SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

GALTON Brands prináša manuál internej komunikácie 2021

Získajte komplexný pohľad na Employer branding a internú komunikáciu.

Za úspechom každej spoločnosti stoja šikovní ľudia. Ak si ich chcú firmy udržať, mali by vynakladať permanentné úsilie na to, aby sa cítili motivovaní a angažovaní, a to aj v časoch, ktoré môžu na mnohých z nás pôsobiť frustrujúco. Pandémia so sebou totiž okrem iného priniesla aj náhlu a nečakanú zmenu v systéme práce. Obmedzenie osobného kontaktu v mnohých spoločnostiach narušilo plynulý chod pracovných aktivít, sťažilo pracovné podmienky a vnieslo do pracovného života zamestnancov aj prílev neistoty či apatie. Potreba relevantnej a intenzívnej komunikácie so zamestnancami je preto čoraz silnejšia.

Očakávania zamestnancov sa menia

Spoločnosti sa ocitli pred novou výzvou – prispôsobiť sa novým pravidlám, prehodnotiť svoj prístup vo vzťahu k zamestnancom a posilniť ich zamestnaneckú skúsenosť (Employee experience). Je totiž nevyhnutné rešpektovať individuálne potreby ľudí v kontexte meniacich sa okolností (work-life balans, osobnostné vlastnosti, individuálne schopnosti a zručnosti…), pretože kým niektorým režim home office vyhovuje, iní sa môžu cítiť izolovanie a frustrovane.

Podľa údajov a dát z viacerých prieskumov je zrejmé, že vzniká výrazný disbalans medzi očakávaniami a potrebami zamestnancov a zamestnávateľov. Nedostatočné, resp. zle interpretované informácie tak vnášajú do pracovného života určitý chaos či pocit nepochopenia a oslabuje sa aj miera vzájomnej spolupráce a akceptácie. Väčšina spoločností dokonca priznáva, že u nich absentuje plán dlhodobej internej komunikácie a zamestnanci postrádajú dôležité informácie nielen o pracovných procesoch, ale aj o samotnej filozofii spoločnosti, čo prispieva k strate ich motivácie, angažovanosti, lojalite, a v neposlednom rade i k poklesu ich pracovného výkonu.

„Efektívne nastavená stratégia internej komunikácie umožní spoločnosti včas odhaliť potreby a očakávania zamestnancov, a pružne na ne reagovať. Vytvorenie vyhovujúcich pracovných podmienok a zlepšenie zamestnaneckej skúsenosti sa spoločnostiam mnohonásobne vráti, a to v podobe vyššej motivácie, angažovanosti a lojality zamestnancov,” hovorí Andrej Mitáš, CEO brandingovej agentúry GALTON Brands.

Manuál internej komunikácie (zdroj: GALTON Brands) Manuál internej komunikácie (zdroj: GALTON Brands)

Manuál internej komunikácie na stiahnutie

V snahe umožniť spoločnostiam lepšiu orientáciu v tom, čo všetko predstavuje pojem Employer branding, akú úlohu zohráva interná komunikácia na úspechu spoločnosti, aké sú najčastejšie výzvy internej komunikácie či ako nastaviť efektívnu stratégiu internej komunikácie, vytvoril tím agentúry GALTON Brands prehľadný manuál internej komunikácie. Manuál na svojich viac než 70 stranách ponúka zaujímavé štatistiky, príklady z praxe a názory úspešných značiek pôsobiacich na slovenskom trhu.

Manuál internej komunikácie si môžete stiahnuť zdarma na webovej stránke agentúry GALTON Brands.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  3. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  4. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  6. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  7. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  8. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  1. Zlatý sen vo vzduchu
  2. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  3. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  4. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  5. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  6. Zvieratá presne vedia, aké bude počasie
  7. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  1. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 8 390
  2. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 6 953
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 4 875
  4. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 4 497
  5. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 4 323
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 775
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 156
  8. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 1 811
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Malí futbalisti a futbalistky z Vranova nad Topľou opäť mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Sečovce ovládli Košice a mieria na finále McDonald’s Cupu.


7. máj

Kultúrna a eventová scéna Bratislavy sa dočká skutočne multifunkčného priestoru.


INZERCIA 7. máj

Spolupracuje s viac ako päťsto dodávateľmi z celého Slovenska.


INZERCIA 7. máj
SkryťZatvoriť reklamu