SME

Tri šance na výhru v hre LOTO každý týždeň

TIPOS predstavuje novinku – 3. žrebovanie v lotérii LOTO!

(Zdroj: TIPOS )

Hráči odteraz môžu skúsiť šťastie až trikrát do týždňa – v nedeľu, v stredu a najnovšie aj v piatok. Viac šancí znamená viac výhier a ešte viac napätia pri žrebovaní. Hlavnou témou novej kampane s názvom "Skúška šťastia" je vzrušujúci okamih výberu čísel a rozhodovania sa. Tvárou reklamného spotu je obľúbená herečka Oľga Belešová.

S piatkovým žrebovaním prichádza navyše atraktívna prémia – 15 výhercov si do 4. apríla 2025 rozdelí sumu 150 000 eur.

Od 7. marca 2025 sa LOTO "rozrastá" o tretie, piatkové žrebovanie. Pre hráčov to znamená viac príležitostí vyhrať zaujímavé sumy a zažiť moment napätia pri čakaní na výsledky. Pre ešte väčší zážitok pripravil TIPOS pre hráčov aj prémiové výhry – v piatkových žrebovaniach si 15 šťastlivcov až do 4. apríla rozdelí celkovo 150 000 eur, pričom každý z nich získa 10 000 eur. Stačí uzatvoriť na piatkové žrebovanie stávku s minimálne piatimi tipmi spolu s doplnkovou hrou JOKER, prípadne si vybrať rýchlu stávku typu "L" alebo "XL", alebo hrať LOTO prostredníctvom systémových stávok. Každý piatok budú vyžrebovaní traja výhercovia prémiovej sumy.

 (zdroj: TIPOS ) (zdroj: TIPOS )

Novú kampaň "Skúška šťastia" prináša TIPOS v spolupráci s kreatívnou agentúrou MullenLowe GGK. Reklamný spot režíroval Tomáš Řehořek a produkovala spoločnosť PROTOS Productions. Ústrednou postavou kampane je známa herečka Oľga Belešová, ktorá stvárňuje trafikantku s dávkou vtipu a láskavého humoru. Aj keď ide o rolu trafikantky, jej postava má mnoho čŕt, ktoré evokujú správanie učiteľky. "Trafikantka v našom spote je síce trochu prísna, ale zároveň láskavá. Vďaka tejto kombinácii vznikajú vtipné momenty, čo robí celý spot hravým a vnáša doň humor," opisuje svoju postavu Oľga Belešová. Atmosféra spotu pripomína skúškové obdobie, keďže tipovanie a podávanie stávok je plné napätia a očakávania.

"Tretie žrebovanie v hre LOTO je veľká novinka, ktorú sme chceli predstaviť hráčom originálnym a zábavným spôsobom. V kampani "Skúška šťastia" sme zachytili samotný moment tipovania – sústredenie, premýšľanie nad číslami a dokonca aj pokusy "odpisovať‘, presne ako na skúške. Spot vďaka tomu ponúka hravý pohľad na rituál podávania stávky, pričom v sebe nesie aj dávku napätia a očakávania. Spolupráca s Oľgou Belešovou priniesla do kampane energiu a humor, vďaka ktorým veríme, že si diváci spot rýchlo obľúbia," dopĺňa Dana Senešiová, manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií spoločnosti TIPOS.

Z nového spotu má radosť aj kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK Braňo Mladý: "Nájsť správny pomer medzi retrom a modernom je vždy náročné. Špeciálne, ak musíte s takýmto klasickým produktom osloviť aj mladšie ročníky. Spoločný menovateľ rôznych generácií je však určite pocit, aký si pamätáme zo skúšok. Snažíme sa to vtipnou formou otočiť na podávanie LOTO, čo je samé osebe skúšanie šťastia."

Načítavam video...

LOTO je číselná lotéria, v ktorej hráč tipuje 6 čísel z číselného radu od 1 do 49. Žrebovanie výherných čísel pre LOTO sa uskutočňuje spravidla každú stredu, nedeľu a od 7. marca 2025 aj každý piatok. Pri každom žrebovaní sa žrebuje 6 výherných čísel a 1 dodatkové číslo pre 1. ťah a 6 výherných čísel a 1 dodatkové číslo pre 2. ťah. Výška vkladu za jeden tip a na jedno stávkové obdobie pre 1. a 2. ťah hry je 1 euro. Jednou stávkou v hre LOTO je možné uzatvoriť najviac 10 tipov, okrem systémových stávok, kde je počet tipov daný voľbou systému podľa systémových tabuliek LOTO. Minimálna garantovaná výška jackpotu pre 1. ťah je 500 000 eur a pevná výška výhry v 1. poradí pre 2. ťah je 500 000 eur.

Zmeny sa dotknú aj hry LOTO 5 z 35, ktorá od 7. marca 2025 taktiež získa nové, piatkové žrebovanie. Okrem toho sa zavádza minimálny garantovaný jackpot 20 000 eur, čo zvyšuje atraktivitu tejto hry. TIPOS tak prináša hráčom ešte viac možností, ako si vyskúšať svoje šťastie a zažiť neopakovateľný moment víťazstva.

Číselné lotérie sú určené pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,6 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

SkryťVypnúť reklamu

Uverejňujte tlačové správy na sme.sk

Najčítanejšie tlačové správy

Najčítanejšie správy na SME

Komerčné články

  1. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  2. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  3. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  4. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  5. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  6. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  7. Sladké bez kompromisov: Ako Schär mení svet bezlepkových dobrôt
  8. Zážitkový víkend. Biela noc priniesla aj prémiovú pivnú zónu
  1. Kliešť môže prekvapiť kedykoľvek, ochorenie hrozí celoročne
  2. Ikonické hororové postavy, ktoré ťa budú strašiť tento Halloween
  3. Bratislava sa rozlietala. Karibik aj Ázia sú ešte dostupnejšie
  4. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025?
  5. Elektrifikujte svoj biznis! Ukážeme vám, ako na to
  6. Na ako dlho majú mladí Slováci nasporené peniaze?
  7. Ako zistíte, že máte v tele zápal
  8. Rekreačným poukazom viete zaplatiť aj kúpele pre starých rodičov
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 14 308
  2. Live: Známe mená aj objavy. Ktoré firmy získajú cenu FéliX 2025? 6 351
  3. Kto nás naozaj zadlžil a prečo Slovákom siahajú na výplaty? 5 967
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 4 550
  5. V ich džemoch je viac vitamínov ako v domácich 4 547
  6. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 3 847
  7. Nivy Tower je medzi top 10 kancelárskymi budovami sveta 3 196
  8. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 2 784
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná foto.

Kliešťová encefalitída patrí medzi najzávažnejšie vírusové ochorenia.


INZERCIA 11 h

Ťahákom je Dominikánska republika.


INZERCIA 11 h

Keď sa povie Halloween, väčšina z nás si predstaví tekvice, kostýmy a sladkosti.


INZERCIA 11 h

Slovenská sporiteľňa a magazín INDEX ocenia najlepšie podnikateľské príbehy.


INZERCIA 23 h
SkryťZatvoriť reklamu