SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Reklamácie riešia v Nay bez čakania

Častokrát nad pokazeným malým spotrebičom v záruke mávneme rukou. Veď kto by čakal na reklamáciu 30 dní a kúpime si radšej nový.

Častokrát nad pokazeným malým spotrebičom v záruke mávneme rukou. Veď kto by čakal na reklamáciu 30 dní a kúpime si radšej nový.

Fén na vlasy, naparovacia žehlička či rýchlovarná kanvica, malé spotrebiče, ktoré používame denne, sa väčšinou pokazia v nečakanej chvíli, keď to najmenej potrebujeme. Reklamácie nie sú pre nikoho príjemné, vyžadujú si najmä čas, ktorý strávime pri ich vybavovaní ale i ten, keď čakáme na opravený produkt. Spravidla to býva 30 dní. Toľko času má zo zákona servis na to, aby reklamáciu vyriešil. Preto častokrát nevydržíme a kúpime si nový produkt. Spoločnosť NAY má však lepšie riešenie, ktoré šetrí čas i peniaze. Pre všetkých zákazníkov, ktorí sú členmi NAY Extra klubu prináša novú službu. Zrýchlenú reklamáciu si môžu uplatniť na všetky druhy tovarov v hodnote do 30 €, zakúpené v predajniach NAY alebo v e-shope. Pokazený tovar vymenia v ktorejkoľvek predajni, ihneď a zadarmo za nový. Takýto inovatívny druh reklamácie odbremení od zbytočného čakania a môžu si tak užiť komfort okamžitej výmeny a produkt používať čo najskôr.

Tak ako pri každej reklamácii, aj v tomto prípade platí, že tovar bude vymenený v priebehu záručnej doby 24 mesiacov. Stačí, aby ste nefunkčný tovar priniesli do ktorejkoľvek predajne spolu s klubovou kartou NAY Extra alebo dokladom o zaplatení, pri ktorom bola táto karta použitá. Ak konkrétna vada produktu spĺňa záručné podmienky, tovar vám bude okamžite vymenený za rovnaký bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, v NAY s vami vyberú iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku.

Viac informácií nájdete na www.nay.sk

nayokamzitavymenabannerhomepage440x440v0-r176_res.jpg

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností

Tesco si plne uvedomuje svoju zodpovednosť pri zásobovaní obyvateľov Slovenska potravinami.

Tlačové správy

Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?

Netradične ho oslávili v BILLA.

Tlačové správy

Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant

Grant vo výške 30 000 eur môžu vybrané subjekty získať vďaka charitatívnemu behu No Finish Line