Zľavy a výpredaje sú v obchodoch niekoľkokrát do roka, je teda čoraz náročnejšie zaujať zákazníka. Aj preto zvolil úspešný slovenský e-shop Muziker presne opačný prístup. Ten už roky pôsobí na trhu v celej EÚ so sortimentom zameraným na voľnočasové aktivity, ako napr. hudobné nástroje, športové potreby, výbava na turistiku a veľa ďalších produktov, vďaka ktorým si každý môže dopriať aktívny relax.
Výnimočná ponuka pre lojálnych zákazníkov
Vždy prvý deň v mesiaci Muziker zverejňuje na svojom webe okolo 300 nových produktov v rámci Ponuky mesiaca. Týmto spôsobom dáva svojim zákazníkom čas na to, aby si dobre prezreli všetko, čo sa v daný mesiac do ponuky dostalo. Pravidelne, vždy v 20. deň v mesiaci, dostane každý zákazník prihlásený na odber newslettrov e-mail, v ktorom nájde zľavový kód, unikátny pre daný mesiac. Ten zníži cenu na všetky produkty v Ponuke mesiaca. Lojálny zákazník vďaka nemu nakúpi voľnočasový sortiment omnoho výhodnejšie než náhodný návštevník e-shopu Muziker.
Na odber newsletterov Muziker sa môže prihlásiť každý, kto má záujem o exkluzívne zľavy. Zasielanie týchto newsletterov nie je podmienené prvým nákupom. Stačí, ak sa zákazník len zaregistruje svojou e-mailovou adresou.
Akcia trvá vždy od 20-teho, kedy zákazníci dostanú e-mail s jedinečným kódom, až do konca mesiaca. Následne sa prvý kalendárny deň nasledujúceho mesiaca zverejnia nové produkty, ktoré bude možné získať s vernostnou zľavou opäť až od 20-teho.
Bude to fungovať??
„ Koncept zvýhodňovania verných zákazníkov je úplnou novinkou, no je dokázané, že zľavu, ktorú nemôže získať každý, si klienti vážia viac. Stačí sa prihlásiť k odberu newslettra. Aktuálne odoberá naše novinky už 550 000 klientov z celej Európy a ich počet rýchlo rastie. Týmto zákazníkom dáme výnimočné zľavy, ktoré nie sú dostupné len počas Cyber Monday či Black Friday,“ hovorí manažérka marketingovej komunikácie Muzikeru Nina Ilčíková.