SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Vlastné značky COOP Jednota opäť bodujú u spotrebiteľov

Maloobchodná sieť COOP Jednota potvrdila povesť obľúbeného predajcu privátnych značiek.

(Zdroj: ATOZ Marketing Services)

V každoročnom veľkom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2024 uspela v troch kategóriách. Spotrebitelia ocenili COOP Maliny - ZELOVOC, COOP Mini piškóty - Československá edícia COOP Premium a COOP Tyčinky točené, solené - Mamičkine dobroty.

Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je nezávislé hodnotenie noviniek na trhu, o ktorom rozhodujú zákazníci. Tento rok sa o priazeň zákazníkov v 48 kategóriách uchádzalo 158 noviniek, ktoré výrobcovia uviedli na trh od januára 2023 po súčasnosť. Hodnotenie prebiehalo prostredníctvom online prieskumu, ktorý uskutočnila spoločnosť NIQ na reprezentatívnej vzorke 2 000 spotrebiteľov. Respondenti hodnotili atribúty ako obal, chuť/funkčnosť, značka, kvalita, ale taktiež skutočnosť, či sa nový produkt hodí k ich životnému štýlu.

Voľba spotrebiteľov je pre našich zákazníkov jasná

COOP Jednota sa pravidelne zapája do odborných i spotrebiteľských prieskumov a súťaží. Možnosť prezentovať sa na domácich i zahraničných podujatiach prináša nové skúsenosti a cennú spätnú väzbu laickej i odbornej verejnosti pre ďalšie smerovanie, inovácie a zaradenie nových produktov do tovarového portfólia. V tohtoročnom spotrebiteľskom prieskume Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2024 sa víťazným produktom v kategórii Piškóty stala novinka z Československej limitovanej edície COOP Premium - COOP Mini piškóty. Zákazníkom sme priniesli 20 historicky tradičných produktov od známych českých a slovenských výrobcov pod spoločným tematickým dizajnom, ktorého súčasťou sú aj dominanty hlavných miest Prahy a Bratislavy. V kategórii Ovocie a ovocné šťavy si víťazstvo odnášajú COOP Maliny ZELOVOC a v kategórii Slané pochutiny - COOP Tyčinky, točené, solené, Mamičkine dobroty. "Najvýznamnejším ocenením našej práce je pozitívne hodnotenie zákazníkov. Ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je pre nás motiváciou, aby sme sa každý rok pripravili pre zákazníkov niečo nové, čo ich osloví, po čom siahnu. Som rád, že sme zaujali práve slovenskými malinami od slovenského pestovateľa, a tiež s našou Československou edíciou tradičných produktov," povedal Ján Bilinský, predseda, COOP Jednota Slovensko. A zdôrazňuje: "Privátne značky sú pre nás možnosťou ako sa odlíšiť od konkurencie, priniesť zákazníkovi niečo "naše", čo nekúpi v inej predajni a sú jednou z ciest budovania corporate identity. Kľúčovým momentom v spojitosti s našimi vlastnými značkami je, že sú prevažne slovenského pôvodu. Kúpou slovenských výrobkov zákazníci podporujú domácich producentov, čím zároveň napomáhajú rastu ekonomiky, zamestnanosti a nepochybne aj potravinovej sebestačnosti Slovenska. Spoločne so zákazníkmi tak prispievame k trvalým hodnotám."

Nezávislé hodnotenie zvyšuje dôveru zákazníkov

Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru. Marketingový program Voľba spotrebiteľov posilňuje dôveru spotrebiteľov. Až dve tretiny zákazníkov tvrdí, že majú väčšiu dôveru k produktom, ktoré sú ocenené v nezávislých testoch. Viac ako polovica spotrebiteľov uvádza, že označenie Najlepšia novinka roka u nich zvýši pravdepodobnosť, že si takýto produkt zakúpia. A tretina opýtaných dokonca tvrdí, že by si za produkt označený logom Voľba spotrebiteľov bola ochotná priplatiť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MNFORCE, ktorý realizovala na vzorke tisíc respondentov v závere minulého roka. "Pravidelne sa zúčastňujeme súťaže a každý rok si odnášame ocenenia od slovenských spotrebiteľov, čo nás nesmierne teší. Portfólio výrobkov vlastných značiek neustále rozvíjame. Prioritou pri rozvoji portfólia je, aby ho tvorili práve produkty od domácich slovenských a lokálnych výrobcov. Z celkového počtu dodávateľov vlastnej značky pochádza až 85% zo Slovenska. Produkty vlastných značiek sú u našich zákazníkov obľúbené vďaka priaznivému pomeru ceny a kvality," uvádza Veronika Štrauch Nátna, riaditeľka odboru nákupu a predaja, COOP Jednota Slovensko. Hlavnými kritériami pri výbere dodávateľov vlastných značiek sú kvalita, bezpečnosť a slovenský pôvod. Každý výrobok s logom COOP Jednota, uvedený pod vlastnou značkou, prechádza pravidelnou kontrolou v akreditovaných laboratóriách s dôrazom na bezpečnosť a garanciu kvality.

Voľba spotrebiteľa – Najlepšia novinka 2024 – víťazné produkty COOP Jednota

Kategória Ovocie a ovocné šťavy: COOP MALINY - ZELOVOC

Kategória Piškóty: COOP MINI PIŠKÓTY - ČESKOSLOVENSKÁ EDÍCIA – COOP PREMIUM

Kategória Slané pochutiny: COOP TYČINKY TOČENÉ, SOLENÉ - MAMIČKINE DOBROTY

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 15 461
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 404
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 050
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 157
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 781
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 625
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 2 575
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 027
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Historicky sa viac otváralo severu. Dodnes nesie jeho vizuálnu i mentálnu stopu.


INZERCIA 18. apr

Polyfunkčný dom na Južnej triede prinesie Košičanom aj malé námestie a moderný mestský priestor.


17. apr
Ilustračný obrázok výnimočných priestorov z Nivy Tower

Bratislava, marec 2025 - EQUILIBRIO sa etablovalo ako stabilný a hodnotovo ukotvený partner na realitnom trhu.


17. apr

Populárna doručovacia služba Wolt ocenila najúspešnejšie reštaurácie a obchody.


INZERCIA 17. apr
SkryťZatvoriť reklamu