Kľúčové online komunikačné kanály
Pred niekoľkými rokmi zasiahol svet nový boom a to sociálne siete, predovšetkým Facebook ako ich hlavný zástupca. Chytili sa hneď študenti, mladí ľudia do 30 rokov a dnes tam už vysedávajú bezmála aj naši starí rodičia. Keď sa na 1, hoci vrirtuálnom, mieste stretne tak obrovské množstvo ľudí, rôzneho veku, vzdelania či povolania, je to alarm pre spoločnosti ponúkajúce služby či produkty. Byť čo najbližšie k zákazníkom a môcť s nimi komunkovať je jeden z kľúčových faktorov komunikácie medzi firmou a zákazníkom.Najsilnejšie sociálne siete
Vznikli ich tisíce, nad vodou sa však darí držať len niekoľkým. O to majú väčší vplyv a stávajú sa nenahraditeľnými. Medzi najvyužívanejšie podľa wikipedie momentálne patria:* Facebook: 955 mil. užívateľov (jún 2012)
* Twitter: 500 mil. užívateľov (apríl 2012)
* Instagram: 80 mil. užívateľov
* Foursquare: 20 mil. užívateľov