SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky
INZERCIA

SodaStream a Snoop Dogg vám želajú obzvlášť zmysluplné Vianoce

Snoop Dogg a SodaStream v novej vianočnej kampani so silným environmentálnym odkazom: Užime si zmysluplné ´maličkosti´

Načítavam video...

Značka SodaStream, popredný výrobca sýtených vôd ( na základe spotrebovaného množstva ), dnes odhalila svoju tohtoročnú vianočnú kampaň s dôrazom na myšlienku “Užime si zmysluplné maličkosti”.Doposiaľ najväčšia celosvetová kampaň v histórii značky SodaStream zapojila hip-hopovú legendu Snoop Dogga v snahe upriamiť pozornosť ľudí na drobné, ale zároveň zmysluplné veci v živote – ešte dôležitejšie počas týchto Vianoc ako kedykoľvek predtým. Kampaň sa sústreďuje na ľudí a ujíma sa kúzla Vianoc.

Príbeh sa sústreďuje na najväčší sviatok roka, no vyzýva nahradiť veľké plány tým, aby sme zostali na tieto Vianoce doma a užívali si drobné, ale zmysluplné veci vo vianočnej rodinnej atmosfére. Ako vždy, aj teraz SodaStream prízvukuje svoj environmentálny odkaz, keď sa kSnoopovi pridá animovaná morská korytnačka, ktorá vyzýva ľudí k malej zmene v rámci používania znova použiteľných vecí. Táto malá zmena má však veľký vplyv na našu planétu. Jednou znova použiteľnou fľašou SodaStream ušetríme až tisíc jednorazových plastových fliaš.

Kampaň prináša tieto dôležité myšlienky bezstarostným spôsobom, typickým pre značku SodaStream a to zapojením absolútnej superhviezdy Snoop Dogga. Poukazuje na to, sme sa všetci sústredili na “maličkosti”, ako napríklad pečenie perníkov s našou rodinou. Ďalšia scéna ukazuje celú Snoopovu rodinu pri štedrej večeri, ako sa za každú cenu snažia vyhnúť kamere a všetci zobrazujú Snoopovu tvár - od detí až po psa.

„V spoločnosti SodaStream vždy povzbudzujeme ľudí k pozitívnej zmene. Tento rok sme sa zo všetkých síl snažili zrealizovať kampaň, ktorá je každému blízka. Kampaň, ktorá kladie dôraz na to, čo je skutočne dôležité,” objasňuje Karin Schifter Maor, marketingová riaditeľka spoločnosti SodaStream. „SodaStream je tá základná, drobná zmena k zníženiu jednorazového odpadu a Snoop Dogg je skvelým partnerom, aby sme tento odkaz zábavným spôsobom šírili.”

„Milujem svoj SodaStream, preto som považoval spoluprácu s nimi v tejto kampani za úplne prirodzenú. Vyrábajú vynikajúci produkt, ktorý zároveň znamená veľkú zmenu pre celý svet. Som rád, že sa môžem podieľať na šírení tohto odkazu!” povedal Snoop Dogg.

Známy režisér, spisovateľ a producent Jake Szymanski režíroval toto video v dokonalom súlade s hravým tónom a štýlom spoločnosti. Poznáme ho tiež z množstva amerických komédií ako “Mike and Dave Need Wedding Dates“, “The Package”, alebo krátkych scén pre „Funny or Die“ a „Saturday Night Live,” či najaktuálnejšie z akčnej komédie inšpirovanej Forrestom Fennom vyrobenej pre Studio 8.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Ako vybrať AKU reťazovú pílu

Tento sprievodca Vám pomôže zvážiť kľúčové prvky a faktory pri výbere akumulátorovej reťazovej píly podľa Vašich potrieb.

Tlačové správy

Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť

Hybridné GLE a GLC sú pripravené ovládnuť segment luxusných SUV.

Tlačové správy

Budúcnosť M&A v Európe

Čo si myslia investori?