SME

Marián Hossa: odteraz sme Hossa family

Hokejista ide naplno do podnikania.

(Zdroj: Hossa family)

Trenčín/ Poprad, 5. októbra 2021 –výrobca mrazených polotovarov a významný distribútor horeca segmentu - doteraz známy ako HO&PE family, sa premenováva a rebranduje na Hossa family. Ide o rodinný podnik, ktorého jediným majiteľom je Marián Hossa. Ten, okrem zmeny obchodného mena a loga*, posilňuje hodnoty v prospech zákazníkov, rozširuje portfólio svojich produktov a plánuje vybudovať novú prevádzku na západnom Slovensku.

Plánované investície sa vyšplhajú v priebehu nasledujúcich rokov do výšky 22 miliónov eur. Smerovať budú do kvality a rýchlosti služieb zákazníkom a rozšírenia portfólia žiadaných výrobkov. Modernizovať sa tak bude nielen výroba v Poprade, ale posilní sa aj celá logistika od flotily áut až po výstavbu nových skladov. Spustený bude aj vynovený e-shop a mobilná aplikácia pre rýchlejšie a jednoduchšie objednávanie. Firma sa doteraz zameriavala najmä na vzdelávanie zamestnancov v oblasti odbornosti a komunikácie so zákazníkom.

Hossa family momentálne vyrába 300 druhov výrobkov, v objeme 10 miliónov kusov ročne. Ide o prípravu 5 241 ton múčnych výrobkov (najmä pirohy, šúľance, knedličky, halušky) a spracovanie 613 ton mäsa (ale i syrov a zeleniny). Hlavnú činnosť firmy však predstavuje logistika a distribúcia. Tá zahŕňa spomenuté výrobky, ale aj ďalšie tovary pre gastro zariadenia, veľkoobchody a maloobchody potravín.

„Naším cieľom je v priebehu nasledujúcich rokov vybudovať modernú, na zákazníka silno orientovanú firmu, ktorá má širokú ponuku kvalitných slovenských jedál. Ide o tradičné pokrmy, ktoré si zákazník ľahko sám pripraví. Druhou významnou časťou biznisu je zásobovanie gastro prevádzok. Tu sa chceme sústrediť na rýchlosť a spoľahlivosť dodávok, ale aj predprípravu jedál pre kuchárov. Pracujeme pritom s dôrazom na disciplínu, ktorú som si priniesol z hokeja. Zhodli sme na tom, že do všetkého chceme ísť naplno.“

Marián Hossa

Hossa family disponuje v treťom kvartáli 2021 celkovo 250 zamestnancami. K dispozícii má 3 sklady a 7 logistických dep. V nich sa nachádza približne 3 500 skladových položiek, ktoré k odberateľom distribuuje 61 áut. Tovar sa tak vie dostať do 11 tisíc prevádzok na Slovensku v rozmedzí od 12 až 24 hodín od objednávky. Ročný obrat firmy v roku 2020 dosiahol 35,5 miliónov eur, vrátane značkovej zmrzliny Algida.

*Nové logo Hossa family má upozorňovať na 3 úsmevy. Usmiate ústa sú totiž odrazom spokojnosti po dobrom jedle, ale aj po akejkoľvek interakcii s obchodnými partnermi, či zamestnancami.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 29 696
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 415
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 543
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 910
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 258
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 092
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 841
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 771
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 2 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 2 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu