Dnes odštartovala historicky prvá komunikácia značky Wüstenrot InHouse Broker na Slovensku. Imidžová kampaň avizuje nového hráča na trhu komplexných finančných služieb. Cieľom komunikácie je predstaviť kompetencie spoločnosti, vizuálnu identitu čiweb novej značky. Nosným pilierom komunikácie je online spot, ktorý pripravila agentúra Blue Space.
„V minimalistickom príjemnom spote sme sa sústredili na motívy spolupráce a synergie. Spoločnosť Wüstenrot InHouse Broker síce oficiálne vznikla len minulý rok. No stojí na takmer tridsaťročných základoch pôsobenia značky Wüstenrot na Slovensku,“ vysvetľuje Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.
Skupina sa pred časom zaviazala nevyužívať billboardové plochy a nezvyšovať vizuálny smog v mestách a obciach. Imidžová kampaň preto prebehne primárne v online prostredí, s dôrazom na sociálne siete a meranie výkonnosti.
Súčasne s kampaňou odštartoval aj čiastočný rebranding obchodných zastúpení skupiny na Slovensku. Prvá pobočka pod logom Wüstenrot InHouse Broker sa už nachádza v Košiciach.
„Rebranding bude prebiehať po jednotlivých krajoch. Predpokladám, že všetky pobočky stihneme do konca leta,“ pokračuje Lukáš Bertók. Podľa jeho slov, v pobočkách s logom WIHB tak klienti okrem poistných produktov získajú aj prístup na trh úverov, sporenia, vkladov či kapitálový trh.