Na dva shortlisty úspešne premenila PR agentúra Media & Communication Consulting obe svoje prihlášky v najprestížnejšej medzinárodnej súťaži PR komunikačných kampaní pre región Európy, Blízkeho východu a Afriky.
O zlatú sošku SABRE Awards zabojuje zo shortlistu v kategórii Spotrebiteľské zdravie (CONSUMER HEALTH) interaktívny projekt Wécko hliadka – „Tu ide o zdravie močových ciest“ pre značku Urinal®, v kategórii Krízová komunikácia (CRISIS MANAGEMENT) sa medzi TOP 5 nominovaných projektov dostala komunikačná kampaň v rámci metanolovej kauzy realizovaná pre Sekciu importérov liehovín pri Zväze obchodu a cestovného ruchu SR.
„Obe nominácie sú predovšetkým veľkým vyznamenaním kreativity a nadšenia všetkých kolegov, ktorých prácu si nesmierne cením. Rovnako by som sa touto cestou rada poďakovala za skvelú spoluprácu aj našim klientom - spoločnosti Walmark® a všetkým členom Sekcie importérov liehovín, pre ktorých sme nominované projekty mohli realizovať,“ hovorí Katarína Droppová, Managing Director Media & Communication Consulting.
„S realizáciou dlhodobého projektu Wécko hliadka agentúrou Media & Communication Consulting sme veľmi spokojní. Spoločne s našimi priaznivcami „Wécko hliadkármi“ sa snažíme upozorňovať na problematiku verejných toaliet, aby sa ich kvalita neustále zlepšovala. Zíde sa nám to predsa všetkým!“, hovorí senior brand manager značky Urinal® Tomáš Kadúc.
Roman Pócs, predseda Sekcie importérov liehovín k nomináciám dodáva: „Sme radi, že sme mohli pracovať s profesionálmi z PR agentúry Media & Communication Consulting a verím, že sa ešte stretneme pri realizácii ďalšieho, omnoho príjemnejšieho projektu.“ Sekcia importérov liehovín združuje najvýznamnejšie značky prestížnych svetových a českých alkoholických nápojov, ako je GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Slovakia, JAN BECHER – SLOVENSKO, RUDOLF JELÍNEK Slovakia či STOCK Slovakia.
Medzi to najlepšie, čo PR v regióne EMEA za minulý rok ponúklo, sa agentúra Media & Communication Consulting prebojovala v konkurencii rekordných viac ako 2400 prihlásených projektov. Na tohtoročnom SABRE Awards tak budú Slovensko zastupovať až štyri agentúry so spolu siedmymi nominovanými projektmi.