SME
Nedeľa, 26. september, 2021 | Meniny má EditaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Chcete, aby sa vám v budúcnosti darilo? Začnite sa na ňu tešiť

Sebadôvera a optimizmus zlepšujú prosperitu ľudí, ale aj celej spoločnosti.

Potvrdzujú to nielen dáta a prieskumy, ale tiež poznatky behaviorálnej ekonómie. Dobrou správou je, že aj napriek náročnému pandemickému obdobiu sú Slováci stále opatrní optimisti a viac ako polovica sa teší na budúcnosť. Hlavným dôvodom je rodina (62 % opýtaných), nasleduje bývanie (42 %) a prekvapivo digitalizácia (39 %). Na budúcnosť sa najviac tešia mladí, vzdelaní, slobodní ľudia, muži sú optimistickejší ako ženy. Vyplýva to z exkluzívneho prieskumu* Slovenskej sporiteľne.

Pandémia a očkovanie ovplyvňujú pohľad na budúcnosť
vplyv pandémie je cítiť a viac ako tretina opýtaných sa budúcnosti obáva viac ako predtým. O niečo horší vplyv mala pritom na ženy a starších ľudí. Dobrou správou je, že očkovanie je pre väčšinu opýtaných (55 %) dôvodom, prečo sa tešiť na budúcnosť. Pozitívny vplyv očkovania očakávajú skôr ľudia z Bratislavy, bonitnejší, vzdelanejší a starší ľudia.

Digitalizácia zlepšuje život
Pre 39 % ľudí je digitalizácia dôvodom tešenia sa na budúcnosť. Za hlavné benefity považujú zrýchlenie a zefektívnenie komunikácie a prístup k informáciám, menej byrokracie na úradoch či úspora času a energie.

K pozitívnej vízii do budúcnosti inšpiruje aj banka
Okrem prieskumov či ekonómov vyzýva k pozitivizmu a radosti zo života aj Slovenská sporiteľňa. Najväčšia banka spúšťa po troch rokoch nový komunikačný koncept, pričom prvú kampaň odštartovala inšpiratívnym príbehom hrdinky s nečakane optimistickým pohľadom do budúcnosti. Nové smerovanie značky potvrdzuje aj konkrétnymi verejnými záväzkami z oblasti finančného vzdelávania, sociálneho bývania a užitočného outdooru, ktorými chce prispieť k lepšej budúcnosti Slovenska

„Ako bankový líder s takmer 200-ročnou históriou sme úzko spätí s prosperitou našej krajiny a jej obyvateľov. Slovensko budúcnosti vidíme ako moderné, úspešné a zelené. S rastúcou ekonomikou aj zamestnanosťou. So zlepšujúcim sa podnikateľským prostredím, školstvom a zdravotníctvom. S finančne vzdelanou mladou generáciou a udržateľným dôchodkovým systémom. Preto prinášame tri verejné záväzky, vďaka ktorým pomáhame našej krajine tvoriť budúcnosť, na ktorú sa budeme všetci tešiť,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Nový kreatívny koncept má ambíciu kultivovať mediálny priestor a vyvolávať autentické pozitívne emócie.

Načítavam video...

Poznámka: *Prieskum realizovala Slovenská sporiteľňa v období od 16.7. do 10.8. na vzorke 1 727 dospelých respondentov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vedeli ste, že vypínače a zásuvky môžu aktívne prispievať k väčšej domácej hygiene?


23 h

Vyžaduje vaša prevádzka zvýšenie produktivity a efektívnosti práce?


24 h

Najväčšia sieť hobbymarketov OBI otvorila v Michalovciach celkom novú predajňu.


24. sep
Skryť Zatvoriť reklamu