SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave

IMMOFINANZ uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive. Z budov Polus Towers I a II sa stávajú myhive Polus Towers.

IMMOFINANZ na lokálny trh uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive do dvoch moderných kancelárskych budov v Bratislave. Z budov Polus Towers I a II sa po transformačnom procese stávajú myhive Polus Towers, čo znamená, že spoločné priestory týchto budov teraz ponúkajú rozsiahlu škálu služieb a lepšiu infraštruktúru, s cieľom podporiť spoločenskú interakciu, výrazne zlepšiť skúsenosť nájomcov a návštevníkov a zvýšiť príťažlivosť pracoviska, ktoré IMMOFINANZ ponúka.

“myhive je naša medzinárodná kancelárska značka, pod ktorou sa skrýva priateľská atmosféra, pozorný personál a dizajn inšpirovaný hotelmi, ako aj množstvo služieb a doplnkových zariadení, vďaka čomu sa zamestnanci môžu sústrediť na svoje podnikanie a lákať tých najtalentovanejších zamestnancov. Priateľská atmosféra a infraštruktúra podporujú komunikáciu medzi našimi nájomcami a pomáhajú komunitným manažérom budovať prosperujúcu komunitu,” povedal Christian Traunfellner, vedúci oddelenia správy aktív spoločnosti IMMOFINANZ. Budovy myhive Polus Towers sú súčasťou portfólia myhive, ktoré pozostáva z 24 kancelárskych budov myhive v šiestich mestách: Viedeň, Varšava, Budapešť, Bukurešť, Praha a Bratislava. Okrem toho už prebieha proces uvedenia kancelárskej značky myhive na ďalších miestach v Düsseldorfe a Bukurešti.

Štyri základné znaky

V centre konceptu myhive sú štyri hlavné znaky, z ktorých vychádzajú jeho hlavné výhody:dizajn inšpirovaný hotelovým prostredím, ústretové služby, všestranná infraštruktúra a medzinárodná komunita.

Oficiálne uvedenie myhive na Slovensku je spojené s ukončením modernizácie budov myhive Polus Towers. Obe budovy sú momentálne vlajkovým projektom myhive. Ich vnútorné spoločné priestory boli úplne zmodernizované a teraz sa tu nachádzajú nové miesta na sedenie a spoločenské zóny, nové príslušenstvo a služby, vďaka čomu môžu nájomcom ponúkať tie najlepšie služby. Aj exteriéry týchto nehnuteľností budú zmodernizované so zameraním na zeleň a spoločenské priestory.

"Sme veľmi radi, že pre uvedenie značky myhive boli vybrané práve dve prelomové kancelárske budovy z nášho lokálneho portfólia. Táto nová koncepcia IMMOFINANZ sa v plnej miere zameriava na uspokojovanie potrieb a očakávaní nájomcov a ich zamestnancov. Veríme, že si budú užívať všetky výhody, ktoré značka myhive ponúka, ako sú vysoká flexibilita, efektívna infraštruktúra a skvelá rovnováha medzi pracovným a súkromným životom vďaka blízkosti nákupného centra", dodáva Peter Očovan, Country Manager Operations Slovakia spoločnosti IMMOFINANZ.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,3 miliardy EUR a zahŕňa viac ako 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: : http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 83 765
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 516
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 248
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 448
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 591
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 312
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 216
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 394
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Prekážkou ich rozšírenia je úhradový mechanizmus.


5 h

Čím viac sa snažíte byť v pohode, tým viac sa vzďaľujete sami sebe.


INZERCIA 15 h

Aprílový magazín zdravia je už v predaji, novým predplatiteľom pošleme darček!


INZERCIA 15 h
Tomáš Kuchárek, manažér ateliéru Architekti Šebo Lichý

Úspešný ateliér ukazuje, ako vyzerá optimálny vzťah medzi investormi a architektmi.


INZERCIA 15 h
SkryťZatvoriť reklamu