Spoločnosť HYZA a.s. patrí medzi popredných výrobcov kvalitnej hydiny a hydinových výrobkov nielen na Slovensku, ale aj v Európe. Aktuálne zamestnáva viac ako 850 ľudí v regióne a podporuje aj ďalšie desiatky pracovných miest cez lokálne farmy. Riadi sa princípmi Animal Welfare a uplatňuje transparentnosť naprieč celým výrobným procesom.
Značka HYZA má za sebou dlhú históriu, počas ktorej sa výrazným spôsobom formovala, no jej jadro ostalo zachované. Široký sortiment, ktorého zloženie bolo vždy výsledkom reakcie na požiadavky trhu sa rozrastalo spolu so zmenami v nákupnom správaní spotrebiteľov.
V priebehu roka 2020 sa značka HYZA rozhodla podstúpiť komplexný redizajn obalov produktového portfólia a vytvoriť nový dizajnový jazyk, ktorý by bol schopný dlhodobo pokrývať potreby značky a dokázal sa rýchlo adaptovať na trhové zmeny.
Premenu packagingu zahŕňajúcu kompletný audit obalového dizajnu, definovanie zjednocujúcich a odlišujúcich prvkov, ale aj nového dizajnového jazyka pre značku, zastrešila brandingová agentúra GALTON Brands.
“Pri redizajne obalov produktového portfólia sme vychádzali z tradície, ktorú značka HYZA reprezentuje, a moderného prístupu, ktorý uplatňuje vo výrobe aj v správaní sa na trhu. Zjednotili sme dve zdanlivo protichodné myšlienky: tradíciu a modernosť. Vznikol tak úplne nový, atraktívny a jasne odlíšiteľný obalový dizajn, ktorý značke poskytuje dostatočnú variabilitu pri použití naprieč celým produktovým portfóliom. Týmto spôsobom dokáže značka HYZA pri silnej dostupnosti produktov v predajniach nadobudnúť i vizuálnu prevahu na pultoch predajní a využiť svoj potenciál v mieste predaja naplno,” hovorí Account Director Karol Hollosy, GALTON Brands.
Nové obaly začala HYZA na trh uvádzať postupne, pričom prvé redizajnované produkty sa na pultoch objavili už v druhej polovici minulého roka. V súčasnosti je už výmena obalov celého produktového portfólia dokončená. Značka HYZA tak dosiahla zvýšenie konzistencie vizuálnej komunikácie, ale aj zjednodušenie orientácie spotrebiteľa počas nákupu.