SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave

IMMOFINANZ uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive. Z budov Polus Towers I a II sa stávajú myhive Polus Towers.

IMMOFINANZ na lokálny trh uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive do dvoch moderných kancelárskych budov v Bratislave. Z budov Polus Towers I a II sa po transformačnom procese stávajú myhive Polus Towers, čo znamená, že spoločné priestory týchto budov teraz ponúkajú rozsiahlu škálu služieb a lepšiu infraštruktúru, s cieľom podporiť spoločenskú interakciu, výrazne zlepšiť skúsenosť nájomcov a návštevníkov a zvýšiť príťažlivosť pracoviska, ktoré IMMOFINANZ ponúka.

“myhive je naša medzinárodná kancelárska značka, pod ktorou sa skrýva priateľská atmosféra, pozorný personál a dizajn inšpirovaný hotelmi, ako aj množstvo služieb a doplnkových zariadení, vďaka čomu sa zamestnanci môžu sústrediť na svoje podnikanie a lákať tých najtalentovanejších zamestnancov. Priateľská atmosféra a infraštruktúra podporujú komunikáciu medzi našimi nájomcami a pomáhajú komunitným manažérom budovať prosperujúcu komunitu,” povedal Christian Traunfellner, vedúci oddelenia správy aktív spoločnosti IMMOFINANZ. Budovy myhive Polus Towers sú súčasťou portfólia myhive, ktoré pozostáva z 24 kancelárskych budov myhive v šiestich mestách: Viedeň, Varšava, Budapešť, Bukurešť, Praha a Bratislava. Okrem toho už prebieha proces uvedenia kancelárskej značky myhive na ďalších miestach v Düsseldorfe a Bukurešti.

Štyri základné znaky

V centre konceptu myhive sú štyri hlavné znaky, z ktorých vychádzajú jeho hlavné výhody:dizajn inšpirovaný hotelovým prostredím, ústretové služby, všestranná infraštruktúra a medzinárodná komunita.

Oficiálne uvedenie myhive na Slovensku je spojené s ukončením modernizácie budov myhive Polus Towers. Obe budovy sú momentálne vlajkovým projektom myhive. Ich vnútorné spoločné priestory boli úplne zmodernizované a teraz sa tu nachádzajú nové miesta na sedenie a spoločenské zóny, nové príslušenstvo a služby, vďaka čomu môžu nájomcom ponúkať tie najlepšie služby. Aj exteriéry týchto nehnuteľností budú zmodernizované so zameraním na zeleň a spoločenské priestory.

"Sme veľmi radi, že pre uvedenie značky myhive boli vybrané práve dve prelomové kancelárske budovy z nášho lokálneho portfólia. Táto nová koncepcia IMMOFINANZ sa v plnej miere zameriava na uspokojovanie potrieb a očakávaní nájomcov a ich zamestnancov. Veríme, že si budú užívať všetky výhody, ktoré značka myhive ponúka, ako sú vysoká flexibilita, efektívna infraštruktúra a skvelá rovnováha medzi pracovným a súkromným životom vďaka blízkosti nákupného centra", dodáva Peter Očovan, Country Manager Operations Slovakia spoločnosti IMMOFINANZ.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,3 miliardy EUR a zahŕňa viac ako 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: : http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  5. Kam smerujú peniaze bohatých?
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 138
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 739
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 5 137
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 847
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 297
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 571
  7. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život? 2 396
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 241
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Chcete dovolenkovať v Egypte? Tento sprievodca vám pomôže vybrať správne miesto.


INZERCIA 23. máj

Týchto 5 beauty trendov musíte vyskúšať


INZERCIA 22. máj

Magazín Leto v Rakúsku 2025 nájdete vložený v denníkoch SME a Korzár už dnes.


INZERCIA 21. máj

Vychováva mladé talenty a učí ich disciplíne.


INZERCIA 20. máj
SkryťZatvoriť reklamu