoločnosť ADLO. Tento rok získali svojho jubilejného 500-tísíceho  zákazníka. A to práve v Trenčíne.

„Veľmi si to vážim. Vážim si každého jedného človeka, ktorý sa rozhodol využiť naše služby. Nepredávame len bezpečnostné dvere, poskytujeme aj montáž a 24 hodinový servis pre každého jedného zákazníka,“ hovorí konateľ spoločnosti ADLO Jozef Adame. Práve Trenčín bol miestom, kde spoločnosť pred dvadsiatimi rokmi otvorila svoju druhú predajňu na Slovensku. „Podnikanie bolo ešte v plienkach, jediné čo som mal bol nápad. To, že sa to celé dostalo až sem - že budeme mať veľký výrobný areál, pôsobiť v ďalších piatich krajinách Európy so širokým sortimentom - to keby mi pred dvadsiatimi rokmi niekto povedal, tak mu neuverím,“ dodal Adame.

dsc0098-r447_res.jpg

Slovenské kvalitné výrobky

Firma Adlo má na Slovensku výrobu a svoje produkty tu aj vyvíja. Podnikanie na Slovensku ale považuje za najťažšie zo všetkých krajín, kde pôsobí. „Čo sa týka podnikania, som hrdý, že som Slovák, ale musím povedať, že na Slovensku sa nám podniká najťažšie. Drží ma tu presvedčenie, že práve tu dokážeme vymyslieť a vyrobiť kvalitný, dobrý výrobok, ktorý si nájde uplatnenie. Nechcem sa toho vzdať,“ povedal.

Firmu vedie k tomu, aby v prvom rade ponúkala kvalitu. Aj preto patrí medzi prémiové značky. „Pre našich zákazníkov je dôležitá bezpečnosť, ochrana a kvalita. S tým samozrejme súvisí aj cena. To nás predurčuje skôr na západné trhy, kam sa aj orientujeme do budúcnosti. Darí sa nám to, dokážeme obstáť na nemeckom, rakúskom trhu,“ povedal Adame.

Na Slovensku sa podľa neho veľa ľudí pri kúpe rozhoduje len na základe ceny. „Neporovnávajú kvalitu, vlastnosti, služby. Je to ale krátkodobé hľadisko. Väčšinou po pár rokoch zistia, že nie sú s lacným výrobkom spokojní, a rozhodnú sa pre kvalitný, značkový výrobok. Tých ľudí je našťastie stále viac,“ dodal Adame s tým, že o spokojnosti ich klientov svedčí aj to, že sa zákazníci do ich firmy opakovane vracajú. „Tí, ktorí poznajú náš výrobok ho odporúčajú aj ďalej, to nás teší,“ dodal.

Kupovať slovenské výrobky sa oplatí

Na slávnostnej recepcii v Trenčíne bola aj Bohumila Tauchmanová z občianskeho združenia Kvalita z našich regiónov. Spoločnosť ADLO je už druhý rok partnerom ich občianskeho združenia. „Nielen že vytvárajú bezpečný domov, ale tiež si uvedomujú spoločenskú zodpovednosť. Cez ich produkty pomáhame vzdelávať obyvateľov, prečo je dôležité kupovať slovenské výrobky, ako sa nám to prakticky odrazí v živote. Našim nakupovaním dáme prácu ľuďom v regióne, zvýši sa hlad po investíciách pre Slovenské firmy, zlepší sa štátny rozpočet, školy, zdravotníctvo, menej nezamestnaných,“ povedala Tauchmanová. „Potrebujeme spotrebiteľa naštartovať, aby si uvedomil, že dokážeme spolu zlepšiť ekonomiku Slovenska, keď budeme nakupovať to naše domáce," priblížila hlavnú myšlienku projektu. Aj pre ňu je bezpečnosť mimoriadne dôležitá. „Je súčasťou kvality života, vďaka nej mám zo života  dobrý pocit,“ dodala.

S bezpečnosťou pomôže aj stavebné sporenie

Miloš Blanárik z Prvej Stavebnej sporiteľne hovorí, že na výrobky, ktoré súvisia s bezpečnosťou obydlí je možné využiť peniaze aj zo stavebného sporenia. „Bezpečnostné dvere, okná alebo zabezpečovacie zariadenia sú všetko veci pevne spojené zo stavbou,“ hovorí Blanárik s tým, že čiastky, ktoré ľudia za tieto veci zaplatia sa pohybujú od 500 do približne 3000 eur. „Niektorí si na to berú spotrebiteľský úver. Ten je ale v porovnaní s úverom zo stavebného sporenia nevýhodný. Úver zo stavebného sporenia je oveľa výhodnejší ako klasický spotrebiteľský úver, dá sa použiť na všetky zabezpečovacie prvky,“ uzavrel Blanárik.  

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Vzťah k seniorom chce zmeniť výzvou

Predvianočný zhon je v plnom prúde a pri nákupoch zabúdame na starých rodičov.

Tlačové správy

Bangkok, Phuket, pláže, chrámy: Za 13 dní to naj z Thajska

Zážitkami nabitý poznávací zájazd vám predstaví všehochuť Thajského kráľovstva.

Tlačové správy

Moderný hotel, kde sa cítite ako doma

Obľúbený štvorhviezdičkový Hotel Impozant vo Valčianskej doline prešiel v tomto roku rozsiahlou rekonštrukciou.

Tlačové správy

Vedecká rada k 80. výročiu SvF STU v Bratislave

Vedecká rada k 80. výročiu začatia výučby v stavebníctve a geodézii