SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom

TAMI sa na mliečnej dráhe s Tescom darí.

(Zdroj: Tesco)

Mliečne pochúťky by nemali chýbať v žiadnom nákupnom košíku, keďže patria k jedným z najvyhľadávanejších v sieti obchodov Tesco. Patria k nim aj mliečne výrobky pod značkou TAMI. Produkcia mliečneho sortimentu z Tatranskej mliekarne putuje do Tesca spod úpätia Vysokých Tatier, konkrétne z Kežmarku. S Tescom spoločnosť TAMI spolupracuje už viac ako 16 rokov. Za ten čas sa z mliekarne s neistou budúcnosťou stala veľká, prosperujúca Tatranská mliekareň s najmodernejšími zariadeniami schopnými produkovať množstvo výrobkov s vysokou kvalitou. O úspešnom pôsobení Tatranskej mliekarne na trhu svedčí aj to, že od začiatku spolupráce s reťazcom Tesco stúpol jej ročný obrat až 60-násobne.

Tatranská mliekareň začínala v roku 2002 s dodávaním potravín do siete Tesco základnou ponukou svojich mliečnych výrobkov s ročným obratom 130 000 eur ročne. V súčasnosti nájdu zákazníci v regáloch obchodov Tesco takmer 150 druhov rôznych mliečnych výrobkov od trvanlivého mlieka, jogurtov či bryndze vrátane produktov vlastnej značky. O kvalitné slovenské mliečne výrobky pod značkou TAMI je v Tescu každoročne narastajúci záujem zákazníkov. "V súčasnej dobe sledujeme aj pozitívne zmeny spotrebiteľského správania zákazníkov – okrem ceny začínajú vnímať aj kvalitu výrobkov a sú ochotní si za túto kvalitu aj priplatiť," hovorí Ľubomír Valčuha, generálny riaditeľ spoločnosti Tatranská mliekareň v Kežmarku.

Do reťazca dodáva v súčasnosti slovenský výrobca TAMI produkty ako napríklad syry s bielou plesňou na povrchu, čerstvé aj UHT mlieko, maslo a tiež výrobky pod vlastnou značkou Tesco. Mnohé mliečne pochúťky sú dostupné od roku 2016 aj v regáloch okolitých krajín – okrem Slovenska aj v Česku, Poľsku a Maďarsku. Vďaka tomu rastie spoločnosť TAMI s Tescom ešte viac ako predtým.

K najobľúbenejším TAMI výrobkom patria syry Encián, Niva, Rival, Tatranské maslo, čerstvé a trvanlivé mlieka. V poslednom období sa stala hitom novinka – syry na grilovanie aj vďaka ich jednoduchej príprave. "V Tescu je pre nás mimoriadne dôležité rozvíjanie dlhodobých a férových partnerstiev s lokálnymi dodávateľmi, vďaka čomu môžeme spoločne rásť a tiež prispievať k rastu miestnej ekonomiky. Oceňujeme spoľahlivosť a profesionalitu tohto dodávateľa a sme radi, že sa vďaka vzájomnej spolupráci stala Tatranská mliekareň prosperujúcim podnikom a naša ponuka mliečnych výrobkov sa v našich regáloch výrazne rozrástla," hovorí Lucia Poláčeková, PR manažérka Tesca na Slovensku.

Spoločnosť TAMI dosahuje so spoločnosťou TESCO tržby okolo 8 miliónov eur ročne. "Aj vďaka spolupráci s Tescom a záujmu zákazníkov o slovenské výrobky sme mohli postupne v rokoch 2001 – 2010 zvyšovať nákup surového kravského mlieka z približne 17 miliónov litrov na 90 miliónov litrov ročne mlieka," dodáva Ľubomír Valčuha.

Spoločnosť TAMI, aj vďaka dlhoročnej spolupráci s Tescom v rámci SR, ale aj ďalších stredoeurópskych krajín, mohla pristúpiť k strategických investíciám. V prevádzke od roku 2007 pribudla nová syráreň na výrobu syrov typu camembert, mliekareň spustila produkciu syrov s modrou plesňou, rozšírila výrobu UHT mlieka na nových linkách. "S rastom výroby súvisel aj rast zamestnanosti a v súčasnosti zamestnávame okolo 240 ľudí, pričom v rámci spolupracujúcich spoločností je zabezpečených ďalších 150 pracovných miest," dodal Ľubomír Valčuha.

https://tesco.sk/

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky

Stojí za ňou brandingová agentúra GALTON Brands

Tlačové správy

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon

Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon pre Slovensko a Českú republiku v segmente dioptrických skiel.

Tlačové správy

Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie

Nečakané rozšírenie koronavírusu postavilo populáciu a taktiež rôzne priemyselné odvetvia pred výzvy v mnohých oblastiach života.