INZERCIA

Becherovke v novom TV spote hrá Horehronie

Spojenie korenia a bylín, spoločná pohoda a dvestoročná tradícia, to sú odkazy, ktoré bude obľúbený bylinný likér Čechov a Slovákov spotrebiteľom až do konca roka prinášať v novej televíznej kampani.

Dokonalé spojenie korenia a bylín, spoločná pohoda a dvestoročná tradícia, to sú odkazy, ktoré bude najobľúbenejší bylinný likér Čechov a Slovákov spotrebiteľom až do konca roka prinášať v novej televíznej kampani. Zaujme rukopisom Kamila Peteraja, Kamily Magálovej i motívom z piesne Horehronie.

V duchu emócií, tradície a známej melódie sa nesie nová produktová kampaň Becherovky Original, ktorá do éteru slovenských televíznych staníc vyšla tento týždeň. Vizuálne výrazný spot je podčiarknutý majstrovským textom z pera Kamila Peteraja, ktorým sa milovníkom Becherovky v emotívnom voice-overi prihovára herečka Kamila Magálová.

„Cieľom kampane, ktorá na staniciach TV Markíza a JOJ Group pobeží do 31. decembra 2013, je najmä zdôrazniť produktové benefity značky, pripomenúť jej emocionálne dedičstvo a budovať call to action,“ hovorí Veronika Wimmerová, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko.

Zaujímavá je aj voľba hudobného podkladu, ktorým sa stala inštumentálna verzia známej piesne Horehronie slovenskej speváčky Kristíny. Pre samotný spot motív upravil autor hudby Martin Kavulič.

„Becherovka bola vždy česká aj slovenská. Je skrátka naša – a je tu, aby nás spájala. Tento fakt sme sa v novom spote rozhodli podčiarknuť symbolickým spojením karlovarskej Becherovky s magickým hudobným podkladom Horehronia,“ hovorí Veronika Wimmerová.

Okrem televíznej kampane sa Becherovka až do Vianoc zameria najmä na komunikáciu v printoch prostredníctvom advertoriálov a PR, ktoré značke zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou ostáva aj komunikácia s fanúšikmi Becherovky na sociálnej sieti na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.

Nový spot si môžete pozrieť aj tu: http://www.youtube.com/watch?v=qM0h2DF4qP0 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,2 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy

Obľúbená služba z mobilnej aplikácie je odteraz dostupná už od 1€.

Tlačové správy

Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo

V Jarabinkách je už 80 % bytov je predaných! Popularitu projektu najlepšie vystihujú tri slová: výnimočne dobré susedstvo.

Tlačové správy

Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť

Jeden z importovaných sviatkov som si s vnúčatami natoľko obľúbil, že za ním už po tretí raz vycestujeme. Opät do Tatralandie.

Tlačové správy

Brieždenie pod lomenicou

Úspešný workshop ARCHTVOR má už druhý ročník za sebou.