SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?

Získať titul Car of the Year nie je vôbec jednoduché.

Získať titul Car of the Year nie je vôbec jednoduché. Konkurencia je obrovská a do hry vstupuje veľké množstvo faktorov. O najvyšší počet prestížnych európskych ocenení Auto roka sa delia iba traja automobiloví výrobcovia celkovo so šiestimi titulmi. Jedna z automobiliek sa na svojich konkurentov dotiahla len nedávno aktuálnym ziskom titulu za rok 2020. A málokoho to prekvapilo. Víťaz ankety si totiž okrem rešpektu odborníkov už dávnejšie získava aj sympatie verejnosti.

Áno, kompaktné a štýlové mestské autíčko Peugeot 208, vyrábané v trnavskej automobilke, získalo titul Európske auto roka práve tento rok. Zaujímavosťou pritom je, že k zisku polovice titulov prispeli predovšetkým modely z posledného obdobia existencie značky. Za posledných 7 rokov počet celkových ocenení zdvojnásobili popri 208 aj víťazné modely 308 a 3008, pričom tritisícosmička bola vôbec prvým SUV, ktoré titul získalo. Peugeot sa tak stal jednoznačným lídrom tejto nezávislej medzinárodnej ankety motoristických novinárov, ktorá existuje už od roku 1964.

Značka Peugeot v posledných desaťročiach dokazuje, že vie zúročiť svoju 210-ročnú tradíciu a neustále prichádza s novými inovatívnymi riešeniami a dôrazom na udržanie vysokého štandardu kvality. Kompaktné mestské vozidlo 208 predstavuje jeden z významných míľnikov na ceste k vytváraniu ďalších štýlových modelov budúcnosti a potvrdzuje dôležité postavenie značky na našom trhu aj na našich cestách.

Ocenenie Car of the Year 2020 dokazuje, že stratégia Peugeot vyjadrená sloganom „power of choice“ je správna. Odteraz si zákazníci tejto značky môžu vybrať pri uvedení každého nového modelu medzi 100 % elektrickou verziou alebo klasickým spaľovacím motorom s nízkymi emisiami, čoho dôkazom sú už aj novinky 208 či obľúbené SUV 2008.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  2. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  4. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  5. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci
  6. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov
  7. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá
  8. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou
  1. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  2. Precvičte si mozog s Tréningom pamäti. Predplatné sa oplatí
  3. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  4. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy?
  5. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  6. Hrady, zámky a zoologické záhrady. 100 tipov na výlety v Česku
  7. Máte po štyridsiatke? Tieto vyšetrenia netreba odkladať
  8. Viete, ako prekonať zlý cash flow aj transakčnú daň?
  1. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 24 432
  2. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 11 925
  3. Sedemnásť hotelov pre rodiny s deťmi, kde si oddych užijú všetci 7 608
  4. Pozrite sa na prvú zastávku vytvorenú 3D tlačou 6 999
  5. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 6 939
  6. Čo by ste robili, keby ste zo dňa na deň prišli o prácu? 5 370
  7. Egypt na maximum: Porovnali sme 4 obľúbené letoviská 5 247
  8. V Kardiocentre v Šaci opäť unikátni 4 948
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Intenzívne pokračuje v rozširovaní svojej siete reštaurácií na Slovensku.


6 h

Dostanete štyri vydania za rok a ďalšie výhody.


INZERCIA 6 h

Falkensteiner znamená štýl, vďaka ktorému si užijete každý okamih.


INZERCIA 6 h

Fasáda napovie, ako sa o dom staráte.


INZERCIA 24. jún
SkryťZatvoriť reklamu