SME
Pondelok, 20. máj , 2019
INZERCIA

Unikum radí ako komunikovať na Facebooku

Pre nášho klienta, spravujúceho zľavový portál sme v Unikum okrem iného vytvárali aj manuál pre komunikáciu na najväčšej sociálnej sieti.

Spoločnosť Unikum sa môže pochváliť ďalším zaujímavým klientom. Od mája tohto roku začalo spoluprácu v oblasti internetového marketingu s novým zľavovým portálom Jozko.sk.

Kľúčové online komunikačné kanály

Pred niekoľkými rokmi zasiahol svet nový boom a to sociálne siete, predovšetkým Facebook ako ich hlavný zástupca. Chytili sa hneď študenti, mladí ľudia do 30 rokov a dnes tam už vysedávajú bezmála aj naši starí rodičia. Keď sa na 1, hoci vrirtuálnom, mieste stretne tak obrovské množstvo ľudí, rôzneho veku, vzdelania či povolania, je to alarm pre spoločnosti ponúkajúce služby či produkty. Byť čo najbližšie k zákazníkom a môcť s nimi komunkovať je jeden z kľúčových faktorov komunikácie medzi firmou a zákazníkom.

Najsilnejšie sociálne siete

Vznikli ich tisíce, nad vodou sa však darí držať len niekoľkým. O to majú väčší vplyv a stávajú sa nenahraditeľnými. Medzi najvyužívanejšie podľa wikipedie momentálne patria:
* Facebook: 955 mil. užívateľov (jún 2012)
* Twitter: 500 mil. užívateľov (apríl 2012)
* Instagram: 80 mil. užívateľov
* Foursquare: 20 mil. užívateľov

Tipy a triky na Facebook

Pre nášho klienta, spravujúceho zľavový portál sme v Unikum okrem iného vytvárali aj manuál pre komunikáciu na najväčšej sociálnej sieti. Medzi gro vystupovania na Facebooku sme zaradili čo najkratšiu reakciu na podnet fanúšika na facebook stránke. V žiadnom prípade neodporúčame sa s fanúšikmi hádať ani ohovárať konkurenciu. Fanúšik, čo by potenciálny zákazník je náš pán a preto je povinnosťou zľavového portálu kontaktovať v prípade potreby poskytovateľa služby a riešiť s ním akékoľvek komplikácie, ktoré by mohli narušiť pohodlie a spokojnosť zákazníka. Dokument obsahoval mimo iného aj rozsiahle informácie o frekvencii pridávania príspevkov, ich načasovania a obsahu, ktoré by mali obsahovať. Spoločnosti sme poskytli konkrétne príklady, kedy a ako sa dalo reagovať lepšie. Veríme, že našim klientom s poradenstvom v oblasti sociálnych sietí zabezpečíme dlhoročne efektívnu komunikáciu a rastúci počet relevantných fanúšikov.

Tento text je platenou formou reklamy. Informujte o svojej firme viac ako 2,4 milióna čitateľov Sme.sk aj vy. Bližšie informácie nájdete TU. Kontakt: internet@petitpress.sk; tel:+421 2 59 233 227.

Najčítanejšie správy na SME

Najčítanejšie správy na SME

Neprehliadnite tiež

Tlačové správy

Do finále McDonald´s Cupu postúpili mladí Vranovčania

Krajským kolom v Sabinove prešli suverénnym spôsobom. .

Tlačové správy

Atos poukázal na spotrebu mobilných aplikácií

Atos zoradil tridsiatku najpopulárnejších mobilných aplikácií sveta podľa spotreby energie.

Spotreba 30 populárnych aplikácií
Tlačové správy

Slovenskí právnici partnermi právnickej kancelárie CMS

Petra Čorba Stark a Michal Huťan sú od mája partnermi bratislavskej pobočky renomovanej medzinárodnej právnickej kancelárie CMS.