SME

Kraj sveta získal štyri klince

Destinačná kampaň Košického kraja na najprestížnejšej súťaži reklám na Slovensku Zlatý klinec získala až päť shortlistov.

Uplynulý piatok (24.9.) v bratislavskej Starej tržnici udelili ocenenia za najkreatívnejšiu reklamu v rámci súťaže Zlatý klinec. Medzi nominovanými kampaňami okrem najsilnejších komerčných značiek zažiarila aj destinačná kampaň Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš. V lete vyvolala kampaň aj negatívne reakcie a v auguste dokonca etickosť reklamy na základe podnetov posudzovala aj Rada pre reklamu. Tá následne rozhodla, že nie je v rozpore s etickými zásadami.

„Sme nadšení, že naša destinačná kampaň zanechala v odborných kruhoch dojem a ako jediní zástupcovia východného Slovenska z odvetvia cestovného ruchu sme získali hneď niekoľko ocenení v tejto prestížnej súťaži. Ukazuje sa, že hoci kampaň mohla spôsobiť isté kontroverzie, po kreatívnej stránke bola zvládnutá perfektne a skutočne zaujala. Navyše, len výnimočne sa stáva, že zadávateľom takejto kampane je verejný subjekt. Znamená to, že sa dokážeme vyrovnať komerčným subjektom, čo ma veľmi teší,“ uviedol predseda Košického samosprávneho kraja Rastislav Trnka.

Porota Zlatého klinca, zložená zo skúsených špecialistov v reklamnej branži, zaradila Kraj sveta na shortlisty hneď v piatich súťažných kategóriách. V štyroch to napokon vyšlo až na ocenenia – dva strieborné klince v kategóriách Craft a Kreativita v PR kampani a dva bronzové klince v kategórii Digital a v kráľovskej kategórii Kampaň.

Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Región Turizmus (KRT) sa z hľadiska počtu udelených klincov zaradila medzi najúspešnejšiu päticu zadávateľov, ktorú ďalej tvorili silné komerčné značky. O to hodnotnejšie sú všetky štyri ocenenia aj pre výkonnú riaditeľku KRT Lenku Vargovú Jurkovú: „Byť v spoločnosti najlepších je pre nás veľkou poctou. Nielen tieto ocenenia, ale aj všetky reakcie na našu kampaň sú pre nás odrazovým mostíkom pre podobné propagačné aktivity do budúcnosti. Dnes sme ešte viac presvedčení, že destináciu sa oplatí promovať kreatívne a zábavne, možno s istou mierou kontroverzie, ale v každom prípade nekonvenčne.“

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 27 907
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 474
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 543
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 919
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 297
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 159
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 866
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 719
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 6 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 6 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 17 h
SkryťZatvoriť reklamu