SME

Wüstenrot mení svoj korporátny slogan

Spoločnosť predstavila svoj nový slogan „w dobrom aj v zlom“ v nekonvenčnej interaktívnej komunikácii

Wüstenrot po viac ako siedmich rokoch mení svoj korporátny claim. Pôvodný slogan: „život sa mení rýchlo“, skupina nahradila claimom: „W dobrom aj v zlom.“ Nový slogan skupina Wüstenrot predstavila v interaktívnom spote, ktorého dej má možnosť ovplyvňovať samotný divák.

Cieľom komunikácie je ukázať rôzne životné situácie zasadené v kulisách bežného života. Pretože práve v ich rámci sa môže odvíjať príbeh v dobrom, ale aj v zlom. Výlet autom môže byť nezabudnuteľný alebo sa stane niečo, vďaka čomu na celý výlet môžete zabudnúť. Podstatné je, že sa aj v nepríjemných chvíľach máte na koho spoľahnúť, “ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Nosným pilierom kampane je podstránka s interaktívnym spotom, ktorý zachytáva rôzne situácie v rôznych životných etapách. Divákovi autori spotu umožnili jednotlivé situácie vidieť v dobrom alebo zlom svetle jednoduchým stláčaní písmena W alebo klikaním myšou. Kampaň bude prebiehať výlučne v online priestore.

„Štartujúca kampaň je zasadené do online, pretože sa Wüstenrot pre rok 2021 zaviazal nevyužívať na marketingové účely bilbordy, citylighty a ďalšie veľkoplošné reklamné tabule. Wüstenrot svojím krokom chce prispieť do boja s vizuálnym smogom, ktorému sú vystavení obyvatelia takmer každého mesta na Slovensku,“ uzavrel Lukáš Bertók.

Nový claim „w dobrom aj v zlom“ bude Wüstenrot v najbližšom období zavádzať do komunikácie na svojich pobočkách a ďalších nosičoch.

video nájdete na: www.wuestenrot.sk/vdobrom

Prečítajte si aj: Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov ochorenia či práceneschopnosti

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Ľuboš Fellner otvorene
  2. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  3. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  4. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  5. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  7. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Ľuboš Fellner otvorene
  2. HEINEKEN Slovensko: 30 rokov vášne pre pivo
  3. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  4. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  5. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  6. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  7. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  8. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 19 660
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 245
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 373
  4. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 876
  5. Ľuboš Fellner otvorene 4 556
  6. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny 4 106
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 925
  8. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 3 121
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

O svojej investícii a o cestách od pólu k pólu


INZERCIA 23 h

Slovenskí konzumenti vedia o pive viac ako zahraniční, pivu rozumejú a vedia ho aj oceniť


12. sep

19 804 termínov, 508 zájazdov, všetky krajiny sveta, zľavy až 55%.


INZERCIA 12. sep

Využite Early-Bird zľavu -30%.


INZERCIA 12. sep
SkryťZatvoriť reklamu