INZERCIA

Telekom hľadá dvojice do reklamy k paušálom Happy

Telekom pripravuje pokračovanie aktuálnej kampane k paušálom Happy a chce do nej zapojiť aj verejnosť. Kastingy sa uskutočnia začiatkom marca v troch slovenských mestách.

Telekom pripravuje pokračovanie aktuálnej kampane k paušálom Happy a chce do nej zapojiť aj verejnosť. Kastingy sa uskutočnia začiatkom marca v troch slovenských mestách:

 

Bratislava – 1.3.2013, od 7.30 h (City Hotel, Seberíniho 9)

Banská Bystrica – 2.3.2013, od 7.30 h (Hotel Dixon, Švermova 4493/32)

Košice – 3.3.2013, od 7.30 h (Teledom, Timonova 755/27)

 

Záujemcovia o účinkovanie v novej kampani by na kasting mali prísť vo dvojici so svojím blízkym a spolu odspievať duet, pieseň Dvaja z muzikálu Neberte nám princeznú. Šancu však majú aj tí, ktorí spievať nevedia – objaviť sa budú môcť v tlači alebo na bilbordoch. Tí najlepší sa stanú hviezdami televíznych spotov.

 

„Aj touto kampaňou chceme dokázať, že s prísľubom našej značky „Zažime to spolu“ to myslíme naozaj vážne. Už po niekoľkýkrát ľuďom umožníme stať sa priamou súčasťou našej reklamy, podobne, ako tomu bolo napríklad v úspešnej kampani Odkazy alebo naposledy v spotoch s Evou Mázikovou,“ povedala Drahomíra Juríková, head of marketing communications Slovak Telekomu.

 

Súčasťou propagácie kastingov je aj FB aplikácia “Happy Duety” (www.happyduety.sk) spojená so súťažou o mimoriadne atraktívne ceny.

 

Kampaň Duety, ktorá komunikuje paušály Happy a nové bonusy za prenos čísla až 150 eur, pripravili pre Telekom reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi a mediálna agentúra MEC.

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2 milióny čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME


Najčítanejšie správy na SME


Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Najvýhodnejšie ročné online predplatné SME.sk len za 29€

Kúpou ročného predplatného ušetríte až 44% oproti týždennému za 1€.

Tlačové správy

Nový supermarket Fresh otvorili na Aničke

Má vlastnú pekáreň a rozšírený sortiment farmárskych a bio výrobkov.

Tlačové správy

Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson

Millennials are the largest pool of potential employees, and the most attractive because of their high education level.

Tlačové správy

Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?

Známy šéfkuchár Vojto Artz prezradil, čo bude hýbať svetom gastronómie v roku 2018.