SME

Nová značka na slovenskom finančnom trhu spúšťa prvú kampaň

Skupina Wüstenrot na Slovensku spustila imidžovú kampaň, v ktorej predstavuje svoju spoločnosť – Wüstenrot InHouse Broker.

Dnes odštartovala historicky prvá komunikácia značky Wüstenrot InHouse Broker na Slovensku. Imidžová kampaň avizuje nového hráča na trhu komplexných finančných služieb. Cieľom komunikácie je predstaviť kompetencie spoločnosti, vizuálnu identitu čiweb novej značky. Nosným pilierom komunikácie je online spot, ktorý pripravila agentúra Blue Space.

V minimalistickom príjemnom spote sme sa sústredili na motívy spolupráce a synergie. Spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker síce oficiálne vznikla len minulý rok. No stojí na takmer tridsaťročných základoch pôsobenia značky Wüstenrot na Slovensku,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Načítavam video...

Skupina sa pred časom zaviazala nevyužívať billboardové plochy a nezvyšovať vizuálny smog v mestách a obciach. Imidžová kampaň preto prebehne primárne v online prostredí, s dôrazom na sociálne siete a meranie výkonnosti.

Súčasne s kampaňou odštartoval aj čiastočný rebranding obchodných zastúpení skupiny na Slovensku. Prvá pobočka pod logom Wüstenrot InHouse Broker sa už nachádza v Košiciach.

„Rebranding bude prebiehať po jednotlivých krajoch. Predpokladám, že všetky pobočky stihneme do konca leta,“ pokračuje Lukáš Bertók. Podľa jeho slov, v pobočkách s logom WIHB tak klienti okrem poistných produktov získajú aj prístup na trh úverov, sporenia, vkladov či kapitálový trh.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 233
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 548
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 13 487
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 010
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 648
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 508
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 025
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 320
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Vydajte do oblasti s rozprávkovým nádychom, kde sú príbehy vyryté do kameňa.


INZERCIA 12 h

Elektronický predpis liekov predstavuje významný krok v oblasti digitalizácie zdravotníctva.


INZERCIA 12 h

Pláže biele a jemné ako múka a miesta, kde sa mieša vôňa mora s arómou miestnych plodov.


INZERCIA 23 h
SkryťZatvoriť reklamu