SME

Becherovke v novom TV spote hrá Horehronie

Spojenie korenia a bylín, spoločná pohoda a dvestoročná tradícia, to sú odkazy, ktoré bude obľúbený bylinný likér Čechov a Slovákov spotrebiteľom až do konca roka prinášať v novej televíznej kampani.

Dokonalé spojenie korenia a bylín, spoločná pohoda a dvestoročná tradícia, to sú odkazy, ktoré bude najobľúbenejší bylinný likér Čechov a Slovákov spotrebiteľom až do konca roka prinášať v novej televíznej kampani. Zaujme rukopisom Kamila Peteraja, Kamily Magálovej i motívom z piesne Horehronie.

V duchu emócií, tradície a známej melódie sa nesie nová produktová kampaň Becherovky Original, ktorá do éteru slovenských televíznych staníc vyšla tento týždeň. Vizuálne výrazný spot je podčiarknutý majstrovským textom z pera Kamila Peteraja, ktorým sa milovníkom Becherovky v emotívnom voice-overi prihovára herečka Kamila Magálová.

„Cieľom kampane, ktorá na staniciach TV Markíza a JOJ Group pobeží do 31. decembra 2013, je najmä zdôrazniť produktové benefity značky, pripomenúť jej emocionálne dedičstvo a budovať call to action,“ hovorí Veronika Wimmerová, marketingový manažér spoločnosti Jan Becher - Slovensko.

Zaujímavá je aj voľba hudobného podkladu, ktorým sa stala inštumentálna verzia známej piesne Horehronie slovenskej speváčky Kristíny. Pre samotný spot motív upravil autor hudby Martin Kavulič.

„Becherovka bola vždy česká aj slovenská. Je skrátka naša – a je tu, aby nás spájala. Tento fakt sme sa v novom spote rozhodli podčiarknuť symbolickým spojením karlovarskej Becherovky s magickým hudobným podkladom Horehronia,“ hovorí Veronika Wimmerová.

Okrem televíznej kampane sa Becherovka až do Vianoc zameria najmä na komunikáciu v printoch prostredníctvom advertoriálov a PR, ktoré značke zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting. Samozrejmosťou ostáva aj komunikácia s fanúšikmi Becherovky na sociálnej sieti na stránke https://www.facebook.com/BecherovkaSlovakia.

Nový spot si môžete pozrieť aj tu: http://www.youtube.com/watch?v=qM0h2DF4qP0 

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 143
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 548
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 14 490
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 998
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 611
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 494
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 006
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 366
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 12 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 12 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 22 h
SkryťZatvoriť reklamu