SME
Piatok, 2. jún, 2023 | Meniny má Xénia, Oxana

Už tretí rok mení dm "Black Friday" na "Giving Friday"

Podporte svojím nákupom v dm počas piatkového „Black Friday“ prípravu slávnostného jedla pre ľudí v zlej životnej situácii.

(Zdroj: dm)

Už tretí rok mení dm "Black Friday" na "Giving Friday", keď sa nákupom počas piatka, ktorý tento rok padol na 27. novembra, opäť spája s podporou zmysluplného projektu. Vďaka iniciatíve dm {spoločne} tak venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na prípravu slávnostného jedla počas adventného obdobia pre viac ako 2000 ľudí po celom Slovensku, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tento projekt pripravuje dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 30. novembra na sociálnych sieťach dm.

"Keďže v dm neposkytujeme zákazníkom zľavy, ale máme dlhodobú stratégiu vždy výhodných cien, v dm klasické zľavy nenájdete ani počas Black Friday. A keďže dlhodobo podporujeme zmysluplné projekty nielen na báze dobrovoľníckej práce, ale aj finančne, inak to nebude ani počas tohto dňa. Naši zákazníci tak zas budú môcť svojím bežným nákupom v dm prispieť na niečo výnimočné. Teší nás, že tohtoročných 5 percent z nášho celkového obratu počas Giving Friday opäť pomôže na dobrú vec, obzvlášť v týchto nie ľahkých časoch," povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.

"Sme vďační, že projektom Giving Friday dokážeme spríjemniť viac ako 2000 ľuďom v núdzi ich neľahkú životnú situáciu najmä teraz, v predvianočnom období. Tento projekt nadväzuje na našu dlhodobú a úspešnú spoluprácu s dm drogerie markt, ktorá každoročne pomáha desiatkam mamičiek s deťmi zabezpečiť plienkovú pomoc," povedal Erich Hulman, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.

dm {SPOLOČNE}

Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.

www.dm-spolocne.sk

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  2. Tesco v Levoči otvára jedinečnú predajňu
  3. Cítite sa unavení, bez nálady a vaše problémy sa nezlepšujú?
  4. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  5. Palubná jednotka Shell EETS otvára európske hranice
  6. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  7. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom
  8. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem
  1. Slováci milujú grilovanie s rodinou a priateľmi, ukázal prieskum
  2. Z vernostných kariet Terno a Kraj sa stávajú už aj platobné
  3. Čítanie vytvára pre vaše deti bezpečný prístav!
  4. dm sa zameriava na ženské zdravie
  5. Generácie Y a Z budú musieť dlhšie pracovať a viac sporiť
  6. Ako si správne vybrať sporiaci účet?
  7. HYPONÁJOM, odložte hypotéku a svoj nový byt splácajte už teraz
  8. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku
  1. Staršie domy zatepľujú druhýkrát. Majitelia urobili chybu 14 532
  2. Kúpa investičného bytu je aktuálne výhodnejšia aj vďaka bonusom 7 977
  3. Aká má byť hrúbka izolácie pri rekonštrukcii domu? 6 614
  4. Plánujete toto leto dovolenku v Chorvátsku? 5 418
  5. Nevídaný záujem o grécke ostrovy. Mnohé hotely sú už nedostupné 5 051
  6. Hodnotenie profesionála: testovali sme hotely v Side a Beleku 4 718
  7. Zuzana Vačková: Verím, že lásku ešte stretnem 3 690
  8. O koľko drahšia bude tento rok dovolenka pri mori? 2 833
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Pochutnávajú si na kuracom a bravčovom mäse, ale aj klobásach či slanine.


5 h

Spoločnosť TERNO real estate, ktorá prevádzkuje sieť potravín Terno a KRAJ, spúšťa nový projekt pre svojich zákazníkov.


6 h

UNICEF stojí pri všetkých láskavých rodičoch. V júni, ktorý je mesiacom rodičovstva, ponúka niekoľko inšpiratívnych tipov.


8 h
SkryťZatvoriť reklamu