INZERCIA

Ďalšia úspešná konferencia TURF EDUCATION je za nami

Už šiesty ročník konferencie TUR EDUCATION, zameranej na starostlivosť o profesionálne športové trávniky privítal viac ako 80 návštevníkov nielen zo SR, ČR ale aj z Ruska, Ukrajiny a Slovinska.

Akciu TURF EDUCATION podporili vedúce značky v oblasti turf priemyslu na čele s brandom Baroness ako Generálnym partnerom a Club Car, TORO, ENGO, Indigrow, Everris, Maredo, 3G Machinery, Engelmann Golfplatzpflege, Turf Lighting Solutions ako Business Partnermi.

Návštevníci konferencie, medzi ktorými boli nechýbali greenkeperi zo všetkých veľkých slovenských golfových rezortov, majiteľ najväčšieho slovenského golfového rezortu, z českých účastníkov možno spomenúť head greenkeepera  Golf Dyšina, hostiteľa tohtoročnej LET, GK Austerlitz, GK Nová Amerika a ďalších.

Ako čestných hostí sme mohli privítať  Deana Cleavera – Executive officera organizície F.E.G.G.A a niekoľko slovinských greeeenkeeprov v čele s predsedom Asociácie greenkeeperov Slovinska, Darkom Ceceljom. Konferenciu navštívili aj hostia z FC Zenit St. Petersburg.


Ako prvý speaker vystúpil Jonathan Pendry (International Turf Company) ktorý sa venoval problematike pôdnych a vodných analýz. Andy Cole (STRI)  sa zameral na hodnotenie kvality greenov a odprezentoval prístroj vyvinutý STRI Trueness Meter TM.

Prezentácia Kena Siemsa (Pestovo Golf & Yacht Club) bola venovaná príprave golfového ihriska na turnaj svetovej úrovne. Hoci sa ich na Slovensku neorganizuje veľa, kľúčové aspekty ako plánovanie a príprava, rozpočtovanie, výber vhodných partnerov, stanovenie harmonogramu, alternatívnych plánov pre krízové situácie a pod… možno aplikovať pri príprave na akýkoľvek turnaj, alebo iný významnejší projekt.

Miroslav Šigut z firmy ENGO sa zameral na závlahy a na hospodárenie s vodou. V časoch, kedy sme všetci limitovaní rozpočtami je efektívny manažment závlahy nevyhnutný. Program zakončila Ruth Mann (STRI) . Odprezentovala výsledky porovnania psinčekových a kostravových greenov vo vzťahu k výskytu chorôb a spôsobom na ich potlačenie.

 

Tohtoročná akcia, ktorá bola po prvýkrát tlmočená do dvoch jazykov, mala aj jednu technickú novinku. Všetci účastníci mali k dispozícii hlasovacie zariadenia, pomocou ktorých odpovedali na otázky, pripravené ku každej prezentácii.  Vyhodnotenie týchto odpovedí bolo okamžite zobrazené na obrazovke a táto interakcia priniesla zaujímavé poznatky o tom,  ktorá problematika je účastníkom blízka a v ktorej naopak majú ešte medzery.

Spoločnosť ENGO ako organizátor týchto vzdelávacích eventov má za sebou ďalšiu úspešnú akciu. Po dvoch konferenciách organizovaných minulú jeseň v Moskve (TURF EDUCATION MOSCOW a LEADERSHIP GOLF CONFERENCE MOSCOW)  to bol príjemný návrat na domácu pôdu a možnosť k zaujímavým stretnutiam s kolegami, partnermi a zákazníkmi. 

Všetky ďalšie informácie nájdete na  www.turfeducation.eu
FOTOGALÉRIU z akcie si môžete pozrieť TU:

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia

Z autocentier AAA AUTO si zákazníci za prvých šesť mesiacov odviezli 41 000 vozidiel.

Tlačové správy

GoPass-dovolenka, ktorá sa oplatí

Dovolenka vo Vysokých Tatrách a v Liptove bude toto leto opäť výhodnejšia.

Tlačové správy

OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom

Slnko, pláž, oddych. Problémy s autom však veľmi rýchlo môžu zmeniť letnú dovolenku na nepríjemný zážitok.

Tlačové správy

OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom

OMV ponúka vodičom tipy, ako si pripraviť auto na dovolenku bez stresu.