SME
Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Telekom hľadá dvojice do reklamy k paušálom Happy

Telekom pripravuje pokračovanie aktuálnej kampane k paušálom Happy a chce do nej zapojiť aj verejnosť. Kastingy sa uskutočnia začiatkom marca v troch slovenských mestách.

Telekom pripravuje pokračovanie aktuálnej kampane k paušálom Happy a chce do nej zapojiť aj verejnosť. Kastingy sa uskutočnia začiatkom marca v troch slovenských mestách:

 

Bratislava – 1.3.2013, od 7.30 h (City Hotel, Seberíniho 9)

Banská Bystrica – 2.3.2013, od 7.30 h (Hotel Dixon, Švermova 4493/32)

Košice – 3.3.2013, od 7.30 h (Teledom, Timonova 755/27)

 

Záujemcovia o účinkovanie v novej kampani by na kasting mali prísť vo dvojici so svojím blízkym a spolu odspievať duet, pieseň Dvaja z muzikálu Neberte nám princeznú. Šancu však majú aj tí, ktorí spievať nevedia – objaviť sa budú môcť v tlači alebo na bilbordoch. Tí najlepší sa stanú hviezdami televíznych spotov.

 

„Aj touto kampaňou chceme dokázať, že s prísľubom našej značky „Zažime to spolu“ to myslíme naozaj vážne. Už po niekoľkýkrát ľuďom umožníme stať sa priamou súčasťou našej reklamy, podobne, ako tomu bolo napríklad v úspešnej kampani Odkazy alebo naposledy v spotoch s Evou Mázikovou,“ povedala Drahomíra Juríková, head of marketing communications Slovak Telekomu.

 

Súčasťou propagácie kastingov je aj FB aplikácia “Happy Duety” (www.happyduety.sk) spojená so súťažou o mimoriadne atraktívne ceny.

 

Kampaň Duety, ktorá komunikuje paušály Happy a nové bonusy za prenos čísla až 150 eur, pripravili pre Telekom reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi a mediálna agentúra MEC.

 

 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností

Tesco si plne uvedomuje svoju zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľov Slovenska potravinami.

Tlačové správy

Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?

Netradične ho oslávili v BILLA.

Tlačové správy

Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant

Grant vo výške 30 000 eur môžu vybrané subjekty získať vďaka charitatívnemu behu No Finish Line