SME

Nová značka na slovenskom finančnom trhu spúšťa prvú kampaň

Skupina Wüstenrot na Slovensku spustila imidžovú kampaň, v ktorej predstavuje svoju spoločnosť – Wüstenrot InHouse Broker.

Dnes odštartovala historicky prvá komunikácia značky Wüstenrot InHouse Broker na Slovensku. Imidžová kampaň avizuje nového hráča na trhu komplexných finančných služieb. Cieľom komunikácie je predstaviť kompetencie spoločnosti, vizuálnu identitu čiweb novej značky. Nosným pilierom komunikácie je online spot, ktorý pripravila agentúra Blue Space.

V minimalistickom príjemnom spote sme sa sústredili na motívy spolupráce a synergie. Spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker síce oficiálne vznikla len minulý rok. No stojí na takmer tridsaťročných základoch pôsobenia značky Wüstenrot na Slovensku,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

Načítavam video...

Skupina sa pred časom zaviazala nevyužívať billboardové plochy a nezvyšovať vizuálny smog v mestách a obciach. Imidžová kampaň preto prebehne primárne v online prostredí, s dôrazom na sociálne siete a meranie výkonnosti.

Súčasne s kampaňou odštartoval aj čiastočný rebranding obchodných zastúpení skupiny na Slovensku. Prvá pobočka pod logom Wüstenrot InHouse Broker sa už nachádza v Košiciach.

„Rebranding bude prebiehať po jednotlivých krajoch. Predpokladám, že všetky pobočky stihneme do konca leta,“ pokračuje Lukáš Bertók. Podľa jeho slov, v pobočkách s logom WIHB tak klienti okrem poistných produktov získajú aj prístup na trh úverov, sporenia, vkladov či kapitálový trh.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  2. Prvý mobil dieťaťa prináša radosť aj veľkú zodpovednosť
  3. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  4. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  5. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  6. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  7. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu
  2. Dvanásť tipov, kam cestovať cez jesenné prázdniny
  3. eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van: Zvýhodnený vstup len do 15.9.
  4. Slováci dodali tablety do Volkswagenu i do policajných áut
  5. Ich slnkom je mesiac, kvitnú v noci
  6. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  7. Po mape s EUROVIA SK: Objavujeme Spiš a Gemer
  8. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 7 086
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 341
  3. BUBO zverejnilo všetky termíny - exotika za polovicu 5 790
  4. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 5 328
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 874
  6. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 634
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 4 105
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 897
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

19 804 termínov, 508 zájazdov, všetky krajiny sveta, zľavy až 55%.


INZERCIA 12 h

Využite Early-Bird zľavu -30%.


INZERCIA 12 h

Využite voľné dni na prelome októbra a novembra a cestujte za novými zážitkami.


INZERCIA 12 h

Vyšlo septembrové číslo Doma v záhrade.


INZERCIA 12 h
SkryťZatvoriť reklamu