SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nový kancelársky koncept myhive už aj v Bratislave

IMMOFINANZ uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive. Z budov Polus Towers I a II sa stávajú myhive Polus Towers.

IMMOFINANZ na lokálny trh uvádza svoju medzinárodnú kancelársku značku myhive do dvoch moderných kancelárskych budov v Bratislave. Z budov Polus Towers I a II sa po transformačnom procese stávajú myhive Polus Towers, čo znamená, že spoločné priestory týchto budov teraz ponúkajú rozsiahlu škálu služieb a lepšiu infraštruktúru, s cieľom podporiť spoločenskú interakciu, výrazne zlepšiť skúsenosť nájomcov a návštevníkov a zvýšiť príťažlivosť pracoviska, ktoré IMMOFINANZ ponúka.

“myhive je naša medzinárodná kancelárska značka, pod ktorou sa skrýva priateľská atmosféra, pozorný personál a dizajn inšpirovaný hotelmi, ako aj množstvo služieb a doplnkových zariadení, vďaka čomu sa zamestnanci môžu sústrediť na svoje podnikanie a lákať tých najtalentovanejších zamestnancov. Priateľská atmosféra a infraštruktúra podporujú komunikáciu medzi našimi nájomcami a pomáhajú komunitným manažérom budovať prosperujúcu komunitu,” povedal Christian Traunfellner, vedúci oddelenia správy aktív spoločnosti IMMOFINANZ. Budovy myhive Polus Towers sú súčasťou portfólia myhive, ktoré pozostáva z 24 kancelárskych budov myhive v šiestich mestách: Viedeň, Varšava, Budapešť, Bukurešť, Praha a Bratislava. Okrem toho už prebieha proces uvedenia kancelárskej značky myhive na ďalších miestach v Düsseldorfe a Bukurešti.

Štyri základné znaky

V centre konceptu myhive sú štyri hlavné znaky, z ktorých vychádzajú jeho hlavné výhody:dizajn inšpirovaný hotelovým prostredím, ústretové služby, všestranná infraštruktúra a medzinárodná komunita.

Oficiálne uvedenie myhive na Slovensku je spojené s ukončením modernizácie budov myhive Polus Towers. Obe budovy sú momentálne vlajkovým projektom myhive. Ich vnútorné spoločné priestory boli úplne zmodernizované a teraz sa tu nachádzajú nové miesta na sedenie a spoločenské zóny, nové príslušenstvo a služby, vďaka čomu môžu nájomcom ponúkať tie najlepšie služby. Aj exteriéry týchto nehnuteľností budú zmodernizované so zameraním na zeleň a spoločenské priestory.

"Sme veľmi radi, že pre uvedenie značky myhive boli vybrané práve dve prelomové kancelárske budovy z nášho lokálneho portfólia. Táto nová koncepcia IMMOFINANZ sa v plnej miere zameriava na uspokojovanie potrieb a očakávaní nájomcov a ich zamestnancov. Veríme, že si budú užívať všetky výhody, ktoré značka myhive ponúka, ako sú vysoká flexibilita, efektívna infraštruktúra a skvelá rovnováha medzi pracovným a súkromným životom vďaka blízkosti nákupného centra", dodáva Peter Očovan, Country Manager Operations Slovakia spoločnosti IMMOFINANZ.

O spoločnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je spoločnosť pôsobiaca v oblasti komerčných nehnuteľností, ktorej aktivity sa zameriavajú na segmenty retailu a kancelárií na siedmich hlavných trhoch Európy: v Rakúsku, Nemecku, Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku. Hlavné podnikateľské aktivity zahŕňajú správu a rozvoj nehnuteľností, pričom značky STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) a myhive (kancelárie) sú silným stredobodom týchto aktivít a symbolizujú kvalitu a servis. Portfólio nehnuteľností spoločnosti má hodnotu približne 4,3 miliardy EUR a zahŕňa viac ako 220 nehnuteľností. Spoločnosť IMMOFINANZ je kótovaná na burzách vo Viedni (ATX index) a Varšave. Viac informácií nájdete na: : http://www.immofinanz.com

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 336
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 886
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 688
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 189
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 589
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 447
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 721
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 590
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

CTP Slovakia buduje sieť 15 CTParkov s takmer miliónom m² plochy na prenájom


INZERCIA 6 h

Výnosy vaječnej farmy Babičkin dvor s dlhopismi na pražskej burze vzrástli o 17 %.


INZERCIA 6 h

V lekárni sa môžete dať aj vyšetriť, ponúka i športovú výživu a kozmetiku.


18 h

Ako silná firemná kultúra buduje lojalitu a spokojnosť zamestnancov každý deň


INZERCIA 29. apr
SkryťZatvoriť reklamu