Dokonalé spojenie korenia a bylín, spoločná pohoda a dvestoročná tradícia, to sú odkazy, ktoré bude najobľúbenejší bylinný likér Čechov a Slovákov spotrebiteľom až do konca roka prinášať v novej televíznej kampani. Zaujme rukopisom Kamila Peteraja, Kamily Magálovej i motívom z piesne Horehronie.
V duchu emócií, tradície a známej melódie sa nesie nová produktová kampaň Becherovky Original, ktorá do éteru slovenských televíznych staníc vyšla tento týždeň. Vizuálne výrazný spot je podčiarknutý majstrovským textom z pera Kamila Peteraja, ktorým sa milovníkom Becherovky v emotívnom voice-overi prihovára herečka Kamila Magálová.
„Cieľom kampane, ktorá na staniciach TV Markíza a JOJ Group pobeží do 31. decembra 2013, je najmä zdôrazniť produktové benefity značky, pripomenúť jej emocionálne dedičstvo a budovať call to action,“ hovorí Veronika Wimmerová, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko.
Zaujímavá je aj voľba hudobného podkladu, ktorým sa stala inštumentálna verzia známej piesne Horehronie slovenskej speváčky Kristíny. Pre samotný spot motív upravil autor hudby Martin Kavulič.
„Becherovka bola vždy česká aj slovenská. Je skrátka naša – a je tu, aby nás spájala. Tento fakt sme sa v novom spote rozhodli podčiarknuť symbolickým spojením karlovarskej Becherovky s magickým hudobným podkladom Horehronia,“ hovorí Veronika Wimmerová.
Okrem televíznej kampane sa Becherovka až do Vianoc zameria najmä na komunikáciu v printoch prostredníctvom advertoriálov a PR, ktoré značke zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou ostáva aj komunikácia s fanúšikmi Becherovky na sociálnej sieti na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.
Nový spot si môžete pozrieť aj tu: http://www.youtube.com/watch?v=qM0h2DF4qP0