SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Nový spôsob, ako nakupovať lacnejšie

Nakupovať produkty na voľný čas v Muzikeri sa verným zákazníkom oplatí.

(Zdroj: Muziker)

Zľavy a výpredaje sú v obchodoch niekoľkokrát do roka, je teda čoraz náročnejšie zaujať zákazníka. Aj preto zvolil úspešný slovenský e-shop Muziker presne opačný prístup. Ten už roky pôsobí na trhu v celej EÚ so sortimentom zameraným na voľnočasové aktivity, ako napr. hudobné nástroje, športové potreby, výbava na turistiku a veľa ďalších produktov, vďaka ktorým si každý môže dopriať aktívny relax.

Výnimočná ponuka pre lojálnych zákazníkov

Vždy prvý deň v mesiaci Muziker zverejňuje na svojom webe okolo 300 nových produktov v rámci Ponuky mesiaca. Týmto spôsobom dáva svojim zákazníkom čas na to, aby si dobre prezreli všetko, čo sa v daný mesiac do ponuky dostalo. Pravidelne, vždy v 20. deň v mesiaci, dostane každý zákazník prihlásený na odber newslettrov e-mail, v ktorom nájde zľavový kód, unikátny pre daný mesiac. Ten zníži cenu na všetky produkty v Ponuke mesiaca. Lojálny zákazník vďaka nemu nakúpi voľnočasový sortiment omnoho výhodnejšie než náhodný návštevník e-shopu Muziker.

Na odber newsletterov Muziker sa môže prihlásiť každý, kto má záujem o exkluzívne zľavy. Zasielanie týchto newsletterov nie je podmienené prvým nákupom. Stačí, ak sa zákazník len zaregistruje svojou e-mailovou adresou.

Akcia trvá vždy od 20-teho, kedy zákazníci dostanú e-mail s jedinečným kódom, až do konca mesiaca. Následne sa prvý kalendárny deň nasledujúceho mesiaca zverejnia nové produkty, ktoré bude možné získať s vernostnou zľavou opäť až od 20-teho.

Bude to fungovať??

„ Koncept zvýhodňovania verných zákazníkov je úplnou novinkou, no je dokázané, že zľavu, ktorú nemôže získať každý, si klienti vážia viac. Stačí sa prihlásiť k odberu newslettra. Aktuálne odoberá naše novinky už 550 000 klientov z celej Európy a ich počet rýchlo rastie. Týmto zákazníkom dáme výnimočné zľavy, ktoré nie sú dostupné len počas Cyber Monday či Black Friday,“ hovorí manažérka marketingovej komunikácie Muzikeru Nina Ilčíková.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  2. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  3. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  4. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  5. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  6. Taxík lacnejší ako MHD? Podľa šéfa HOPINu to nedáva zmysel
  7. Odborník na reštaurovanie: Lacné úpravy ničia kamenné pamiatky
  8. EURO U21 2025: S kým, kde a kedy hráme zápasy?
  1. TIPOS spustil novú kampaň
  2. Nenápadná, ale výnimočná: Slovenská tyčinka s rodinným príbehom
  3. S týmto smartfónom ti frajer na dovolenke urobí dokonalé fotky
  4. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live
  5. Až 37 % vodičov škodí motoru. Riešenie je prekvapivo ľahké
  6. Motorkári: Prečo si uzatvoriť havarijné poistenie motocykla?
  7. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave
  8. Ku kybernetickej bezpečnosti prispejú aj dobrovoľné hlásenia
  1. S. Moravčík: 30-dňová záruka vianočky? Ja by som ju nejedol 11 262
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 8 942
  3. Prvý vajcomat na Slovensku má najlacnejšie vajcia v Bratislave 6 731
  4. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 6 416
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 4 865
  6. Z ruky do úst: Viete, koľko rodín nemá žiadnu finančnú rezervu? 3 245
  7. TV Markíza spustila prelomový digitálny projekt TN live 3 207
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone 3 137
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

TIPOS spustil v čase futbalových Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov novú kampaň.


3 h

Prichádza nová séria HONOR 400.


INZERCIA 13 h

TN live prináša aktuálne správy, aj úplne nové publicistické relácie.


INZERCIA 13 h

Jej ovocnú chuť poznáš, no vieš, že skrýva aj zaujímavé tajomstvo?


INZERCIA 13 h
SkryťZatvoriť reklamu