SME

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Slovenskí hydinári oceňujú líderstvo COOP Jednoty

Slovenskí hydinári oceňujú líderstvo COOP Jednoty v predaji domácich potravín.

(Zdroj: COOP Jednota)

Polročný výkaz o percentuálnom podiele obratu z predaja potravín vyrobených v Slovenskej republike na celkovom obrate z predaja všetkých potravín za prvý polrok 2024 potvrdil, že zákazníci COOP Jednoty vyhľadávajú slovenské potraviny. Podiel slovenských potravín na celkovom predaji potravín predstavuje v domácej sieti za prvý polrok 71%. Pozitívne to vnímajú aj dodávatelia v oblasti hydinárskeho priemyslu.

COOP Jednota prináša zákazníkom slovenskú produkciu už 155 rokov v takmer 2 000 predajniach po celom Slovensku. Dopyt po kvalitných slovenských potravinách je zrejmý v meste i na vidieku. Obchodné reťazce pôsobiace na slovenskom trhu sú povinné odovzdávať Ministerstvu pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR polročný výkaz o percentuálnom podiele obratu z predaja potravín vyrobených v Slovenskej republike na celkovom obrate a tiež v členení na jednotlivé výrobné odbory potravinárskeho priemyslu. Aktuálny polročný výkaz ukázal, že predaj slovenských potravín predstavuje v sieti COOP Jednota kontinuálne viac ako 70% z reálneho predaja cez registračné pokladnice, čo potvrdzuje pozíciu lídra na trhu v podpore slovenskej potravinovej produkcie.

Slovenskosť máme v DNA

Obchodná politika najväčšieho domáceho obchodného reťazca COOP Jednota je založená na dlhodobej spolupráci so slovenskými dodávateľmi a overenej slovenskej kvalite. Slovenskí spotrebitelia majú záujem o domáce produkty, dôverujú ich osvedčenej kvalite, preto ich v sieti COOP Jednota konzistentne podporujeme a prinášame zákazníkom pestrú a cenovo dostupnú ponuku slovenských potravín. "Dlhodobá a kontinuálna podpora predaja slovenskej produkcie je jeden z kľúčových strategických cieľov našej domácej siete, preto výrobky od slovenských dodávateľov dominujú v ponuke našich predajní. Predávať slovenské je pre nás prirodzená a autentická preferencia, máme to v DNA. O to viac nás teší, že slovenský zákazník je uvedomelý a nakupuje slovenské potraviny, pretože dôveruje ich stabilnej kvalite a vníma tiež ekonomický prínos pre hospodárstvo krajiny. V neposlednom rade oceňuje udržateľný prístup pri nákupe slovenských potravín. Najdôležitejšie pre nás je, čo zákazník reálne nakúpi a odnesie si z našich predajní domov. Teší nás, že sú to vo veľkej miere práve slovenské potraviny. 71% je vysoký podiel," zdôrazňuje Ján Bilinský, predseda predstavenstva, COOP Jednota Slovensko. Jednou z obľúbených nákupných komodít slovenských rodín je aj hydinové mäso a výrobky z neho. "Hydinársky priemysel má na Slovensku bohatú tradíciu, s dodávateľmi hydiny a výrobkov z hydiny máme vybudované dlhoročné korektné obchodné vzťahy. Podiel predanej slovenskej hydiny a hydinových výrobkov na celkovom obrate z predaja hydiny predstavuje v našej sieti takmer 90%, konkrétne za prvý polrok 2024 je to 88,6%," uvádza J. Bilinský.

Spotrebitelia oceňujú domácu kvalitu

Tradícia chovu hydiny a produkcie vajec na Slovensku, miliónové investície do modernizácie výrobných zariadení a prevádzkových priestorov, špičkový genetický materiál, zdravotne spôsobilé krmivá a kvalitná zootechnika pod stálym dohľadom veterinárnej kontroly sú zárukou toho, že zo slovenských chovov sa produkuje vysokokvalitné a zdravotne bezpečné hydinové mäso a konzumné vajcia. "Slovenskí chovatelia a spracovatelia hydiny musia spĺňať všetky prísne pravidlá EÚ a sú pod dôslednou a neustálou kontrolou veterinárnych inšpektorov. Preto Únia hydinárov Slovenska dlhodobo vyzýva spotrebiteľov, aby kupovali prioritne slovenské hydinové mäso a vajcia a na obale výrobkov i na škrupine vajec hľadali označenie slovenského pôvodu. Hydinové mäso a vajcia pochádzajúce zo Slovenska sú niekoľkokrát slovenskými veterinármi skontrolované, bezpečné, kvalitné a v neposlednom rade čerstvé a chutné. Teší nás, že slovenské obchodné siete prinášajú svojim zákazníkom na pultoch predajní bohatú ponuku slovenskej hydiny a vajíčka z našich chovov. Je zrejmé, že zákazníci ich v obchodoch vyhľadávajú a s obľubou nakupujú. Lídrom na trhu s najvyšším podielom slovenského hydinového mäsa a vajec je dlhodobo domáci obchodný reťazec COOP Jednota, čo napokon ukazujú aj prieskumy," konštatuje Daniel Molnár, riaditeľ, Únia hydinárov Slovenska.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 958
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 492
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 333
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 575
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 864
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 293
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 005
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 764
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Júnový magazín zdravia je už v predaji, noví predplatitelia dostanú darček!


INZERCIA 6. jún

Testovali sme rezorty v letoviskách Kemer, Antalya, Side, Alanya a Belek.


INZERCIA 6. jún

Na akciu prídu aj futbalisti Spartaka.


INZERCIA 6. jún
Klinika ponúka komplexné služby od gynekológie, urológie, psychológie, výživového poradenstva, imunológie až po genetické vyšetrenia.

Umelá inteligencia, genetika, špecialisti na jednom mieste. Pozrite, ako vyzerá.


INZERCIA 5. jún
SkryťZatvoriť reklamu