SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Jamieson získal prestížne ocenenie Superbrands!

Komisia expertov Brand Council udelila cenu Slovak Superbrands Award 2015 spoločnosti INTERPHARM Slovakia, a.s., ako výhradnému distribútorovi kanadských prírodných vitamínov zn. Jamieson.

Komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila cenu Slovak Superbrands Award 2015 spoločnosti INTERPHARM Slovakia, a.s., ako výhradnému distribútorovi kanadských prírodných vitamínov zn. Jamieson. Značka Jamieson sa tak zaraďuje do skupiny elitných značiek, ktoré reprezentujú úspešný rozvoj a dynamické vylepšovanie brand image.

Superbrands je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom špeciálneho postavenia a uznania vynikajúcej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získajú len značky s výnimočnou povesťou – zákazníci si s nimi vždy spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Ocenenie Superbrands pre daný rok získa len značka, ktorá obstojí vo viackolovom výberovom procese, do ktorého sa zapájajú poprední a významní profesionáli z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu a médií. Ďalším krokom je spotrebiteľský prieskum, jeden z najdôležitejších prvkov výberového konania, v rámci ktorého agentúra GfK na základe známosti a obľuby zúži výber na zoznam semifinalistov. Konečné slovo pri udeľovaní titulov v danom roku má odborná komisia Brand Council.

Cieľom programu Superbrands je nielen vzdať hold najúspešnejším značkám v oblasti brandingu, ale taktiež uviesť do pozornosti spotrebiteľov a odbornej verejnosti mimoriadne silné značky pôsobiace na slovenskom trhu a prezentovať príklady hodné nasledovania pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a inšpirovali od najlepších.

Organizácia Superbrands zabezpečuje pre rok 2015 rozsiahlu mediálnu a PR kampaň s názvom „Slovensko si zvolilo tých najlepších!“ , v rámci ktorej budú spotrebiteľom predstavené ocenené značky.

Jamieson je zárukou kvality, čistoty a účinnosti

„Je to prísľub našim zákazníkom.“ Už od roku 1922 si spoločnosť Jamieson Laboratories získava uznanie za inováciu a kvalitu vyrábaných prírodných vitamínov a výživových doplnkov. Vďaka použitiu vysokokvalitných technológií a kontrolných testov kvality, v súlade s programom 360 Pure, poskytuje spoločnosť Jamieson najbezpečnejšiu, najčistejšiu a najefektívnejšiu výrobu prírodných výživových doplnkov na podporu vitality a optimálneho zdravia každého člena rodiny.

360 Pure je známka vysokej účinnosti každého produktu. Iba spoločnosť Jamieson ponúka program 360 Pure – 360 patentovaných výrobných postupov a kontrolných testov kvality, ktoré zabezpečujú maximálnu aktivitu a biologickú dostupnosť účinných látok. Len produkty, ktoré sa vyrábajú podľa programu 360 Pure sú hodné mena Jamieson.

Ďakujeme všetkým našim zákazníkom za podporu nášho spoločného úsilia „ na zelenej ceste za zdravím!“

Team Jamieson Slovakia.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  2. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  3. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  4. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  5. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  6. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  7. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 10 606
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 7 208
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 017
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 397
  5. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 3 806
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 3 088
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 856
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 339
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na výletnej lodi sa nudí len ten, kto to tak chce.


INZERCIA 25. apr

„Bola som nervóznejšia, než pred zápasom!“


24. apr

Projekt už prekročil dôležitý míľnik – celkovo už bolo vysadených viac ako 670 tisíc stromčekov.


24. apr

Štátny dozor neidentifikoval žiadne porušenie legislatívy.


24. apr
SkryťZatvoriť reklamu